Elealle toinen nimi
Elean pitää olla se etunimi. Oma nimeni on Iina Minea, mutta kutsumanimeni on Minea. En tykkää. En halua lapselleni samaa kohtaloa. Elikkäs Elealle toinen nimi. Vain yksi toinen nimi. Ei myöskään tämmöisiä Aada-Sofia, Iida-Maria yms väliviivanimiä.
Kommentit (36)
Ele A eli siis Ele Alenius?? Hänen mukaan siis ajattelit lapsesi nimetä? Googlaa nyt edes nuo nimet. Vähän yleissivistystä peliin. Minea on piece of cake EleA: n rinnalla. Näitä sattuu, mutta melkoista mokaa oot tekemässä.
Entäs Minea eli MineA eli mine A ? Eli kaivos A. Missä ovat kaivokset B, C jne.
Taitaa mennä geeneissä teillä tuo tosi outo lasten nimeäminen
Elea Noora
Mutta varmaan moni luulisi sitä viivanimeksi, mitä et halua. Siksi ehdotanin Elea Aurora
Minea kirjoitti:
Elean pitää olla se etunimi. Oma nimeni on Iina Minea, mutta kutsumanimeni on Minea. En tykkää. En halua lapselleni samaa kohtaloa. Elikkäs Elealle toinen nimi. Vain yksi toinen nimi. Ei myöskään tämmöisiä Aada-Sofia, Iida-Maria yms väliviivanimiä.
Sehän juurikin on etunimi.
Vierailija kirjoitti:
Ele A eli siis Ele Alenius?? Hänen mukaan siis ajattelit lapsesi nimetä? Googlaa nyt edes nuo nimet. Vähän yleissivistystä peliin. Minea on piece of cake EleA: n rinnalla. Näitä sattuu, mutta melkoista mokaa oot tekemässä.
Miksipä ei. Ihan hyvin voi lapsensa nimetä fanituksensa mukaan, Suomesta löytyy vauvoja, joilla nimenä Elvis, Ridge ja Brooke. On sitä siis pöllömpienkin julkimoiden mukaan jälkeläisiä nimetty. AP on varmasti poliittisen historian tutkija, joka vasemmistoon kallellaan ja lapsensa Ele Allan Aleniuksen mukaan nimeää: upea poliitikko ja tietokirjailija tunnettu Ele A: na. Tää AP: n lapsi on ilmeisesti tyttö, niin tuota Allania ei toiseksi nimeksi hyväksytä, joten miten olisi : EleA Alla Virtanen?
Ps. Pikkurouvat kun vauvoille ainutlaatuisen ihastuttavia nimiä keksitte, niin laittakaa nuo kirjaimet edes kertaalleen johonkin hakukoneeseen. Naurettava, vitsiksi osoittautuva nimi on lapselle nolo ja raskas taakka.
Joku kysyi pari tuntia sitten, että miltä kuulostaa nimi Elea Adeliina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma nimessäsi on? Mikä kohtalo? En ymmärrä.
Lääkärissä kun kutsutaan,hammaslääkärissä kutsutaan, lentolipussa yms. on aina Iina (sukunimi). VAikka mun nimi on MINEA-ap
Mikset vaihda etunimeäsi? Itse olen tk-lääkäri, ja tässä erään kerran kutsuin aulasta muutaman kuukauden ikäistä vauvaa nimellä pariinkin kertaan. Kukaan aulassa olijoista ei reagoinut. Vauvan äiti oli sitten jossain vaiheessa mennyt neuvonnan luukulle, ja kysellyt miksei heitä kutsuta sisään. Kävi ilmi, että äiti itse kutsui vauvaa hänen toisella nimellään, eikä tunnistanut, kun lääkäri kutsui vauvaa etunimellä. Miksi annetaan etunimi, jota ei haluta käyttää, eikä edes tunnisteta?
Kaikki etunimet ovat etunimiä.
Miksi ihmeessä annat niin ruman nimen kuin Elea kun Mineastakaan et tykkää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma nimessäsi on? Mikä kohtalo? En ymmärrä.
Lääkärissä kun kutsutaan,hammaslääkärissä kutsutaan, lentolipussa yms. on aina Iina (sukunimi). VAikka mun nimi on MINEA-ap
Mikset vaihda etunimeäsi? Itse olen tk-lääkäri, ja tässä erään kerran kutsuin aulasta muutaman kuukauden ikäistä vauvaa nimellä pariinkin kertaan. Kukaan aulassa olijoista ei reagoinut. Vauvan äiti oli sitten jossain vaiheessa mennyt neuvonnan luukulle, ja kysellyt miksei heitä kutsuta sisään. Kävi ilmi, että äiti itse kutsui vauvaa hänen toisella nimellään, eikä tunnistanut, kun lääkäri kutsui vauvaa etunimellä. Miksi annetaan etunimi, jota ei haluta käyttää, eikä edes tunnisteta?
Kaikki etunimet ovat etunimiä.
No siitä huolimatta en kutsu potilasta aulasta Matti Juhani Meikäläisenä, vaan ainoastaan Matti Meikäläisenä.
Miksi useampi nimi, jos käyttää vain yhtä nimeä?