Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa rehellinen mielipiteenne koostani! T. 166cm mies

28.06.2016 |

Antaa tulla

Kommentit (46)

41/46 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee nyt edes vähän lihaksia, muuten ok,kukaan ei kattele kukkakeppiä, lyhyydelle ei voi mitää, itsetuntoa voi kohottaa, mutta älä kusipääksi silti rupea

-IISAK SONNI

Nyt on maha täynnä

Vierailija
42/46 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverina ei väliä.

Seurustelu mielessä not gonna happen. Valitan, haluan pystyä pitämään korkokenkiä ilman, että tunnen itseni miehen rinnalla vielä enemmän amatsooniksi kuin nyt.

Avokki tais olla noin 185. Just hyvä, että voin halutessani pitää niitä korkkareita enkä silti ole pidempi.

En tiedä mikä siinä on, mutta pituus (tai sen puute) on minulle ihan armoton turn off. Pelkästään jo ihan ajatuksen tasolla jos tarvisi ruveta joskus treffeillä käymään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anastasia kirjoitti:

En yhtään mitään mieltä. Kaksi kaverimiestä on samanmittaisia enkä koskaan ole heitä pituuden perusteella arvostellut. Ihania, hauskoja ja fiksuja ihmisiä kumpikin. Toisella hurmaava tyttöystävä.

Niin kaveriksi noin lyhyet miehet kelpaavatkin naisille muttei muuhun.

Vierailija
44/46 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pituus tee miehestä isoa vaan lihakset. Minä olen 174cm mies ja nostan penkistä 120 kiloa. Helposti vedän turpaa jotain 190cm kukkakeppejä. Suosittelen sinulle kuntosalia ja jotain taistelulaji harrastusta. Siinä samalla itsetunto kohenee ja pildee alkaa saamaan.

t.lyhyt mies

Vierailija
45/46 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei miehen pituudella ole mitään väliä. Yleensä pidän miehistä, joilla on ns. naiselliset piirteet (kauniit kasvot, hoikka vartalo), ja näitä on enemmän lyhyemmissä kuin pitkissä miehissä.

Kokonaisuus kuitenkin ratkaisee. Omat ihastukset/miesystävät ovat olleet välillä 158-190 cm. :) Kaikkein tärkeintä on kuitenkin luonne, karisma, kemia. Muulla ei ole mulle niin väliä.

Vierailija
46/46 |
29.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet miehet ovat usein hyviä ja kestäviä vuoteessa.

Hio itsetuntosi kuntoon, hyvä kroppa, skarppi mieli. Kouluttaudu, hanki hyvä työ. Eli kompensoi. Maailman mittakaavassa olet ihan normaalimittainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi