Kertokaa rehellinen mielipiteenne koostani! T. 166cm mies
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vähä liian pitkä
Eli kuinkas pätkä sinä sitten olet, 145 vai? Ja kuva olis hyvä, jotta arvioimme sinut.
Aika pätkä. Mahtailetko kännissä? m190cm
Pidän lyhyistä miehistä, heillä on usein paljon söpömmät kasvot ja kivempi luonne kuin kirveellä veistetyillä ja itsetietoisilla pitkillä miehillä.
Eli kokonaisuus ratkaisee, ei pelkät sentit ja kilot.
179- senttinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Pidän lyhyistä miehistä, heillä on usein paljon söpömmät kasvot ja kivempi luonne kuin kirveellä veistetyillä ja itsetietoisilla pitkillä miehillä.
Eli kokonaisuus ratkaisee, ei pelkät sentit ja kilot.
179- senttinen nainen
Paljonko itselläsi kiloja? Pituutta liiaksikin. m167
Aivan liian snadi!
Mun poika (15) on 184 ...
Vaikka olisit miten kiva , en voisi olla noin lyhyen kanssa.
Vaihtaisin pituutta kanssasi vaikka heti jos se olisi mahdollista-usko tai älä .
Löydät varmasti itseäsi lyhyemmän (tai miksei pidemmänkin) tytön jos olet hyvä tyyppi etkä tee lyhyydestäsi mitään numeroa!
Minun edesmennyt isäni oli 165cm ja aina aika pieni. Naiset hurmasi jutuilla ja huumorilla. Suhtaudun lämmöllä lyhyisiin miehiin, tulee aina iskä mieleen. <3
Evvk metrimaket.
Sitähän sä kysyit.
Oot maailman täydellisin mies sellasille 150-oman pitusilles naisille. Mun mielestä se näyttää vaan oikeesti tyhmältä, jos ton pitusilla naisilla on joku 190cm mies. Niinko oikeesti, miten sellaselle ees pystyy puhumaan ko joutuu koko ajan kattoo taivasta kohti.
Ei mua ainakaan haittaisi. Mulle ei ole miehen pituudella mitään väliä.
Mun isä oli 165cm. Hauska hurmuri oli. Symppaan lyhyitä miehiä kun tulee iskä mieleen... <3
Paino haittaisi enemmän kuin pituus. Ja sille voit jotain tehdäkin.
Lompakkosi koko ja sen paksuus on tärkeintä, ei sinun pituus. Joten päätä pystyyn ja lompsaa turvottamaan, niin kohta olet 10/10 hottis.
Vierailija kirjoitti:
Oot maailman täydellisin mies sellasille 150-oman pitusilles naisille. Mun mielestä se näyttää vaan oikeesti tyhmältä, jos ton pitusilla naisilla on joku 190cm mies. Niinko oikeesti, miten sellaselle ees pystyy puhumaan ko joutuu koko ajan kattoo taivasta kohti.
Siis tarkoitat varmaan täydellinen mies, jollekin 160 senttiselle naiselle. Jos he olisivat syntyneet miehiksi, niin olisivat kasvaneet noin AP:n mittoihin. 166 cm mies on jo lähes hujoppi 160 cm naisen rinnalle. Siinä saa jo pussatessakin pistää niskaa alaviistoon melkein 90 asteen kulmaan. Niskat menee rikki, kun joutuu alas tuijottamaan 160 senttistä naista 166 cm mies, joka on lähes hujoppi sen pituiseen naiseen verrattuna.
En yhtään mitään mieltä. Kaksi kaverimiestä on samanmittaisia enkä koskaan ole heitä pituuden perusteella arvostellut. Ihania, hauskoja ja fiksuja ihmisiä kumpikin. Toisella hurmaava tyttöystävä.
Kyllä se lompakko vaatii lisäksi ainakin paksuutta muuallekin tuolla pituudella ;) Anteeksi, ite oon pitkä. Koroissa kun oon, oot kainaloon vaikken huippupitkä ookkaan (alle 180 cm). Oon kyllä seurustellu teininä reilusti lyhyemmän kanssa, mutta sillä oli ikää ja moottoripyörä :D
Mikäs siinä. Oma mies 167cm pitkä, itse 179cm.