Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyykö 30€:lla elämään 7 päivää?

Vierailija
28.06.2016 |

Pystyykö 30€:lla elämään 7 päivää? Mun täytyy saada joka päivä ainakin yks sipsipussi niin niihin menee se 2,50€ x 7 = 17,50€ eli mulle jäis ruokaan 12,50€... Mitä kannattais ostaa?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet niin vätys ettet pysty päivääkään olemaan sipseittä niin osta edes perunoita ja tee sipsit itse.

kerran tehnyt ja ne ei oo yhtä hyviä kun kaupan. Ap

No vittu opettele. Päästäisen pitkäjänteisyys. Ikää taitaa olla 16,5v.

Vierailija
22/49 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin yhteyttä mielenterveystoimistoon hoidon aloittamiseksi.

Oho, kerrankin olen samaa mieltä. Ap:lle hoitoa ja pikaisesti.

En ole hullu, tykkään vaan sipseistä. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet niin vätys ettet pysty päivääkään olemaan sipseittä niin osta edes perunoita ja tee sipsit itse.

kerran tehnyt ja ne ei oo yhtä hyviä kun kaupan. Ap

No vittu opettele. Päästäisen pitkäjänteisyys. Ikää taitaa olla 16,5v.

En opettele. Helppo hakea kaupasta ja ikää on 19. Ap

Vierailija
24/49 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän sipsiprovo! 😀

Vierailija
25/49 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyykö 30€:lla elämään 7 päivää? Mun täytyy saada joka päivä ainakin yks sipsipussi niin niihin menee se 2,50€ x 7 = 17,50€ eli mulle jäis ruokaan 12,50€... Mitä kannattais ostaa?

Osta loppurahalla sipsejä.

Vierailija
26/49 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei siis ole elämisestä ja sen kustannuksista,vaan pelkästään siitä riittävätkö ne viikkorahat sipseihin....

Vierailija
27/49 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoralle puuroo!

Vierailija
28/49 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 eurolla elää vaikka 2 viikkoa, mutta lopeta nyt helvetissä se sipsien syönti. Pussi tai kaksi kuukaudessa vielä menee, mutta joka päivä???

Vierailija
29/49 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hae sipsit lidlistä, saat pussin alle eurolla...

Lähin Lidl 50km päässä :( lähi siwa saa kelvata. Ap

Sipsejä siwan hinnoilla, ei ihme että rahat on loppu.

Vierailija
30/49 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP sanoi vielä että AINAKIN yksi pussi päivässä. Eli sipsejä menee kuussa tolkuttomat määrät. Ei vittu..

Vierailija
31/49 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee mitä tahansa halpaa ruokaa ja lisää siihen sokeria, suolaa ja rasvaa niin sipsi-limsa-karkki -himo hellittää eikä tule kalliiksi

Vierailija
32/49 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 eurolla elää vaikka 2 viikkoa, mutta lopeta nyt helvetissä se sipsien syönti. Pussi tai kaksi kuukaudessa vielä menee, mutta joka päivä???

Vierailija
33/49 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 25 euroa kymmenelle päivälle. Hiilihydraattipitoisia juttuja saa halvalla, mutta proteiini on ongelmallisempi. Turvaudun linsseihin, papuihin ja soijarouheeseen (pussista riittää pitkälle). Vihanneksiakin saa vielä ostettua.

Mulla on runsaasti kokemusta tällaisesta.

Vierailija
34/49 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin sipsihimon, pidätkö ihan perinteisistä vai mausteisista sipseistä? Tykkäätkö dipistä?

Vierailija
35/49 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä ihan turha kysellä pärjäämistä, jos on jotain noinkin hölmöjä pakko-ostoksia! Miten edes voi syödä sipsejä joka päivä? Kyllä pärjää, mutta todella pitkää harkintaa pitää käyttää hankinnoissa! Kai jotain on kaapissakin? Makaroneja? Riisiä? Puuroryynejä? Ja pakastimessakin? Marjoja tms.? Mutta, jos nuo sipsit on perusjuttua, niin onnea vaan kolmelläkympilläseitsemänpäivää!

36/49 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö 1,333 pussia sipsejä päivässä, niin tulee päivän energiantarve täyteen. 

Mutta ihan oikeasti, lopeta sipsien älytön kulutus, niissä oleva rasva on huonoa rasvaa eikä suolaakaan tarvitse niin paljoa. Rupea tekemään itse jos addiktio on jo liian suuri, kilosta perunoita tulee ihan järjetön kasa itsetehtyjä sipsejä. Suolan määrää saa hallittua itse ja samoin rasvan määrää ja laatua. Netissä on ohjeita, onnistuu uunissa ja mikrossa. Oikeastaan kaikki mitä tarvii on perunoita, mausteet, jotain öljyä ja juustohöylän siivuttamiseen.

Vierailija
37/49 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon painat?

Vierailija
38/49 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sipsejä siis täytyy saada? Oletko tosissasi? :D

Helposti riittää vaikka kahdelle viikolle 30 euroa, katsot vain mitä ostat. Siis jos asut yksin.

Eikun siis jos et asu Suomessa.

Vierailija
39/49 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sipseistä saat energiaa onneksi. Loppurahoilla sitten jotain todella halpaa. Riisiä, tonnikalaa, makaronia, jotain proteiinia jne.

Yritä vähentää sipsien syömistä niin, että jaat pussin kahtia tai alat ostaa pienempiä pusseja.

Vierailija
40/49 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sipsejä siis täytyy saada? Oletko tosissasi? :D

Helposti riittää vaikka kahdelle viikolle 30 euroa, katsot vain mitä ostat. Siis jos asut yksin.

Eikun siis jos et asu Suomessa.

Suomessa syö muutamalla eurolla päivässä ja ihan hyvin kunhan kyttää tarjoukset ja osaa itse kokkailla. Kaupasta hakemaan ainekset viimeisen aukiolotunnin aikaan että saa tarjoustavarat vielä lisäalella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi