Pystyykö 30€:lla elämään 7 päivää?
Pystyykö 30€:lla elämään 7 päivää? Mun täytyy saada joka päivä ainakin yks sipsipussi niin niihin menee se 2,50€ x 7 = 17,50€ eli mulle jäis ruokaan 12,50€... Mitä kannattais ostaa?
Kommentit (49)
Hae sipsit lidlistä, saat pussin alle eurolla...
Elä niillä sipseillä. Onhan niissä jo puolet päivittäisestä kalorintarpeesta.
Joka päivä pussillinen sipsejä = paska ruokavalio
Taitaa ruhosi olla siinä kunnossa että voisit aina hyvin olla 7 päivää syömättä mitään kunhan huolehdit nesteestä ja suoloista.
Hyi hitto joka päivä joku sipsipussi, varmaan vielä sellainen megapussi?
Vierailija kirjoitti:
Pystyy helposti jos jättää sipsit vähemmälle.
Ei onnistu. Ap
Vierailija kirjoitti:
Hae sipsit lidlistä, saat pussin alle eurolla...
Lähin Lidl 50km päässä :( lähi siwa saa kelvata. Ap
No k:sta saa roiskeläppiä alta euron ja lidlistä kans.
Vierailija kirjoitti:
Elä niillä sipseillä. Onhan niissä jo puolet päivittäisestä kalorintarpeesta.
syödä muutakin. Ap
Ottaisin yhteyttä mielenterveystoimistoon hoidon aloittamiseksi.
Jos olet niin vätys ettet pysty päivääkään olemaan sipseittä niin osta edes perunoita ja tee sipsit itse.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa ruhosi olla siinä kunnossa että voisit aina hyvin olla 7 päivää syömättä mitään kunhan huolehdit nesteestä ja suoloista.
Painan 97 ja on 170cm pitkä mutta mua ei haittaa ylipaino ja mielummin kuolen sydänkohtaukseen ku oon syömättä 7 päivää. Ap
Vierailija kirjoitti:
Hyi hitto joka päivä joku sipsipussi, varmaan vielä sellainen megapussi?
Joo sellanen iso. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painan 97 ja on 170cm pitkä mutta mua ei haittaa ylipaino ja mielummin kuolen sydänkohtaukseen ku oon syömättä 7 päivää. Ap
Mikä siinä on ettei voi syödä hyvin eikä paskaa?
Sipsejä siis täytyy saada? Oletko tosissasi? :D
Helposti riittää vaikka kahdelle viikolle 30 euroa, katsot vain mitä ostat. Siis jos asut yksin.
Hae lidlistä sipsit, halvimmat pussit on 80 snt.
Vierailija kirjoitti:
Jos olet niin vätys ettet pysty päivääkään olemaan sipseittä niin osta edes perunoita ja tee sipsit itse.
kerran tehnyt ja ne ei oo yhtä hyviä kun kaupan. Ap
Pussista sipsejä saat energiaa noin 1000-1500 kcal, riippuen pussin koosta. Sadassa grammassa on jo 550 kcal ja eikös ne pussit ole ainakin pari sataa grammaa. Jos päiväkulutuksesi on 2000, niin tuossahan on jo yli puolet päivittäisestä ravinnontarpeestasi. Paskaa ravintoa, joten jäljellä olevilla rahoilla ostaisin jotain proteiinipitoista ja vitamiineja sisältävää, kauden hedelmiä ja vihanneksia. Esim. tomaatit ovat nyt puoli-ilmaisia.
Jos sipsit pois ruokavaliosta ja pakastin on käytettävissä, tekisin viikon annokset esim. makaronilaatikkoa lounaaksi ja kasvissosekeittoa päivälliseksi (raejuusto kyytipoikana). Aamupalaksi puuroa, iltapalaksi vaikka viiliä. 30 euroahan riittää. Vaihtelun vuoksi joku päivä esim. omelettia. Itse elin joku vuosi sitten sellaisella budjetilla, että yhden hengen ruokaan 20 euroa viikossa ja söin kuitenkin monipuolisesti ja terveellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin yhteyttä mielenterveystoimistoon hoidon aloittamiseksi.
Oho, kerrankin olen samaa mieltä. Ap:lle hoitoa ja pikaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Hae lidlistä sipsit, halvimmat pussit on 80 snt.
Kuulostaa unelmalta mutta ei onnistu ku lähin Lidl 50km päässä. Ap
Pystyy helposti jos jättää sipsit vähemmälle.