Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka moni pukeutuisi telttamaisiin mekkoihin, jos ei olisi lihava?

Vierailija
28.06.2016 |

?.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Tykkään näyttävistä vaatteista

Vierailija
2/22 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin romaninaisilla on telttamaiset mekot. Siihen on varmasti syynsä, miksi mekkoon on rakennettu sisään mahdollisimman iso tukikehikko ja ripustuskoukkuja kehikon sisälle. En vain tiedä mikä syy on?? Varmasti jotain siihen kulttuuriin liittyvää kivaa ja muita rikastuttavaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pukeudu vaikka olen lihava. Tykkään tiukosta vaatteista, haluan esitellä muotojani.

Vierailija
4/22 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pukeudu telttamaisesti vaikka olen lihava. En halua näyttää vielä läskimmältä mitä olen.

Vierailija
5/22 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on telttamainen? 

Mutta minä olen aivan hoikka ja tykkään tosi väljistä vaatteista. En nyt niitä kuitenkaan telttamaisiksi kutsuisi. Onko A-mallinen mekko vääjäämättä teltta?

Vierailija
6/22 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telttamaiset mekot sopii vaan tosi laihoille. Muita ne vaan isontaa.

Vierailija
7/22 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihanaa kulkea kesällä tiukoissa ja paljastavissa asuissa. Siinä on jotain alkukantaisen kiihottavaa, kun läskit tursuilevat joka puolelta. Miehet viheltelevät jatkuvasti.

Vierailija
8/22 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein tajua millainen on telttamainen mekko, en ainakaan muista sellaisia nähneeni lihavilla? Pidän kyllä mieluiten "over sized"- paitaa ja tiukempia housuja, vaikka olenkin normaalipainoinen.

Vierailija
9/22 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin romaninaisilla on telttamaiset mekot. Siihen on varmasti syynsä, miksi mekkoon on rakennettu sisään mahdollisimman iso tukikehikko ja ripustuskoukkuja kehikon sisälle. En vain tiedä mikä syy on?? Varmasti jotain siihen kulttuuriin liittyvää kivaa ja muita rikastuttavaa. 

Ei romaneilla ole mekkoa, mikäli tarkoitat tätä kansanpukua. 

Perinteisesti samettihame ja yläosa on röijy. 

Vierailija
10/22 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun suosikkijuhlamekko on polviin asti ulottuva vasta polvista kapeneva silkkinen perunasäkki :)

t: 175/53

Vierailija
11/22 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei romaneilla ole mekkoa, mikäli tarkoitat tätä kansanpukua. 

Perinteisesti samettihame ja yläosa on röijy. 

Mekko tai hame. Sama asia minun silmissä. Ja ihan sama vaikka on samettia. Rypytyspinta ja kiiltävä, jotta ei varmasti näe mitään muuta kuin mekon pinnan. 

Vierailija
12/22 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun bmbmi on 16 ja rakastan väljiä vaatteita. Toki leikkauksen ja mallin ylipäätään pitää olla toimiva, mutta pukeudun enimmäkseen säkkeihin. En mistään hinnasta pukisi ylleni makkarankuoria tai paljastelevia "kurkistusaukko"vaatteita. Enkä ole uskovainen. :D

Vierailija
13/22 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en viitsi aina pitää jättitissejäni tyrkyllä. On nimittäin miesten ilmeet välillä aika irstaita kun käytän vartalonmyötäisiä paitoja tai mekkoja.

Toki näytän läskiltä väljässä mekossa mutta saan silloin olla rauhassa näkymätön.

Vierailija
14/22 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni? Kuten minä, ei kaikkia katsos kiinnosta kulkea makkarankuorissa ja tissipaidoissa.

Vierailija
15/22 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ap tarkoittaa teltoilla oversized smock dress niin kyllä, ihania! Toki setämiehiä ärsyttää kun tästä ei näe kurveja tarkasti, mutta se ei kiinnosta meitä.

Vierailija
16/22 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun täällä on tasan kaksi ääripäätä, makkarankuoret ja teltat.

Itse käytän sopivan kokoisia vaatteita, jotka istuvat hyvin nuolematta kuitenkaan ihoa.

Vierailija
17/22 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan  monella terveellä ja normaalipainoisella (ja huom.myös henkisesti  tasapainoisella)ihmisellä  on tarvetta jatkuvasti  pönkittää itsetuntoaan täällä muita  (...esim. nyt vaikka ylipainoisia) suoraan tai epäsuorasti haukkumalla ja mollaamalla ?

Olisikohan kyse vain joistakin samoista tietyistä  henkilöistä täällä ....

Mielestäni normaalipainoisuuteen ei näet aivan automaattisesti liity tai luonnostaan kuulu tai  tule mukana  tarvetta ylipainoisten ihmisten kiusaamiseen.

Olen huomannut,että heissä on moniakin vallan mukavia ihmisiä,kun heihin vain  tutustuu ihmisinä ihan niinkuin muihinkin.

Mietin vain että olisikohan mollaajat  niitä samoja jotka  aina  niin yhtä  mielellään haukkuvat kaikkia yli 40 (...tai ehkä jopa vasta  yli 30-vuotiaitakin jo) yli-ikäisiksi lähes kaikkeen (+ läjäpäittäin toinen toistaan ikävämpiä  nimittelyjä,nälvimistä &solvauksia päälle)

Ei kovin henkevää,eikä rakentavaa keskustelua sellainen,sanoisin...

Tasopisteet ja yleinen  keskustelun anti menevät valitettavasti kyllä silloin aina  miinuksen puolelle.

Vierailija
18/22 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen normaalipainoinen, muodokas alakroppa, pieni yläkroppa. Rakastan noita "telttoja". Siis kaikkia oversize juttuja. Joku raja tietty niissäkin, kyllä mun ruho niistä vaatteista jotenkin vielä erottuu :D

Ja niistä teltoista on muuten hyötyä nyt kun olen raskaana ja maha kasvaa!

Vierailija
19/22 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Nytkin on päällä väljä ja liehuva suora mekko. Vaikka ei ole ylipainoa. Ihanan tuntuinen päällä, ilmava ja tykkään myös ulkonäöstä. Ostan aina oversize-mekkoja.

Vierailija
20/22 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sam amikä on BMI milloinkin ollut.... mä en ole mekkoa päälleni laittanut sen jälkeen kun täytin 5.