Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua alko jo kaduttaa mun Elloksen ja Nellyn tilaukset

Vierailija
28.06.2016 |

Voinko vaan olla sillee jaa ja olla hakematta niitä ko otin postiennakonlla? Tuleeko sieltä päin sitten valitusta jos teen tällee?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö postiennakosta saa rahat takaisin kun palauttaa? Mikset vaan hae niitä ja lähetä saman tien kaikki takaisin? Turha kikkailla ja hommata jotain ylimääräisiä maksuja / tilauskieltoja.

Vierailija
22/35 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elloksella tulee tilauskielto jos jätät noutamatta. Siskolleni tuli. Eli ei voi enää ikinä tilata ellokselta kun jätti paketin noutamatta.

hahha, oon niin varma, että mieheni mielestä tää olis vaan hyvä juttu.

Syystä, että... Eikö isolla tytöllö ole oma tili, omat rahat ja oma taloudellinen vastuu niin miksi hitossa asia miehellesi kuuluu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et voi perua niin sit vaan palautat heti.

postiennakon hetipalauttamisesta tarvitsee varmaan maksaa ensin se postiennakko ja sit joutuu odottelemaan rahojaan takaisin vaikka kuinka kauan?

Vierailija
24/35 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elloksella tulee tilauskielto jos jätät noutamatta. Siskolleni tuli. Eli ei voi enää ikinä tilata ellokselta kun jätti paketin noutamatta.

Hassunhauskaa, kun nainen vitsailee omasta tyhmyydestään.

Hei pliis, tällänen oon normaalistikki ja kaikesta vitsiä. Ja kuinka niin omasta tyhmyydestään?

Vierailija
25/35 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syystä, että... Eikö isolla tytöllö ole oma tili, omat rahat ja oma taloudellinen vastuu niin miksi hitossa asia miehellesi kuuluu?

No en muutenkaa oo mikään vastuullinen rahankäyttäjä

Vierailija
26/35 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt muista, tuleeko noista mitään maksua perässä mutta itse unohdin joskus hakea paketin (en nyt kuollakseni muista mistä tilasin, mutta ihan joku perus H&M tai vastaava) ja tuli parinkympin lasku. Ihan oikein kyllä mielestäni. Käy mieluummin paikanpäällä ja palautat paketit heti, Nellyllä palautus on ilmainen, Elloksesta en tiedä.

Selvä! Kiitos vastauksesta, ehkä teenkin näin! En vaan tiedä varmaksi mihin näihin luottaa, joku sano, että nellyllä on palautusmaksu?

Vierailija
27/35 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko olla aikuinen eli hakea ne paketit ja palauttaa, saat rahat takas kyllä. Voi luoja

Vierailija
28/35 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voitko olla aikuinen eli hakea ne paketit ja palauttaa, saat rahat takas kyllä. Voi luoja

Voi luoja en oo mikään aikuinen, vaikka oonki pari vuotta yli 18???

Vierailija
29/35 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ilmeisesti luottotiedot mennyt kun postiennakolla tilasit? Onko sulla varaa niihin vaatteisiin? Tarvitsetko niitä? Onko sulla shoppailuriippuvuus?

Vierailija
30/35 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt muista, tuleeko noista mitään maksua perässä mutta itse unohdin joskus hakea paketin (en nyt kuollakseni muista mistä tilasin, mutta ihan joku perus H&M tai vastaava) ja tuli parinkympin lasku. Ihan oikein kyllä mielestäni. Käy mieluummin paikanpäällä ja palautat paketit heti, Nellyllä palautus on ilmainen, Elloksesta en tiedä.

Selvä! Kiitos vastauksesta, ehkä teenkin näin! En vaan tiedä varmaksi mihin näihin luottaa, joku sano, että nellyllä on palautusmaksu?

Ei ole ilmainen palautus nellyllä. Mitä nää täällä selittää.

Vierailija
31/35 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
32/35 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla ilmeisesti luottotiedot mennyt kun postiennakolla tilasit? Onko sulla varaa niihin vaatteisiin? Tarvitsetko niitä? Onko sulla shoppailuriippuvuus?

No kai mulla varaa on, täytyy sit vähän kiristää muualta... Ja no ei nyt mikään huutava pula oo, mutta kun hyvällä alennuksella sai ja syksyllä tietty tarvii taas uusia vaatteita.

Vierailija
33/35 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://nelly.com/fi/asiakaspalvelu/palautukset/

P.s. Google on hakukone. ;)

Nojoo, täytyy jatkossa kattookki sieltä saa suoran vastauksen... :D hhaha, kiitos linkistä! Ei se näköjään maksakla ko ylisen kolme euroo, ei hätää. Teen palautuksen, jos haluan sovituksen? jälkeen ja sillä hyvä. :)

Vierailija
35/35 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellokselle ainakin joudut maksamaan noutamattomasta paketista noin 25 e. Parempi hakea ja palauttaa kaikki. Nellyn kanssa sekään ei tietysti onnistu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi