Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko baarista oikeasti "iskeä" miehen mukaansa noin vain?

Vierailija
27.06.2016 |

Ja miten se käytännössä tapahtuu? Ehkä tyhmä kysymys, mutta enpä kehtaa keneltäkään ystävistäni kysyä. Olen aika tavalla aromanttinen eli etsin vain sänkyseuraa. (Kuulostaa tosi härskiltä, tiedän.)

Mitä pitää tehdä tai sanoa? Vai odotanko vain, että joku mukava tyyppi tulee juttelemaan? Kokemuksia ja/tai vertaistukea saa myös kirjoitella. :)

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauroin tolle ekalle "autistille". Suloinen!

Vierailija
22/39 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, katsele ympärillesi ja jos huomaat kiinnostavan tyypin, katso häntä pidempään ja uudestaan.

Ehkä hymyilet jossain vaiheessa.

Yleensä mies tulee luokse jos sitä kiinnostaa.

Mulla on kokemusta iskemisestä.

Joo, älä vain mene itse tekemään aloitetta. Siinähän vopi tulla vaikka pakit, huijui sentään!

Eipä oo tarvinnut montaa kertaa aloitetta tehdä koska mies oli jo koukussa valmiina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi olla ulkonäöltä mikään helmi eikä myöskään tyrkky. Silmät avoinna liikkeelle ja nopeeta sitä bongaa sieltä miehen, jota voisi panna ja muutaman sekunnin silmäpelin jälkeen mies on koukussa. Seksiä on ihan äärettömän helppo saada eikä siis tarvi tyytyä mihinkään harvahampaiseen haisunäätään.

T: itäsaksalaisen näköinen sotanorsu

Vierailija
24/39 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran baarissa kävelin yhden miehen ohi, siis edes katsomatta häntä ja hän huikkasi ohi mentyään että Heeei! Pitkästä aikaa! Ja siinä sitä oltiin seuraavaksi nuoleskelemassa seinää vasten :D

Niin ja ei se mua siis ollut ennen nähnyt. Mutta näköjään tuollainenkin "iskurepliikki" toimii.

Mä itse olen vaan katsellut ja hymyillyt kiinnostavalle tyypille, kyllä se juttelemaan tulee jos on kiinnostunut.

Vierailija
25/39 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksistanne! Osaa sai lukea ihan naurahdellen, eritoten 13:n juttua. :D Pitänee sitten varautua puhumaan ihan suoraan. Sinänsä harmi, koska arvostan verhottua flirttiä.

Jos onnistumisprosentti on 99 kadulla, on aika mahdollista, että baarista joku lähtee jopa minun mukaani.

Lisäkysymys: Kuinka paljon ulkonäkö vaikuttaa siihen, miten helposti naista tullaan iskemään. En ole mikään superkaunis, ja mietin tätä siksi.

Ap

En osaa sanoa ulkonäköasiasta koska mulla ei ole ollut sitä ongelmaa.

Vierailija
26/39 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä kun menen yksin baariin niin ei mene kauaa kun joku mies tulee pöytään istumaan ja juttelemaan. Viimeksi räpelsin puhelinta uppoutuneena av:lle kun joku nuorimies istui viereen kysellen odotinko kavereita, eikä mennyt aikaakaan kun pyysi jo mukaansa kämpilleen saunomaan ja juomaan viiniä. Tämä vielä sen jälkeen kun ensimmäisenä miehelle kerroin olevani naimisissa ja perheellinen. En siis lähtenyt mukaan:D

Musta tää on jotenkin outoo, en oo mitenkään erityisen näkönen vaan ihan tavallinen, enkä tosiaan vilkuile ympärilleni etsien seuraa:D hetken siinä juteltiin tuon miehen kanssa hänen opiskeluistaan, kunnes tunsin oloni epämukavaksi ja lähdin kotiin.

Eli ei niitä miehiä erityisesti iskeä tarvitse, tulevat ihan itse itseään tyrkyttämään:D

Nuorempana kun muutaman kerran kokeilin yhdenillanjuttuja valittiin aina kavereiden kanssa sopivannäköiset miehet ja aika hyvällä prosentilla ne lähti baarista mukaan ihan vaan kun otti katsekontaktin ja hymyili! Tosin taisi kaikki "valinnat" osua sattumalta sinkkumiehiin (tai sit semmosiin jotka pettivät, en kyllä lähtenyt mitään pethetaustoja tivaamaan jos mies lähti matkaan)

Vierailija
27/39 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumaa käyttää autisti sanaa. Ei ollut suloista eikä naurattanut.

Vierailija
28/39 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta 100% tämäkään ei ole, kaikki ei petä vaikka täällä kuinka niin väitetään, kuulun niihin miehiin, sitten on miehiä jotka ei pidä yhdenillanjutuista tunnen pari tälläistä miestä ja sitten on ne joilla on todella paljon vientiä he eivät tyydy mihin vaan. 

Joten ei tuo kaikkien kohdalla toimi, että kuka hyvänsä nainen voi saada kenet tahansa. Toki löydät baarista seuraa, mutta ei mikään ole 100% se kannattaa muistaa eikä siitä kannata lannistua.

Vierailija
29/39 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaan vittu naisille helppoa. Haistaaka hiivainen vittu kaikki!

Vierailija
30/39 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten RAKASTELET ventovieraan humalaisen kanssa nro 11

Ei ole helppoa kai, mutta kun niitä viimetipan kannimiehiä olen vienyt kotiini tai paatynyt vieraaseen taloon, niin oon kyllä itsekin ollut vastaavassa kunnossa, että vasta krapulapanoissa on jotain tapahtunut, jos edes oli tapahtuakseen.

Vierailija
31/39 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä voi, 7v. naimisissa , 3 lasta :)

Vierailija
32/39 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, miehille se on yhtä helppoa rahan kanssa, joten ei kenenkään tarvitse puutteessa olla jos ei halua. Saat jo alle satasella suht hyvän naisen. Toki voit kiukutella kuinka epäreilu maailma on jne tai sitten kylmästi hyväksyä elämän realiteetit.

Vierailija
33/39 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, miehille se on yhtä helppoa rahan kanssa, joten ei kenenkään tarvitse puutteessa olla jos ei halua. Saat jo alle satasella suht hyvän naisen. Toki voit kiukutella kuinka epäreilu maailma on jne tai sitten kylmästi hyväksyä elämän realiteetit.

Mistä saa alle satasen? Puoli tuntia?

Vierailija
34/39 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prostituoidun hinta on noin satanen niinkuin hesarin jutusta selviää. Ja tarjontaa on valtavasti. En nyt rupea neuvomaan miten heitä saa, mutta ei luulisi pikku etsivän työllä olevan kovin vaikea asiaa selvittää.

http://www.hs.fi/kaupunki/a1444104422417

Vierailija
35/39 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prostituoidun hinta on noin satanen niinkuin hesarin jutusta selviää. Ja tarjontaa on valtavasti. En nyt rupea neuvomaan miten heitä saa, mutta ei luulisi pikku etsivän työllä olevan kovin vaikea asiaa selvittää.

http://www.hs.fi/kaupunki/a1444104422417

Nyt tiedän mihin sijoitan lomarahat :D

Vierailija
36/39 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan vain "lähetääks panee?" toimii? :D No, aina oppii uutta.

T. Ap, joka on totta tosiaan nössö eikä poistu kotoaan tarpeeksi kauas. Enkä voi tietää, olenko normaali tapaus. :D (Toivottavasti.)

Ei noin kukaan sano. Miehet ymmärtää kyllä muista vihjeistä.

Ja joskus sitä vaan mennään yhdessä ilman turhia puheita.

Mitäpähän tuota vihjailemaan. "Lähetäänks panee?" toimii oikein hyvin.

Vierailija
37/39 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, miehet on oikeesti tosi helppoja.

Vierailija
38/39 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi ja melko helpostikin. Bongaat vaan jonkun yksinolevan miehen ja meet juttelemaan. Moi yleensä riittää.

Vierailija
39/39 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me ollaan helppoja. Mutta tee asia selväksi, eli sano suoraan kun olet jutellut hetken ja selvittänyt, että tyyppi on sellainen, että sen kanssa viitsii mennä sänkyyn.

Siis: Olen hakemassa yhden yön hoitoa, en sen kummempaa, lähdetkö mukaan. Ei mitään vihjailuja tai kyselyjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan