Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän mökki, meidän koti?

Vierailija
27.06.2016 |

Olemme vanhempi pariskunta, joka on seurustellut hyvin kiinteästi vuoden verran. Asumme eri paikkakunnilla, mutta olen miehen luona vähintään neljä yötä viikossa. Kaikki lomat vietämme yhdessä joko matkoilla, miehen kotona tai hänen mökillään.

Emme ole koskaan edes puhuneet yhteen muuttamisesta, saati sitten parisuhteen virallistamisesta. Tapaamme säännöllisesti toistemme lapsia ja lapsenlapsia sekä ystäviä. Suhteemme on ollut julkinen alusta saakka.

Minulla ei ole avainta miehen asuntoon eikä hänellä minun asuntoon.

Mies puhuu aina meidän kodista ja meidän mökistä. Minä en koe niitä yhteisiksi, vaikken mitenkään tunne olevani siellä vain vieraisilla. Minua oudoksuttaa tuo sanavalinta. Av-raati, antakaa apua ja avatkaa minulle miehen sanavalintaa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kuulostaa rakastuneelta ja teitä pariskuntana, jolla on yhteinen tulevaisuus.

Vierailija
22/26 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok, puolet raadista on sitä mieltä, että olen ahne lompakkoloinen, vaikken koskaan maksata omia kulujani muilla. Taattuun av-tyyliin voitte seuraavaksi haukkua minut valkoisen roskasakin jäseneksi ja lihavaksi vanhaksi naiseksi. Ap

Vanhaksi naiseksi vaikutat oudon teini-ikäiseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonni naiset. Alkuperäisen viestin kirjoittaja näytti mulle nämä vastaukset. Tässä viimeinen vastaus tähän arvoitukseen. Kosin naistani ja nyt hän mun muija, mökki on meidän mökki ja koti on meidän koti. Terveisin viestiketjun aloittajan mies

Vierailija
24/26 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Jos rahasta puhutaan, minä olen se paremmin tienaava osapuoli enkä ole taatusti mikään lompakkoloinen. Ap

Anna olla. Täällä riehuu kateus. Puheet omista asunnoista, mökistä ja etenkin tuosta kunnon miehestä, joka ilmiselvästi on sinuun hyvin kiintynyt, saavat joidenkin osattomien tunteet rovioon.

Ja mitäpä väliä sillä on, miten mies omaisuudestaan juttelee, paitsi että hänen lapsensa perillisinä mahdollisesti voivat asiaa hieman miettiä...

ohis

Vierailija
25/26 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kysyä mieheltä itsetään. Itse kutsun aika montaa asiaa "meidän" siksi ja täksi. Esim. siis "meidän vanhemmat, meidän mökki, meidän Anni jne. Näin puhun esim. kavereilleni ja miehelleni enkä siis tarkoita, että vanhemmat tai mökki olisi jotenkin meidän yhteiset. En tiedä miestä tuo on oikein tullut, mutta luultavasti siita että esim. vanhammat eivät ole vain minun vanhempia vaan myös sisarusteni vanhemmat.

Näin minäkin olen aina puhunut, ja "tuutko meille" vaikka asunkin yksin. Äkkiseltään ajattelisin että miesystäväsikään ei tarkoita sinua tuolla "meidän mökillä"? Onhan se mökki kai ollut joskus jonkun muun "meidän", kuten exänsä ja lastensa käytössä?

Kivaltahan se vaikuttaa jos mies tosiaan puhuisi teistä tuolla tavalla "oikeana" parina.

Minun miesystäväni sen sijaan ottaa hyvin usein esille että "hän tekee omassa mökissään mitä tahtoo", ja puhui näin vaikkei vielä omistanutkaan itse kyseistä mökkiä. Totisesti minä olen siellä vieras, jolla ei ole mitään sanomista mihinkään.

Vierailija
26/26 |
28.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla onnekas nainen. Terveisin ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme