Kokemuksia Lidl Formil Sensitive -pyykinpesuaineesta?
Kuulisin mieluusti kokemuksia, niin hyviä kuin huonojakin, kyseisestä pesuaineesta. Näyttää olevan kohtuuhintaista hajusteettomaksi nestemäiseksi aineeksi, vaan onkohan toimivaa.
Kommentit (28)
Taitaa olla juuri sitä mitä ite ostetaan aina, kyl se vaatteet pesee , sen enempää en tunne asiaa
Hyviä on Lidlin pesuaineet. Ei tarvi käyttää paljon, vaahtoaa runsaasti.
Tämä oli mukana muistaakseni jossain pesuaineartikkelissa ja sen mukaan ainesosat ovat paljon paremmat kuin pesuaineilla yleensä. Mielenkiinnosta sitten ostin valko-ja kirjopyykin pesuaineet ja hyvin ne toimivat. Pyykki oli tavallisen likaista, urheiluvaatteita, pihahommissa olleita vaatteita ja perustoimistovaatteita ja kaikista lähti tahrat ja hajut ja jälkeenpäin olivat puhtaita ja raikkaita. Plussaa allergia-ja astmaliiton logosta:) Suosittelen siis ja hinta todella kohdallaan muihin vastaaviin verrattuna:)
Lasten hampaat kärsivät moisesta aineesta,taitaa sisältää saksalaista maitoa. En suosittele kenellekään.
parin desin jälkeen tuli päänsärky
Mä olen käyttänyt niitä hajustettuja Formil-pesuaineita ja pesutulos on niillä ihan loistava. Tuskin tuoksu kuitenkaan vaikuttaa pesutulokseen, joten uskoisin kyllä tuon sensitiven olevan ihan yhtä hyvää. Itse vaan tykkään tuoksuista.
Lidlin pesuaineet löyhkää vaatteista kymmenen metrin päähän.
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä Bio Luvil joka haisee :D
Vierailija kirjoitti:
Hajustettu löyhkää.
Itselläni on todella herkkä iho ja esim. alapään limakalvot ärtyvät ja tulehtuvat heti, jos käytän hajustettua tai "huonoa" hajusteetonta pesuainetta pikkuhousupyykissä. Ainakin tällä hetkellä tuo Formil Sensitive on ainoa pesuaine, jota ihoni ei hyljeksi lainkaan, sillä voi huoletta pestä. Joskus likaisemman pyykin kohdalla uskaltaa annostella vähän enemmänkin pelkäämättä ihon reagoivan.
Esimerkiksi samasta hyllystä löytyvässä Neutralissakin on minun mielestäni tuntuva tuoksu ja iho ärtyy, ja kaikki tunnetuimmat herkkähipiäisille ja allergisille suunnatut pyykinpesuaineet on muutenkin tullut kokeiltua. Kaikista muista on itselleni tullut jonkinlaista ongelmaa. Suosittelisin ainakin testaamaan!
Meillä käytetään. kelpo ainetta, en keksi moitittavaa.
Itselläni on huonoja kokemuksia ja se aiheuttaa itselleni allergisia reagtioita. Tietenkin se on henkilökohtaista
Nykyään ainoa käyttämäni ja paras kokeilemistani hajusteettomista.
Anteeks mut mitä vattua sä tääl selität muille?
Formil voitti Kuluttaja lehden testit
Taas on Formil testattu parhaaksi. Mitä maksaa?
Formil-pesuaine on Kuluttaja-lehden testivoittaja!
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on todella herkkä iho ja esim. alapään limakalvot ärtyvät ja tulehtuvat heti
Pistätkö kuvan niin arvioidaan tilanne.
Haluaisin tietää myös.