Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko tehokasta, laskutettavaa työtä kahdeksan tunnin työpäivään kuuluisi mahtua?

Vierailija
27.06.2016 |

Miten monta tuntia on suoraan laskutettavissa asiakkaalta perus-konttoriduunissa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

IT-firmoissa vähintään se 7,5h, muuten tulee sanomista. :) 

Mielestäni tehokasta työtä olisi 6h, noilla laskutushinnoilla voi antaa lopun olla jouten. 

Vierailija
2/4 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko todellista 8 h työpäivää, vai 7,5 h, eli 8 h-ruokatunti. No ihan sama. Se riippuu, mitä työtehtäviin on kirjattu. Itselläni päätyö on laskutettavaa työtä, mutta minulle kuuluu myös hallinnon töitä, joita ei luonnollisesti voi laskuttaa. Tavoite kohdallani on 70 % laskutettavaa ja useimmiten se toteutuu. 

Meillä kirjataan puolen tunnin tarkkuudella tunnit päivittäin ja se laskutetaan asiakkaalta, mikä menee. Joskus on tilanteita, että tulee useita lyhyitä pätkiä, esim. vartti kerrallaan ja ne sitten lasketaan yhteen. Nämä ovat harvinaisia, mutta ajoittain on pirstaleisia projekteja, joissa saattaa joutu odottamaan jotain tietoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IT-firmoissa vähintään se 7,5h, muuten tulee sanomista. :) 

Mielestäni tehokasta työtä olisi 6h, noilla laskutushinnoilla voi antaa lopun olla jouten. 

Mä olen laskenutkin ja omassa työssäni it-alalla on tosiaan noin 6 tuntia päivässä. Muu aika menee mm sellaisten sähköpostien lukemiseen, jossa olet jakelussa, mutta jotka eivät edellytä sinulta toimenpiteitä. Lisäksi työkavereiden konsultointi ja erilaiset hallinnolliset asiat. 

Vierailija
4/4 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 10 h. minimiveloitus on 0,5 h