Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Okei, nyt päätin että teen aloitteen ihastuksen suhteen

Vierailija
27.06.2016 |

Mutta mua pelottaa, en oo ikinä tehnyt aloitetta. Pelkään sitä torjutuksi tulemista kun ei mulla muutenkaan ole kovin hyvä itsetunto. En ajattelut ihan suoraan mitään treffejä ehdottaa sillä oon muutaman vuoden tätä miestä nuorempi enkä todellakaan tiedä voisiko hän minusta kiinnostua. Ollaan juteltu ja heitetty pientä vitsiä joten nyt mietin miten voisin tehdä vähän lähempää tuttavuutta. Ehdotuksia?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen miettinyt tässä ihan samaa, aloitteen tekemistä siis. En ole ikinä ollut aloitteentekijä. Miltähän se tuntuisi? Ihastuksen kohteena on samassa työyhteisössä työskentelevä, itseäni (luultavasti) muutaman vuoden vanhempi mies. Siviilisäädystä ei tietoa. Ei oikein ideoita vielä miten pitäisi lähestyä :D ja mitä jos asia ei johda mihinkään? Voinko kuvitellakaan että menisin joskus vielä töihin samaan paikkaan??

Ehkäpä pitäisi alkaa ihan siitä että selvittää tyypin parisuhdetilanteen.

Vierailija
22/27 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon on sellasia, jotka ei ees tiedä, etyä onko mies varattu vai ei... Siis ettekste ekana kato vasemman käden nimetöntä? Eihän se sormuksen puuttuminen tietty sano, etteikö mies olisi suhteessa, mut kai se nyt pitäs ekana kattoo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, joko sait vastauksen. Mä laitoin kans viestiä. Ajattelin, että yks elämä ja en jaksa turhaan himmailla. Nyt vaan jännittää vastaus, en aio ruveta massapostittajaksi ja tämäkin viestikin oli vähän niitä näitä ympäripyöreitä :) t.3

Vierailija
24/27 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä en ymmärrä mikä tässö in teillä nyt se ongelma? Sanotte suoraan, että haluatte imeä miehen kyrpää ja niellä spermat. Voin luvata, että yksikään mies ei kieltäydy ilmaisesta bloukkarista.

Vierailija
25/27 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, joko sait vastauksen. Mä laitoin kans viestiä. Ajattelin, että yks elämä ja en jaksa turhaan himmailla. Nyt vaan jännittää vastaus, en aio ruveta massapostittajaksi ja tämäkin viestikin oli vähän niitä näitä ympäripyöreitä :) t.3

Siis en oo vielä tehnyt aloitetta koska en tiedä edes miehen numeroa... Joten huomenna ehkä jos näen hänet töissä :D

Vierailija
26/27 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa. Jatkakaa. Et tiedä miehen sukunimeä etkä edes sitä onko hän sinkku. Voi, jospa kaikki naiset olisivat kuin te. Meillä miehillä olisi helppoa. Nyt se seurustelusuhteeseen pääsy on miltei mahdotonta.

Avaisitko tätä?

Vierailija
27/27 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mä en ymmärrä mikä tässö in teillä nyt se ongelma? Sanotte suoraan, että haluatte imeä miehen kyrpää ja niellä spermat. Voin luvata, että yksikään mies ei kieltäydy ilmaisesta bloukkarista.

Tämä. Kyrpä vaan suuhun ja IMUA HU*RAT!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän