Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko olemassa miesten tuoksua, joka sopisi myös naiselle? Jokin metsäinen, raikas?

Vierailija
27.06.2016 |

tai tietenkin voit ehdottaa myös naisten hajuvettä, jos tiedät metsäisen tuoksun!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dolce Gabbanan The One, ihan naisten puolelta. Ihana!

Vierailija
2/25 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Calvin Kleinin Eternity Now for Men on raikas ja puhdas tuoksu, joka ei ole liian miesmäinen ja voisi sopia mielestäni myös naiselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa tuoksua, jota voi suositella netin välityksellä kenelle tahansa kysyjälle. Niitä pitää aina kokeilla omalla iholla. Siispä mars kauppaan kokeilemaan!

Vierailija
4/25 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käyttänyt vuosia L'Occitanen Verbenaa, joka on unisex-tuoksu, käy molemmille sukupuolille. Yves Rocherin miesten Naturea tuli joskus myös käytettyä.

Vierailija
5/25 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salarakkaalle ja miehelle yhteinen tuoksu, ettei vaimo huomaa?

Vierailija
6/25 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ha hah haa...en todellakaan ole kenenkään salarakas! Ihan julkirakas oon ollut nämä liki kolmekymmentä yhteistä vuotta miehelleni. Pidän sellaisista tuoksuista, joissa on enemmän metsän ja meren yms tuoksuja kuin naisten tuoksujen kukkaistuoksuista. Yrttien tuoksu olis kanssa kiva, tuoksuukohan jokin hajuvesi basilikalta?ap

Vierailija
7/25 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jean Paul gaultierin tuokusut on aika hintahtavia joten sopii hyvin rekkalesboille.

Vierailija
8/25 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ole. Miehen täytyy tuoksua erille kuin naisen. Ts. Oikotietä onneen ei ole.

Vierailija
9/25 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salarakkaalle ja miehelle yhteinen tuoksu, ettei vaimo huomaa?

Aika hyvin keksitty. :D

Mut miten sulla tuo tuli mieleen? 

Vierailija
10/25 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin tämän miehelle ja suihkin salaa itselleni, vaikka mulla on tästä naisten versiokin :)

Vierailija
11/25 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehen täytyy tuoksua erille kuin naisen."

Onneksi tällaista sääntöä ei ole missään. Itse en voi sietää makeita ja kukkaisia tuoksuja, joita naisten tuoksut yleensä ovat. Tykkään metsäisistä vivahteista, mausteisista tuoksuista, ja niitä on pääosin miesten tuoksuissa. Tällä hetkellä käytän Gaultierin Gaultier 2 tuoksua.Olen myös käyttänyt Diorin Fahrenheitiä välillä. Jotenkin hassua että metsäinen tuoksu määritellään kulttuurissa miehiseksi, ja naisten pitäisi tuoksua kukilta ja hedelmiltä. 

No, onneksi olen aseksuaali niin ei tarvitse tuoksulla eikä muuten ketään miellyttää, vaan voin käyttää mitä itse haluan.

Vierailija
12/25 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä tykkään siitä Gaultierin vihreästä vartalopullosta. Miksei nainenkin voisi sitä käyttää?

Vierailija
13/25 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armanin eau de cedre on ihana! :) 3Ei kovin unisex mutten ymmärrä miksi naiset ei voisi tätä käyttää

https://www.sokos.fi/fi/sokos/giorgio-armani-eau-de-cedre-edp-tuoksu-50…

Vierailija
14/25 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän taas mausteisista tuoksuista, ja käytän melkein pelkästään miesten tuoksuja. Ok, jotain löytyy naisiltakin, mutta miesten tuoksuissa on raikkautta, joka usein puuttuu naisten hajuvesistä.

Vierailija
15/25 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko jollekin mieleen jokin yrttinen tuoku? Basilikaa, timjamia yms.

Vierailija
16/25 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wunderbaum

Vierailija
17/25 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut Aqua Allegoria sarjasta "mandarine basilic", eli mandariinin ja basilikan tuoksuinen. Samassa sarjassa on muitakin kiinnostavia yrttisten ystäville, esim. herba fresca ja sitten joku sitruunainen tuoksu. 

Joku muu oli suositellut myös tuota L'Occcitanen Verbenaa, sehän on rautayrtin tuoksuinen, ja minusta tosi raikas, puhdas tuoksu. http://fi.loccitane.com/rautayrtti,52,2,6776,0.htm

Vierailija
18/25 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pradan vetiver, https://cdn.styloko.com/images/47971232.jpg?preset=detailed,default

tai Hermeksen Un Jardin-tuoksut http://www.mimifroufrou.com/scentedsalamander/images/Jardin_Collection_…

Hermeksen tuoksuista yhdessä lukee unisex kyljessä, ja joku muu neljästä oli myös miehille ja naisille sopiva, vaikka siinä ei lue erikseen unisex.

Vierailija
19/25 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Calvin Kleinin One.

On unisex-tuoksu.

M41

Vierailija
20/25 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvä