Millä oikeudella naiset tuijottelevat mun herkkuvartaloani, kun kuljen kauppakeskuksessa kireään t-paitaani verhoutuneena?
Noh, enhän minä oikein sitä estääkään voi, joten nauttikaa, naiset, nauttikaa näiden tuhtien haukkareiden ja leveän selän ihastelusta!
- kesäinen kehomies
Kommentit (47)
En tiedä millaiset naiset tujottavat tai miksi. Itse katson ainoastaan pukumiehiä ja kuinka hyvin puku istuu. Hyvin istuva puku on räätälin taidonnäyte, jota kannattaa katsella. Lihakset saa hankittua lähes kaikki miehet. Mutta yllättävän harvalla on täydellisti istuva puku. Sellaista kannattaa jo ihan tujottaa. Niin harvinaista herkkua ovat.
Vierailija kirjoitti:
Joo varmasti tää on totta, kerta oot mainostamassa sitä täällä vauvafoorumilla. :D
Miten tänne kirjoittaminen estää säännöllisen saliharrastuksen muutamana kertana viikossa? Vai toimiiko se niin päin, että salillakäynti estää palstailemisen? Ap
Vierailija kirjoitti:
Yleensä kyllä katson, että miksei tuollaiset miehet löydä itselleen sopivia vaatteita? Aina pientä kireetä paitaa päällä.
Ja naisillako ei ole päällä pientä kireää :-))
Vierailija kirjoitti:
En tiedä millaiset naiset tujottavat tai miksi. Itse katson ainoastaan pukumiehiä ja kuinka hyvin puku istuu. Hyvin istuva puku on räätälin taidonnäyte, jota kannattaa katsella. Lihakset saa hankittua lähes kaikki miehet. Mutta yllättävän harvalla on täydellisti istuva puku. Sellaista kannattaa jo ihan tujottaa. Niin harvinaista herkkua ovat.
Itse näen sen niin päin, että hyvän puvun saa kuka tahansa, jolla siihen on varaa. Hyvä fyysinen olemus vaatii vuosien määrätietoisen työn ja roppakaupalla itsekuria - tämä kertoo fyysisen kunnon lisäksi myös ihmisen luonteesta ja työmoraalista. Toiset naiset arvostavat miehen lompakkoa, toiset itse miestä ja hänen ominaisuuksiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosimies ei hengaile kauppakeskuksissa.
Hengailusta en tiedä, mutta jostainhan minun on nämä piukeat paitani ja kanafileeni ostettava. Ap
Miksi ostat liian piukeita vaatteita, jollet pidä siitä, että sinua katsellaan ihaillen?
Minulla on OIKEUS käyttää ihan mitä vaatteita haluan + pukeudun vain itseäni varten, en naisten silmäniloksi. Vika on tuijottavissa naisia eikä minussa, miksi siis yrität SYYLLISTÄÄ minua? Ap
Tottakai sinulla on oikeus pukeutua kuinka haluat ilman että sinun tarvitsee pelätä esim. raiskatuksi tulemista. Kaikenmaailman kouriminen ja yliseksuaalisen läpän heittäminen toisen pukeutumisen vuoksi olisi myös hyvin epäkohteliasta käytöstä.
Mutta, kuten itsekin sanoit, katseita ei oikein voi kieltääkään. Mutta niitä voi esim. vaatevalinnoillaan pyrkiä kontrolloimaan. Samahan se on naistenkin kohdalla. Jos ei halua saada osakseen miesten ihailevia katseita, ei kannata pukeutua siihen kaikkein piukeimpaan tissitoppiin ja push up rintsikoihin. Tarjolla kun on muodikkaita ja hyvännäköisiä vaatteita myös sopivassa koossa ja maltillisemmalla kaula-aukolla. Mikset sinäkin ostaisi vähemmän pinkeitä paitoja, niin näyttäisit hyvältä ilman sitä tyrkky-efektiä. Saattaisit jopa näyttää paremmalta kuin nykyisin. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksesi pointti jäi mulle vähän epäselväksi. Otsikon perusteella tuli sellainen mielikuva, että sinua ärsyttää tai ahdistaa naisten ihailevat katseet, mutta itse leipätekstissä sitten oikein kehotit naisia katselemaan sinua ja nauttimaan näkemästään.
Oliko sun pääasiallinen tarkoitus siis vain kehua hauiksiasi ja leveää selkääsi, mutta yritit naamioida itsekehun muuhun asiaan, jotta et antaisi liian leuhkaa vaikutelmaa?
Aloitusviestissäni sanoin naisille, että "nauttikaa vartalostani" sen jälkeen kun olin todennut, että en voi sitä estääkään. Aloituksen tarkoitus oli tuoda esille tämä naisten käytös ja omat mahdollisuuteni sen estämiseksi, jotka siis ovat kovin heikonlaiset. Ap
Niinhän sinulla on, ihan niin kuin naisilla on oikeus pukeutua avonaisiin toppeihin. Mutta fakta on, että jos pukeudut kyseisellä tavalla, se voi vetää katseita puoleensa. Mutta se on elämää, mitä ruikutat? Ymmärtäisin jos käytäisiin käsiksi, koskemattomuuteen sinulla on oikeus, mutta ihmiset omistavat silmät ja niillä katsevat ympärilleen. Jos kevyet katseet taas venyvät minuutin mittaiseksi kuolaamissessioksi, suosittelen karjaisemaan kovaan ääneen ja vihaisesti, mitä siinä tölläät!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse näen sen niin päin, että hyvän puvun saa kuka tahansa, jolla siihen on varaa. Hyvä fyysinen olemus vaatii vuosien määrätietoisen työn ja roppakaupalla itsekuria - tämä kertoo fyysisen kunnon lisäksi myös ihmisen luonteesta ja työmoraalista. Toiset naiset arvostavat miehen lompakkoa, toiset itse miestä ja hänen ominaisuuksiaan.
Kyllähän monella miehellä on ihan katseen kestävä kroppa. Urheilua on harrastettu ja siinä sivussa vartalo kehittynyt. Mutta paljon harvemmalla pokkaa kävellä räätälöity puku päällä tai käydä sellainen ostamassa. Jos omilla rahoillaa sellaisen on ostanut, niin ei ne rahat ilman määrätietoista vuosien työtä ole tullut. Sekin kertoo luonteesta ja tyylitajusta. Toiset ovat hionneet vuosia omaa kroppaansa ja toiset arvostavat vaatteidentekijöiden ammattitaitoa. Kyllä pukumiehessä on sata kertaa enemmän katsottavaa, kun liian pienessä paidassa, steroideillä pumpattua miestä. Oli molemmilla sitten yhtä ohut tai paksu lompakko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloituksesi pointti jäi mulle vähän epäselväksi. Otsikon perusteella tuli sellainen mielikuva, että sinua ärsyttää tai ahdistaa naisten ihailevat katseet, mutta itse leipätekstissä sitten oikein kehotit naisia katselemaan sinua ja nauttimaan näkemästään.
Oliko sun pääasiallinen tarkoitus siis vain kehua hauiksiasi ja leveää selkääsi, mutta yritit naamioida itsekehun muuhun asiaan, jotta et antaisi liian leuhkaa vaikutelmaa?
Aloitusviestissäni sanoin naisille, että "nauttikaa vartalostani" sen jälkeen kun olin todennut, että en voi sitä estääkään. Aloituksen tarkoitus oli tuoda esille tämä naisten käytös ja omat mahdollisuuteni sen estämiseksi, jotka siis ovat kovin heikonlaiset. Ap
Kannattaisiko kuitenkin kokeilla ihan vaikka sopivan kokoisten paitojen ostamista, jos katseet ahdistaa? Naisena voin kertoa, että vaikkei kaikkia katseita voikaan vaatevalinnoilla estää, voi niiden määrään ja laatuun vaikuttaa aika simppeleillä keinoilla. Yksi keino on hankkia sopivan kokoisia vaatteita, jotka eivät ehdoin tahdoin korosta juuri niitä ruumiinosia, joihin ei ylimääräistä huomiota kaipaisi.
Tajusin heti aloittajan syvällisemmän pointin tässä piilotrollauksessa... ei jatkoon.
Puhumatta nyt miehistä, joilla on uniformu. Heissä silmä monesti suorastaan lepää.
T.28
Vierailija kirjoitti:
Tajusin heti aloittajan syvällisemmän pointin tässä piilotrollauksessa... ei jatkoon.
Kjeh, kjeh :D Ap
Älä huolehdi turhaan, en katsele. Katselen mieluummin luonnollisia, normaaleja miehiä, kuin pumpattuja pellejä.
Parkkilippu sisältää tunnin oikeuden ostoksiin ja toisen mokoman silmänruokaan. Sehän lukee pienellä präntillä parkkilipussa.
Tämä on sitä nykyaikaista tasa-arvoa. Naiset voivat aivan avoimesti kuolata miesten perään ja heittää pikkutuhmaa läppää. Mutta toisinpäin onkin sitten helvetti valloillaan. Saa nähdä milloin tämäkin tilanne muuttuu.
Taetaa olla savolaenen veäräleoka tuo Ap. Jatkkoon vuan!
Vierailija kirjoitti:
Tämä on sitä nykyaikaista tasa-arvoa. Naiset voivat aivan avoimesti kuolata miesten perään ja heittää pikkutuhmaa läppää. Mutta toisinpäin onkin sitten helvetti valloillaan. Saa nähdä milloin tämäkin tilanne muuttuu.
Juuri tämän pointin alleviivaaminen oli aloituksen tosiasiallinen pointti. Sukupuoliroolit ohjaavat suhtautumistamme ihmisiin ja heidän ongelmiinsa ja useimmiten niin päin, että miehen ongelmia pidetään vähäpätöisempinä ja miehen omasta käytöksestä johtuvana, kun taas vastaavassa tilanteessa olevaa naista säälitään ja surkutellaan. Vaihdapa sukupuolia aloituksessa niin huomaat sen. Ap
Vierailija kirjoitti:
Mistähän puhut? Jos naiset oikeasti  kuolaisivat miesten perään, niin miehet hyppisivät ilosta todennäköisesti. Ei olisi valituksia, kun kukaan ei huoli tai naiset ovat nirsoja. Ei itkettäisi, kun naiset eivät tee aloitteita. Sellainen ostoskeskus joka tulisi tunnetuksi kuolaavista naisista olisi kohta täynnä himokkaita miehiä.
Älä ryhdy marttyyriksi, koska kaikkihan tykkäävät kuolaamisesta ja jos ei tykkää niin silloin voi syyllistää naista.
Ahdistaa kun muijat kyylää kun viikonloppuna sammun perse paljaana kadulle. Tulee halpa olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri tämän pointin alleviivaaminen oli aloituksen tosiasiallinen pointti. Sukupuoliroolit ohjaavat suhtautumistamme ihmisiin ja heidän ongelmiinsa ja useimmiten niin päin, että miehen ongelmia pidetään vähäpätöisempinä ja miehen omasta käytöksestä johtuvana, kun taas vastaavassa tilanteessa olevaa naista säälitään ja surkutellaan. Vaihdapa sukupuolia aloituksessa niin huomaat sen. Ap
Voihan sitä vaihdella nimiä keskenään, mutta kuinka montaa 13 vuotiasta poikaa oikeasti 50 vuotiaat naiset oikeasti kuolaavat? Laita nyt sitten nuo toisinpäin ja katso vastaus siihen. Todellisuus ja nimenvaihtelu kun muuttaa sitä lopputulosta. 1vs.5000 tapausta ja ymmärrät miksi se yksi tapaus saa vähemmän huomiota.
Joo varmasti tää on totta, kerta oot mainostamassa sitä täällä vauvafoorumilla. :D