14v haluaa yöksi tyttöystävälleen, päästäisitkö?
14-vuotias pyysi lupaa mennä yöksi tyttöystävälleen. Tunnen tytön ja olen tavannut myös hänen vanhempansa. Tyttöystävä on siis 16v. Ovat seurustelleet puolisen vuotta.
Kummatkin siis tyttöjä.
Kommentit (30)
Hävettää myöntää, mutta suhtaudun kahden tytön (tai kahden pojan) väliseen seksiin tuossa iässä hyväksyvämmin kuin heteroseksiin, johtuen siitä ettei siinä voi tulla raskaaksi. Yökyläilyhän ei automaattisesti tarkoita seksiä, mutta jos ovat jo puoli vuotta seurustelleet niin voihan se olla mielessä.
Päästäisin.
No mikä ette pakkohan se joskus on opetella. Riskiä raskaudesta ei ole eli ei mitään pelätävää :)
Viikonloppuna joo, koulupäivinä en ainakaan jatkuvasti, ettei tule valvottua liian myöhään.
Minä päästäisin. Jos haluavat hässiä niin tekevät sen joka tapauksessa, ei yökyläilyn kieltäminen mitään estäisi.
Miksei? Seksiä voi harrastaa päivälläkin, siihen et voisi muutenkaan vaikuttaa.
Mikset pästäisi?
Vahinkoraskauskin lienee mahdotonta.
Täh? No ei ainakaan kondomeja tarvii pakata mukaan. Laskisin, mutta mikä suhteen laatu on, sitä en tiedä.
.
Päästäisin ja päästäisin myös tytön poikaystävälleen.
Eihän tuossa ole muuta kuin ne perinteiset: käytetäänkö mahd. alkoholia tai muita huumeita. Se, että kyseessä on seksuaalisessa mielessä tyttöystävä on paljon parempi noin pelkojen kannalta kuin poikaystävä.
Vierailija kirjoitti:
Minä vuonna syntyneet?
Mitä väliä syntymävuodella on? Ei siinä ole kuin vuoden ero onko syntynyt 2001 vai 2002.
Aika tyranni saisi olla, jos ei päästäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä vuonna syntyneet?
Mitä väliä syntymävuodella on? Ei siinä ole kuin vuoden ero onko syntynyt 2001 vai 2002.
Onhan se erikoista jos 1999 syntynyt seukkaa 2002 kanssa. Vai olisko ok jos 99 poika seurustelisi 02 tytön kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä vuonna syntyneet?
Onhan se erikoista jos 1999 syntynyt seukkaa 2002 kanssa. Vai olisko ok jos 99 poika seurustelisi 02 tytön kanssa?
1999 syntyneet ovat 17-vuotiaita. Jos toinen tyttö on 16, hän on todennäköisesti syntynyt 2000. Ja ei, mielestäni -99 ja -02 syntyneiden seurustelu ei olisi väärin, 17v saa laillisesti harrastaa seksiä 14-vuotiaan kanssa.
Aika jännä, että tyttö-tyttö yöpymisiin suhtaudutaan vapaamielisemmin. Raskauden pelkoa ei ole ja siksi tytöt voivat harrastaa seksiä vapaasti? Suojaikä Suomessa on 14v, joten rikosta ei tapahdu, mutta onko tyttösi kypsä seksiin? Yövyin teininä tyttökaverini luona usein, mutta olimme kiinnostuneita pojista, joten kikattelimme muita juttuja aamuyölle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä vuonna syntyneet?
1999 syntyneet ovat 17-vuotiaita. Jos toinen tyttö on 16, hän on todennäköisesti syntynyt 2000. Ja ei, mielestäni -99 ja -02 syntyneiden seurustelu ei olisi väärin, 17v saa laillisesti harrastaa seksiä 14-vuotiaan kanssa.
Osa 1999 syntyneistä edelleen 16
Onko siellä vanhemmat kotona?