Lomamatka
Mitäs mieltä on arvon raati tämmösestä. Eli anoppini täyttää 70v. syksyllä ja on säästänyt rahaa ja meinaa viedä puolisonsa ja lapsensa perheineen kreikkaan juhliin synttäreitään. Kun sanoi että mieluummin laittaa rahansa matkaan perheen kesken kun juhliin sukulaisille. Matkaan lähtisi puoliso ja 3 lasta puolisoineen ja 5 lastenlasta eli yhteensä 13 henkeä. Nyt sitten helvetti on irti kun toinen miniä vaatii että hänenkin lapsilleen (2) pitää maksaa matka. Miehen veli on siis eronnut ja hän on seurustellut reilu kaksi vuotta naisen kanssa kenellä on lapsia, yhteisiä lapsia heillä ei ole. Itse olen anopin puolella että ei tarvi lapset pääsisivät kyllä isälleen tai mummulaan matkan ajaksi. Omat lapsenlapset on iältänsä 14-19 v ja nämä lapset on 5 ja 7v . Sitäkin anoppi on sanonut että ei jaksa enään pienempien mekastusta kun omat on jo isoja. Mitä mieltä olette?
Kommentit (6)
Haiskahtaa provolta :D mutta jos ei ole, niin miten edes kehdataan tollasta vaatia? Ovat varmaan kaikki uusioperheiden lapset tervetulleita, mutta minusta ei jonkun puol mummon tartte etelän matkoja todellakaan maksaa!
Anoppi päättää kenet maksaa ja ketä ei, muut pysyköön erossa koko hommasta.
Tuo teksti aloituksessa on niin päin pyllyä kirjotettu, että epäilen tämän olevan jonkun pennun tekemä provo...
Jos anoppi maksaa matkat, niin saa sitten myös päättää, ketkä mukaansa ottaa. Oikeassa on, kun aikanaan on pienten kitinät kuunnellut, niin eipä ole pakko enää sitä lajia. Ja jos ovat vielä ns. bonuksena sukuun tulleita, niin maksakoon lasten oma huoltaja reissut. Mä anoppina kyllä jättäisin rannalle.
No ei todellakaan tartte maksaa matkaa, entä kompromissi lapset tulee mukaan mutta hän maksaa kulut matkasta.