Nännilävistys pelottaa, tsempatkaa mua
Haluan ihan tosissani nännilävistyksen ja olisin sen menossa ottamaan piakkoin. Mua pelottaa vaan että se sattuu tai siis tiedän että se sattuu ihan tosi paljon.. Te keillä on nännilävistys, tsempatkaa. Eihän se kipu nyt NIIN paha ollut?
Kommentit (25)
Kummallisia kommentteja.. Mielipiteitä on monia ja useille nännilävistys sopii todella nätisti. :)
http://img2.timeinc.net/people/i/2015/stylewatch/blog/151005/kendall-je…
Minulla oli kerran eräs miespuolinen ystävä joka piti nännilävistyksiä kiihottavina, mutta samaan aikaan kun kerroin omista toiveistani hankkia vastaavan (olen tälläkin hetkellä kahden vaiheilla ottaako vaiko ei) niin siihen hän sanoi ehdottoman ein. Samaan tapaan luennoi kuin pikkulapselle niin kuin jotkut näistä kommentoijista. Erittäin epäkunnioittavaa minua ja päätösvaltaani kohtaan.
Kivusta on vaikee sanoo kun kaikki sen kokee erillalailla. Itseäni ei sen kummemmin jännittänyt korun laitto. Neulan sisäänmeno ei juuri eroa ampiaisen pistosta, mutta kun se tulee läpi toiseltapuolelta tuntuu vähän enempi, mutta kyllä sen 3sekunttia kestää. Mulla oli nänni arka ekat 2tuntia ja seuraavana päivänä jo ihan normaali. Ei muutako jos sellasen haluaapi niin lävistäjän luo mars, ei niin pahakokemus mitä luulis/huhutaan. Apteekista vaan suolavettä hakea jolla putsaa aamuin illoin ni tulloo hyvä. Ite tykkään ainaki ja vaimo myös ;)
Ei mahda olla pitkäjänteisyyttä niin paljon.