Nännilävistys pelottaa, tsempatkaa mua
Haluan ihan tosissani nännilävistyksen ja olisin sen menossa ottamaan piakkoin. Mua pelottaa vaan että se sattuu tai siis tiedän että se sattuu ihan tosi paljon.. Te keillä on nännilävistys, tsempatkaa. Eihän se kipu nyt NIIN paha ollut?
Kommentit (25)
SATTUU NIIN SAA*ANASTI!!!!
Ja jälkioireet voi olla tosi kamalia, rauhastulehdusta, kuoliota, kuppaa ja peräpukamia. Ei kandee, hei.
Hetkellistä kipua pahempi on rintatulehduksen mahdollisuus. Sen takia luovuin itse lävistysideasta aikoinaan, en halua ottaa sitä riskiä.
Sattu todella paljon, mutta kesti vain muutaman sekunnin, alle viisi. Ei yhtään paha. Multa ei tullut yhtään verta eikä ollut kipeä sen jälkeenkään.
Käy rohkeasti ottamassa jos haluat, kyllä sä selviät. :)
Haluan koska se on nätti ja lisää tuntoherkkyyttä parhaimmassa tapauksessa. Lävistykset nyt vaan yleisestikin miellyttää omaa silmää :) Olipas tsemppaavia kommentteja.. :D Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat? Se ei ole hieno eikä elämäsi parane riittämätön itseä. Typeryyttä
Mun mielestä ne on hienoja. Sinun mielipiteesi ei ole Ehdoton Totuus
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Sattu todella paljon, mutta kesti vain muutaman sekunnin, alle viisi. Ei yhtään paha. Multa ei tullut yhtään verta eikä ollut kipeä sen jälkeenkään.
Käy rohkeasti ottamassa jos haluat, kyllä sä selviät. :)
Iso kiitos asiallisesta vastauksesta :) Se on totta että hetkenhän se vaan kirpasee
Jos joudut festareilla tai baarissa tappeluun, vastustaja voi repiä sen irti.
Miten niin sattuu ihan tosi paljon? Riippuu kuule ihmisestä. Itselläni on kaksi, eikä se sattunut ollenkaan.
Ite otin kummatkin samaa aikaa. Nipisti mutta on sitä pahempiakin kipuja.
Pari päivää sen jälkeen oli kipeät mutta rintojen tuntoherkkyys on parantunut huimasti ja itse rakastan rintojani nyt tuplasti enemmän!
Onko nää nänniläväreitä haukkuvat samaa kastia kun tatuointeja haukkuvat täällä?
Nipistää niin maan perkeleesti sen pienen hetken, mutta se tosiaan on niin lyhyt hetki että sen kestää hyvin. Ota kaveri mukaan, muista hengittää, ja pian voitkin ihailla lopputulosta! Itseänikin jännitti se kipu tosi paljon, mutta valmiit lävistykset olivat sen arvoisia. :) Kyseessä on sinun kehosi, kotisi jonka voit sisustaa niin kuin omaa silmääsi miellyttää! En ymmärrä miksi ketään liikuttaa jonkun toisen lävistykset, joita harva edes koskaan näkee (viitaten aiempiin kommentteihin). Maalaisjärjellä ja kunnon hoito-ohjeilla vältät tulehdukset ym.
Vierailija kirjoitti:
Nipistää niin maan perkeleesti sen pienen hetken, mutta se tosiaan on niin lyhyt hetki että sen kestää hyvin. Ota kaveri mukaan, muista hengittää, ja pian voitkin ihailla lopputulosta! Itseänikin jännitti se kipu tosi paljon, mutta valmiit lävistykset olivat sen arvoisia. :) Kyseessä on sinun kehosi, kotisi jonka voit sisustaa niin kuin omaa silmääsi miellyttää! En ymmärrä miksi ketään liikuttaa jonkun toisen lävistykset, joita harva edes koskaan näkee (viitaten aiempiin kommentteihin). Maalaisjärjellä ja kunnon hoito-ohjeilla vältät tulehdukset ym.
Onneksi lävistäjä jolle olisin menossa on tuttu joten se varmasti laskee jännitystä :) Sen verran ajattelin jänistää että otan nyt vaan eka toisen ja toisen sitten myöhemmin
Voisit tehdä elämässäsi jotakin muutakin. Lue vaikka kirja. Kuvakirjat ei kelpaa.
Hyi saatana.