CLUB 30 etukäteen uuteen viikkoon :)
Kommentit (61)
15 munasolua oli siis eilisen saalis. Näistä on nyt 11 hedelmöittynyt, joista 6 normaalisti. Lopuissa viidessä tumat oli erillään, joka kuulemma saattaa selittää lapsettomuutta. Nämä tiedot siis mieheltä, jonka pakotin soittamaan kun en itse uskaltanut. Paljon oli järkeä tuossakin pelkäämisessä, nyt saa itse kysymyksineen jännätä huomiseen siirtoon asti :-/ Siirtoon nyt ainakin näyttäisiin päästävän kun ei ollut setä sanonut ettei tartte tulla. Onneksi meen sinne jo aamulla niin taas saa suht pian tietää vähän lisää...
Luin juuri toisesta pinosta MollyJiin ja Osbornen plussista ja nyt täällä on kans hienoja uutisia.
Heli kyllä me nyt muutama päivä ainakin piinaillaan yhdessä :o) toihan oli hyvä saalis ja kuitenkin pakkaseenkin menee kavereita oottelleen. Hienoa, ei malttais millään oottaa huomiseen lisää uutisia. Mites antoiko Niklas sulle loppuviikon lomaa???
Omaa napaa Mua alkaa jännittään oma tilanne pirusti (anteeksi voimasana) mutta mahaa juilinu ja nippaillu siirrosta lähtien, vielä ainakin aamulla oli lämmöt ylhäällä, mutta tuoresiirrossa mulla alkoi tuhru pp11 sekä lämmöt tippu heti ja jos mun kierto nyt ois oviksen mukaan 28 niin lauantaina ois totuuden päivä kaikinpuolin se pp11 ja kp28. Kääks. Meillä ois kyllä työterveysasemalla oma labra jos huomenna kävis mittauttaan HCGn, niin näkis ainakin onko ollu edes kiinnittymisyrityksiä. Perjantai aamunahan mä lähden sinne Helsinkiin.... Menen, en mene, menen, en mene.....
Winterangel sulle oikeen paljon plussaonnea kaiken ton jälkeen mahtavaa lukea, että olet kuitenkin positiivisella mielellä. Ja hyvä, että nykyinen miehesi on kuitenkin sinut asian kanssa. Lämmin hali teille sinne sumuiseen Englantiin (((((0)))))
Ulkomaan kirjeenvaihtajat saivat vahvistusta joukkoihinsa. Huiskutukset sinne teille \0/
Mulla ei nyt ajatus näytä pysyvän yhtään kasassa... tulee koko ajan kirjoitusvirheitä ja muutenkin... eli se siitä rauhallisuudesta :P
Huomenna lisää uutisia kuulostellen ja tsempitykset kaikille.
-tirppa + Lassi & Leevi pp8 -
Siis lauantaina 3.3 armon vuonna 2006 on pp11 ja kp[b]29[/b] mut kuiteski jännät paikat.
- t + L&L pp8 -
Eli olen 30+ (sitäkö tuo club30 meinaa...) ja IVF:ssä kerran onnistunut. Nyt on pp5 ja 1. PAS. Testi 8.2. Viikko vielä... Kaksi alkiota siirrettiin.
Missä menee pohjois- ja eteläjaoston raja? :)
Kirsikka
Tämä on hyvin tähdellistä. Asustelen Länsi-Suomen läänissä, joten kuulunen läntiseen jaostoon, joka vaikutti aika tyhjältä.
Uutena mielenkiintoisen harrastuksena mainittakoon jalkapallo, jonka syksyllä aloitin ja jota voisi kutsua lähinnä potkupalloksi. Sekin on club30. Ja nyt tauolla...
Eikös se kuulunut Siskoni on noita -klubiin :-) Pitääkin lähteä etsimään missä tuota plussaajaa voisi onnitella. Vai viitsisitkö ehkä kertoa, Tirppa? Ja sulla on tulossa tuo " tavallaan työmatka" ? Tähän väliin sopii kerrottavaksi, että Niklas antoi mulle perjantainkin sairista, joten jos tavallaantyömatkalainen haluaa ryystää teet jossain niin voisin olla vapaaehtoinen seuralainen. Ja muukin eteläjaosto mukaan, kiinnostuuko kukaan?
Winterangel: mukava kuulla sinusta, vaikka uutiset olivatkin rankkoja! Suunta näyttää olevan tukevasti ylöspäin ja hyvä niin. Oikein paljon plussaonnea!
xkirsikkax: tervetuloa klubiin! Kyllä se on just nämä ikävuodet mitä tuo club30 tarkoittaa.
Tirppa tietää tarkemmin nuo rajahommat ;-) Varovainen arvioni on että läntisessä oot mutta eipä astuta Tirpan varpahille :-D
[b]Heli[/b] Osborne kertoi kuulumisiaan tossa MollyJiin aloittamassa " plussaa keskenmenon jälkeen" pinossa, käväse siellä. Ja mä muuten taisin sun pöllimetsän aikaan ehdotella samaa ryystämistä. Mulle sopii oikeen hyvin, itse asiassa oon koko viikonlopun siellä kavereiden nurkissa pyörimässä vaivoina (jotain muuta sais mieleen kuin testin) joten milloin ja missä....?
[b]xkirsikkax[/b] Jaa tosta jaosta, taitaa olla niin tapauskohtainen ja tietenkin toiveita kuunnellaan ;0) pohjoiseen voi liittyä asuinpaikasta riippumatta kaikki haluavat, ajatus oli että hoitokeskipisteenä ois toi OYS. Ja tapaamme 3.6 Kalajoella, joten jos matka ei oo rasittavan pitkä tuu mukaan vaan. Eteläinen oli jotain Hämeenlinnasta alaspäin. Läntinen ja itäinen on aikalailla määrittelemättä, tieten hoitopaikat vois määritellä sen jaon ja asiantuntevammat tämän ratkaiskoon!!! Ulkomaan kirjeenvaihtajat oli selkeitä tapauksia, ne asustelevat joko pysyvästi tai hetken aikaa Suomen rajojen ulkopuolella. Tulikohan nyt tarpeeksi sekavasti.
Joten jään odotteleen Helin kalenterin synkronointia, perjantaina oletettavasti kello 14.00 jälkeen olen kutakuinkin vapaa!
Pikaisesti piipahdan vain ilmoittamassa että olen palaillut Suomenvierailultani ja taas ulkomailla.
Kiirettä riittää enkä lomanikaan aikana ehtinyt paljon palstalla vierailla.
[b]Helille[/b] onnittelut hienosta munimistuloksesta, nyt jännätään sitten siirtoa ja sitten se piina vasta alkaakin. =)
[b]Vupiille[/b] teretulemast takaisin ja toinenkin uusi clubilainen oli mutta nimi ehti jo unohtua.
Ja mitähän muuta, no en nyt ehdi sen enempää miettimään joten kommentit jää tälläkertaa vähiin, ehkä joku toinen päivä lisää. Mukavaa viikonjatkoa kaikille ja tsemppiä piinailijoille!
Täällä sitä töissä vieläkin käkitään - vaikka ihan tavallinen toimisto rotta olenkin - ei oikein näin kiiressä tuo " nine to five" systeemi toimi. Ja ensi viikko ollaankin sitten työreissussa valtameren tuolla puolen, joten jos mahkuja on tulen sitten kummallsiin aikoihin kirjoittelemaan.
Helillähän on ollut oikein muikea saalis! Hienoa että kuitenkin 6 näyttäisi kunnollisilta. Nyt vielä siirtoon ja piinikseen tsemppiä! Toivottavasti tästä nyt saadaan Tripan Lassin ja Leevin lisäksi kunnon plussa aalto käyntiin.
Vupiille ja xkirsikkaxille tervetuloa lupiin. Tänne kyllä mahtuu jutustelemaan, varsinkin kun ihan varmasti taas plussia satelee ja immeiset siirtyvät tuonne odottajiin... Oletkos xkirsikkax Keski-Suomalaisia? Itse olen Jyväskylästä - hoitotaipale aika alussa täällä suunnalla tosin.
Mut naiset hei - sain varattua sen lääkärin, jotta voisi vaikka niillä clomeilla aloitella. Lääkäri aika on 14.3 ja pitäisi olla ihan ensimmäisiä päiviä kierrosta, joten periaatteessa ehtisi silloin... Tuo työreissu vähän sotki kuvioita, mutta minkäs teet.
Kaikille extra mukavaa keskiviikkoa!
Leia
vähän mää täällä hihittelin, kun lähdin seuraamaan tätä tietovuotoa... niin ne vaan huhut leviää tälläkin palstalla. Se on kuulkaa tytöt niin, että Siskoni on noita -clubin on tarkoitus nyt siirtyä muille palstoille, eli ei ku kaukosäädin kainaloon ja asemalle junaa odottamaan!
kuokkavieraat Osse ja Santeri
LeiaK: Lääkärihän on sitten ihan pian, kiva! Tai pian ja pian, osapuilleen samohin aikoihin kun mun piinailu päättyis ja siihenhän on ELÄMÄ ;-) Toivottavasti kerkiät aloittaa clomit samantien sille kierrolle.
Osborne jos on täällä kuulolla niin eihän me noitasiskot junia kaivata plussaamiseen, sen kun vaan välkytään *orb*! Bling vaan ja raskaana ollaan! Jaa mutta sehän oliskin " personal gain" , sikskö tämä ei niin helppoa ookaan...
Tirppa: tuo pe iltapäivä kuulostaa hyvältä. Oliskohan se sitten enemmän lounas- vai teetyyppistä ryystöä tuohon aikaan?
Ja Suvikselle heilutukset! Tulehan taas, josko kesällä kerittäis jopa treffata...
...ja kohta jo rannalla;) Kuvitelkaa, kahden kuukauden päästä on vappu!?!
En mä malta pysyä täältä poooois, teidän juttuja lukiessa tuli taas niin hyvä mieli. Ei ainakaan masennus oo vallalla klubissa tällä hetkellä, taitaa kevät ja tuo ihana mollukka taivaalla tehdä tekojaan=)
Osselle onnittelut, kun kuitenkin tänne kurkit! En vielä sun plussauutista löytänyt mutta kai sitä saa jo virallisesti onnitella?!=)
Kirsikka tervetuloa klubiin, jaostoasian tirppa jo hienosti selvittikin!
Heli, kyllä pahasti näyttää siltä että rouva on huomenna " raskaana kunnes toisin todistetaan" Hiemanhan katoa noissa alkioissa oli mutta kyllä tuokin on vielä hyvä saalis ja pakkaseenkin saa luultavasti jotain.
Winterangelille halaukset, kiva kun olet taas mukana kuvioissa, siitä se sitten lähtee! Olet kyllä vahva ja sitkeä nainen, hattua nostan!
Tirppa se vaan etenee tuon piinan kanssa, mitäs päätit labrasta? Jos mielipidettä haluat kysellä niin itse en ehkä menisi... älä kysy miksi, tai kysy vaan, vaikuttaa vähän aikaiselta, voipi olla ettei näkyis vielä edes veritestissä?
Toivottavasti ettei loukkaannu tästä seuraavasta mutta jos tuntuu pahalta hypätkää yli. Tiedän että ootte kuitenkin käyneet jo kurkkimassa sitä uutta äitiyspakkausta mikä kelankin lehdessä esiteltiin niin kertokaan mitä mieltä olette? Laitetaan nyt oikein linkit tähän uuteen http://www.kela.fi/in/internet/kuva.nsf/alias/11656_01i/$File/11656_01i… ja se vanha eli v 2005 pakkaus http://193.209.217.5/in/internet/kuva.nsf/alias/11373_01I/$File/11373_0… Toivotavasti näkyvät....
Itse henk.koht olen sitä mieltä että molemmat pakkaukset ovat mahtavat ja koko systeemi yleensäkin jos sitä joskus pääsis hypisteleen mutta väreistä josta niin kovasti on mielipiteitä pidin enemmän tuosta 2005 paketista paitsi haalarit. Jos ite joskus uskallan vaatteita ostaa ostaisin varmaan beigeä ja valkoista ja sit harmaata/haaleanhaalean vanhan vaaleanpunaista ja tuo murrettu vihreä mikä oli 05 paketissa oli kans ihana väri... Mutta se täältä odottajalta, mä mitenkään oo jo kuvitelmissa pitkällä;)
pakko tulla vielä kertomaan. Nimittäin viimeksi _tänään_ surffasin Kelan sivulla vakoilemassa että millainenhan on uusi ä-pakkaus. Jostain syystä en saanut niitä kuvia sieltä auki, mutta nytpä näin mimmoisia ovat uudet tavarat. Siellä on kuulemma kestovaippakin nykyään, aika hienoa!
Kyllä täällä siis on kuule ihmisiä jotka on sua pahemmin edellä asioissa. Tää yksi ainakin osaa jo muodostaa mielipiteensä tuoreesta äitiyspakkauksesta ;-) Mä tykkään ehkä vähän enemmän tuosta uudesta, varsinkin ruudullinen peitto ja haalarin " kirahvi" kuosi on vinkeitä. Ja jos joskus tosissaan pääsen vaateostoksille niin mun listan ykkösenä on unisex-värit, eli en haluisi vauvalle tyttö/poikavaatteita. Värejä voi olla kyllä aika vaikea löytää kivoja kun tykkään kirkkaista ja tummista enempi kuin pastelleista. No tämä tästä, tulis nyt raskaaksi ensin tämäkin rouva ennen kuin enempi alkaa suunnitella...
Osborne jos on täällä kuulolla niin eihän me noitasiskot junia kaivata plussaamiseen, sen kun vaan välkytään *orb*! Bling vaan ja raskaana ollaan! Jaa mutta sehän oliskin " personal gain" , sikskö tämä ei niin helppoa ookaan...
Ai juu, *baby!* (tää siis sirtää vauvan helin mahaan. Millonkas se siirto olikaan...? saattaa olla, että lähetys on jo huomenna perillä!) Näin on autettu viatonta ja vältytty personal gainin kiroukselta.
Ja onneksi Waimolla on ollut tänään samat puuhat ku mulla, eli äitiyspakkausta on selattu tippa linssissä. Varmaan oisivat töissä pitäneet kahjona, jos olisivat sattuneet huomaamaan. " Kirahvi! Snif! Ja pupukin! Yhyy..." Niin, jos ei muusta saa onnitella niin ainakin mielettömän nopeasta siirtymisestä NIIN raskaana olevaksi ettei pysty paljon muuta kuin haaveilemaan ja suunnittelemaan, millaiset vaunut pitää ostaa, että mahtuvat hississä kulkemaan. Joo-o. Ottakaa joku kiinni sitten, kun tipun ja korkeelta.
Nyt luikin pois täältä. (So long and thanks for all the fish!)
että kyllä te ootte olleet samalla asialla.... Olipahan vähän kirjotusvirheitä tossa edellisessä viestissä, koittakaa kestää. Jostain syystä kirjaimet tulee näytölle hieman jälkijunassa ja kun käsihän on tunnetusti ajatusta nopeampi niin... nou kän duu!
Ja muuten, vaikka noissa kuvissa on rasti niin ainakin mulla ne aukee kun klikkaa kuvaa *vink vink* (en mä mitenkään epätoivoisesti yrittänyt saada niitä auki, enhän?) Ja kun nyt oikein haaveilemaan aletaan niin arvatkaapas mitä mies näki tuosta kuvasta ensimmäisenä??? " Jaa, parisuhdeopas, no voihan olla että sitäkin sitten tarvii" Että semmosta...
Waimo
Pitkästä aikaa täälläkin ollaan linjoilla. Tapahtumaa tuntuu olevan lupissa taas niin paljon että voi ihmettä.
Helillä ainakin oli hyvät munimis tulokset, onnea siitä : )
Ja Tirpalla on piinis jo pitkällä ++++++ ja bdbdbdbd¿
Olikos Ragazzinalla huomena se inssi? Tsemppiä sinnekin kovasti!
Lumivaipalle kanssa peukutukset, toivottavasti Clomit toimii. Hyppää sä edeltä plussajunaan, niin mä tulen sitten kohta perässä. Kunhan tämä kierto tästä kohta vaihtuu, niin pääsen kanssa popsimaan niitä ihmepillereitä : )
Leia, hyvä juttu että lääkäri on nyt varattu, toivottavasti saat sen reseptin!
Uusia tulokkaitakin oli, ainakin Vupii ja Kirsikka teretulemast lupiin!
Mukavaa torstaita ja viikonlopun odotusta kaikille clubilaisille!!!
RoseMary
Voi kun ihanaa, että muutkin niin ei vielä raskautuneet käyvät kurkkimassa äitiyspakkausta. Totta kai se piti käydä arvostelemassa. Jotenkin olen vähän Helin kanssa samoilla linjoilla, olkoonkin että tämäkin pakkaus olisi vallan mainio. Huoh - olisi ihanaa hypistellä sellaisia pieniä vaatteita *haaveilee*. Kuvia ei tosiaankaan näkynyt ilman että sitä rastia klikkaa, mutta eikös se niin ole että hätä keinot keksii. Ja kuvathan oli tottakai nähtävä!
Voi että tämä jengi on sitten hauska! Kiitokset siis kaikille tsempeistä ja positiivisista jutuista.. Täällä on aivan ihana roikkua!
Suurempia uutimia ei ole - paitsi huomenna täytyy mennä valitsemaan maaleja (ja tsekkaamaan ne tapetit vielä kerran ennen kuin tilaus lähtee maailmalle) On muuten ihanaa nähdä kun raksalla alkaa tulla valmistakin pintaa..
Heli - kyllä se aika siitä kuluu pikkuhiljaa... Pitkää pinnaa vain! (Helppo täältä sivusta huudella - itse olisin varmaan aikamoinen hermokimppu) Jos minäkin pääsen pillerin popsintaan, niin meitähän on lupissa aika monta.
Muistakaas että tänään on Everwood ilta. Kivaa!
Terkuin
Leia
Heli, joko siirto on tehty? Mitkä ovat fiilarit?
Tirpalla ja Lumivaipalla taitaa olla jo aika jännät paikat kohta.
Uutta äitiyspakkausta oli pakko kurkata täälläkin, tosin kurkkasin ennakkoon vuoden 2005 ja 2004 pakkauksiakin, salaa taisin katsoa myös 2003:stakin joten yritän olla kauheasti miettimättä että meille tuo pakkaus tulisi... Mutta ihan kivalta näytti, vaikka itse ehkä valitsisin hieman erilaisen värimaailan jos vapaasti saisi valita...
Huomenna olisi tosiaankin edessä se inssi ja samalla yritän kysellä, mitä siellä ultrassa oikein maanantaina näkyi kun jäi hieman epäselväksi...
Onnea, heli, loistavasta punktiotuloksesta! Tulen huomenna katsomaan montako hedelmöityi. :) Pidän peukut pystyssä! bd