Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun mielenkiintoni on pikkuhiljaa laantumassa

Vierailija
27.06.2016 |

Mies on ulkoisesti makuuni (ainakin kuvissa ja videolla), kaipa livenäkin. Mutta kun sinne asti ei olla päästy. Kiinnostunut on, mutta rasittavan veltto. Tavallaan minun täytyy koko ajan tehdä enemmän töitä. Monta mahdollisuutta olen antanut sanoa, jos ei nappaa, mutta eipä ole sanonut.

Kohta minua ei enää nappaa. Vihaan velttoja miehiä, pelkkiä riesoja.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestittelemme joka päivä ja näkemisestä on puhuttu, mutta tarkkaa päivää ei olla voitu vielä sopia ukon menon takia. Ei pidä maraton-viestittelystä, minkä sinänsä ymmärrän. Toisaalta kyllästyn helposti, jos viestittely on satunnaista päivän mittaan. Varmaan taas perinteinen paperilla loistava -tapaus. xd

Vierailija
2/11 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se harmittaa jos homma ei etene, mutta toisaalta se suurin into on jo laantunut. Olisikohan kannattanut tehdä vähän enemmän töitä asioiden eteen...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/11 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vitun up :DD ap

Vierailija
5/11 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa olen jo poistanut numeronkin :D Olen miettinyt paljon, että miten etenen. Annanko enää mahdollisuutta vai jatkanko eteenpäin. Velttous vituttaa :D

Vierailija
6/11 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ollut myös muutama tuollainen perässä raahattava tapaus. Moni niistä lopahtanut ennen alkuaan ja ne harvat, jotka päätyneet pidemmälle hiipuneet ajan kanssa. Jos mies on aidosti kiinnostunut ja haluaa panostaa suhteeseen, tekee hän niin alusta alkaen. Todennäköisesti mies, joka ei alussakaan jaksa oikein yrittää, ei myöskään myöhemmin suhteessa niin tee. Oma mieheni oli alusta alkaen hyvin aktiivinen ja laitteli viestejä +soitteli, vaikka ei sitä niin osannutkaan tai siitä niin pitänyt. Minusta se oli niin herttaista kun hän niin todella yritti vain minun vuokseni :) nyt kihloissa ja suhteeseen panostus ei vuosien varrella ole hiipunut laisinkaan.

Vierailija
7/11 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni ollut myös muutama tuollainen perässä raahattava tapaus. Moni niistä lopahtanut ennen alkuaan ja ne harvat, jotka päätyneet pidemmälle hiipuneet ajan kanssa. Jos mies on aidosti kiinnostunut ja haluaa panostaa suhteeseen, tekee hän niin alusta alkaen. Todennäköisesti mies, joka ei alussakaan jaksa oikein yrittää, ei myöskään myöhemmin suhteessa niin tee. Oma mieheni oli alusta alkaen hyvin aktiivinen ja laitteli viestejä +soitteli, vaikka ei sitä niin osannutkaan tai siitä niin pitänyt. Minusta se oli niin herttaista kun hän niin todella yritti vain minun vuokseni :) nyt kihloissa ja suhteeseen panostus ei vuosien varrella ole hiipunut laisinkaan.

Oma panoksesi oli vain olla ja möllöttää?

Vierailija
8/11 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin xd taidan antaa olla xd

Vierailija
9/11 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin uskon kyllä kiinnostukseen, mutta taitaa olla luonteeltaan vain VELTTO. en jaksa xd

Vierailija
10/11 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin xd taidan antaa olla xd

Mikä vitun xd?

Vierailija
11/11 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veltto penis ei tunnu pinpissä hyvältä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi