Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Päättämätön mies

Yksinäinen susi
27.06.2016 |

Mitä tehdä kun mies ei pysty tekemään suunnitelmia yhtä päivää pidemmälle. Itse tykkäisin suunnitella esimerkiksi kesälomalle reissuja ja muuta, mutta mies ahdistuu kun aletaan suunnitelmista puhua. Ja olen tästä hänelle usein sanonut. Nyt olen ottanut tavaksi kysyä kerran ja kun ei kerran pysty päättämään/sanomaan juuta eikä jaata, olen tehnyt sitten omia suunnitelmia esim. ostanut liput tapahtumiin yms. No tästä mies on harmistunut ja kokee etten häntä halua mukaan kun yksin suunnittelen asioita. Alkaa arveluttaa jo ihan parisuhdekin moisen möllöttäjän rinnalla? Onkohan edes normaalia vai harmistunko turhasta?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta normaalilta. Pahoittelut.

Vierailija
2/2 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein olet toiminut. Meillä on vähän samansuuntaista; mies tykkäisi, että kunhan loma alkaa niin lähdetään vain päämäärättömästi ajelemaan autolla Keski-Eurooppaan, ja jotenkin kummasti aina saataisiin (edullinen) lauttapaikka, majoitus jne. Myönsi sitten kuitenkin itsekin, että on ihan kivaa että minä tykkään suunnitella ja tehdä varaukset ja ostaa liput ym. etukäteen. Kohde (alue), ajankohta, matkan kesto ja päivittäisten ajomatkojen keskipituudet sovittiin yhdessä, ja entuudestaan tiedän että meillä on samanlainen maku useimpien nähtävyyksien ja esim. majapaikkojen tason suhteen, joten minä olen saanut toteuttaa suunnittelun tarvettani ja mies pääsee toteuttamaan toivettaan "päämäärättömästä ajelusta, jonka aikana kuitenkin on aina katto pään päälle ja paikka laivalle valmiina" ;-)

Ehdota vielä kertaalleen, että sinä suunnittelet teille samaan tapaan kesällä reissuja, ja toivo (sano se selkeästi) että lähtisitte yhdessä. Jos se ei hänelle sovi niin sitten ei sovi ja sinä menet yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi