Kerro huonoimmasta seksikokemuksestasi
Kommentit (336)
Vierailija kirjoitti:
Sun oma vika kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhein kokemus oli väljä ja eleetön lahna joka vielä soitteli perään.
Älä syytä naista pienestä vehkeestäsi. Usko mua, tiedän mikä on pieni vehje, ja mikä normaali millä nainen kuin nainen saadaan liekkeihin sängyssä!!!!!!!!!!
Kyllä on olemassa väljiä naisia siinä kuin pienimunaisia miehiä. Ja kyllä se huono itsetunto heijastuu myös makuukamarin puolelle. Mitä olisit itse mieltä miehistä joka makaa hiljaa selällään ja odottelee jotakin tapahtuvan, ihan vitun jees?
Olen sellasen mieslahnan kohdannu, pikkulerppu jalkojen välissä kullin virkaa yritti kai toimittaa. No, ei sen koommin lahnaäijän kans tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Eron jälkeen pari kuukautta olin ollut himoissani, parisuhteessa viimeiset vuodet olivat tylsät makuuhuoneessa ja olin yllättynyt mistä kiima oikein kumpusi eron jälkeen, runkkasin varmaan päivittäin ja usein 2-3 kertaa. Matkasin erään naisen luokse. Illan päätteeksi tie vei totta kai sänkyyn. Intohimoista suutelua, suuseksiä molemmin puolin. Tuntui, että munani halkeaa. Kondomi päälle ja työnnyin naisen sisään. Muutama työntö ja nainen oli fiiliksissä, kauhukseni vain huomasin etten minä tunne mitään :/
Voi ei:(
Pienimunaisuus on kyl todellinen ongelma:( :( koita saada aika psykologille, voisit ihan käsitellä tuota ongelmaasi ammattiauttajan kanssa.
Sänky romahti ja mun sormet jäi metallisen alalaidan ja lattian väliin ja murtui.. Mies ei ihan heti tajunnu, että oikeesti sattu pahasti ja jatkoi vaan hommaa..:D
Seksi sinänsä oli kyllä villiä :'D
Lupaavasti alkanut seurustelu tyssäsi siihen, kun mies osoittautui lahnaksi. Makasi vaan alla ja sain tyydyttää suulla, käsin ja ratsastaen. Lopulta totesi vielä, että orgasmi ei ole naiselle niin tärkeä kuin miehelle.
Toinen kauhea kokemus oli, kun esileikin aikana mies laukesikin suuhuni yllättäen. Sperma maistui siis niin yököttävälle, lähinnä mädälle sillille ja täydelle tuhkakupille. Meinasin oksentaa siihen paikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy kyllä ihmetellä miten vähän ihmisillä on kärsivällisyyttä kun kahden seksikerran jälkeen "ei tästä tule mitään"
Sehän on hienoa, jos ihminen ymmärtää jo kerran parin jälkeen, ettei tästä mitään tule. Miksi jatkaa jos seksi on epätyydyttävää? Jos toisen kyvyt rakastajana on huonot, jos toisella on miniatyyrimuna?
Vierailija kirjoitti:
Sun oma vika kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun oma vika kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhein kokemus oli väljä ja eleetön lahna joka vielä soitteli perään.
Älä syytä naista pienestä vehkeestäsi. Usko mua, tiedän mikä on pieni vehje, ja mikä normaali millä nainen kuin nainen saadaan liekkeihin sängyssä!!!!!!!!!!
Kyllä on olemassa väljiä naisia siinä kuin pienimunaisia miehiä. Ja kyllä se huono itsetunto heijastuu myös makuukamarin puolelle. Mitä olisit itse mieltä miehistä joka makaa hiljaa selällään ja odottelee jotakin tapahtuvan, ihan vitun jees?
Olen sellasen mieslahnan kohdannu, pikkulerppu jalkojen välissä kullin virkaa yritti kai toimittaa. No, ei sen koommin lahnaäijän kans tekemisissä.
Ilmeisesti naisilta tämä käytös kuitenkin hyväksytään?
No jos nainen sallii, ja sun munas on toimiva vehje niin saathan sä nautintosi. Mut mieslahnan pikkulerpusta ei iloa irtoa.
Nainen jolla oli tuuhea kuselle lemahtava karvoitus haarovälissä, haju oli myös muuten melko sillinen. :( No hampaat irvessä tuli jyystettyä edestä ja takaa. Tuntuma vaan ei ollut minkäänmoinen (kaluni on 18cm kovana).. Nainen soitteli ja whatsuppaili perään, en vastannut enää.
Ei yhtäkään huonoa seksikokemusta.
Seksiä (joka on aina hyvää) vain oman miehen kanssa.
Liika alkoholi on joskus aiheuttanut, ettei seisokaan niin kuin pitäisi. Toisilla se liika viina vetää hitaaksi ja passiiviseksi. Nuo kerrat on sitä ajanhukkaa.
Se kun kesken seksin naisen tarvi käydä tupakalla ottamassa hermosauhuja kun ei ollut tottunut pitkiin sessioihin. Ekalla kerralla ihmettelin Tota touhua mutta totuin siihen
Vierailija kirjoitti:
Joku todella löysävittuinen nainen aukoo päätänsä nyt täällä ketjussa..Hae kuule vaikka kongosta niitä isomunaisia jätkiä ja tunge kolme suklaamunaa yhtäaikaa sisään, niin oot sinäkin vittu hiljaa joskus.
Pikkulerpulla kilahti nyt täysin... 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Joku todella löysävittuinen nainen aukoo päätänsä nyt täällä ketjussa..Hae kuule vaikka kongosta niitä isomunaisia jätkiä ja tunge kolme suklaamunaa yhtäaikaa sisään, niin oot sinäkin vittu hiljaa joskus.
:D Nyt ei jonkun pikkupipuloisen kuuppa kestä kun naiset laukoo tuleen asiat niin kuin ne on!! :D
Mee sää kuule sinne Kongoon, ja työnnä se pipuloinen vaiks simpanssiin, niin ei tartte narista löysistä vituista. Sunkaltaisen kannattais olla tyytyväinen että yleensä edes saat vittua.
Oon huomannut että joillakin miehillä on huonot kortsut. Ne valuvat tai rullaantuvat niin että fiilis katoo kummaltakin. Yks jeppe halus kokoajan ottaa kumia pois ;)
Vierailija kirjoitti:
Nainen jolla oli tuuhea kuselle lemahtava karvoitus haarovälissä, haju oli myös muuten melko sillinen. :( No hampaat irvessä tuli jyystettyä edestä ja takaa. Tuntuma vaan ei ollut minkäänmoinen (kaluni on 18cm kovana).. Nainen soitteli ja whatsuppaili perään, en vastannut enää.
18 cm kovana:D:D
Tietenkin. Normaalua kookkaampi tietenkin, ja vielä väljä vittu, tietenkin. :D
Säälittävä pikkupili siel yrittää mussuttaa :D
Ei oke väljiä pilluja, on vain helvetin pieniä munia.
Vierailija kirjoitti:
Oon huomannut että joillakin miehillä on huonot kortsut. Ne valuvat tai rullaantuvat niin että fiilis katoo kummaltakin. Yks jeppe halus kokoajan ottaa kumia pois ;)
Kortsut suunniteltu normikoon munille, pikkupipeloiden turha haaveilla että kumi päällä pysys.
Nro 14, missähän päin Suomea toi sun tarina tapahtui? Nyt kuulostaa jotenkin liian tutulta :D vai käytetäänkö munasta useinkim sanaa kiki tai kiiki? :D
Älä hermostu pikkunen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:D Nyt ei jonkun pikkupipuloisen kuuppa kestä kun naiset laukoo tuleen asiat niin kuin ne on!! :D
Mee sää kuule sinne Kongoon, ja työnnä se pipuloinen vaiks simpanssiin, niin ei tartte narista löysistä vituista. Sunkaltaisen kannattais olla tyytyväinen että yleensä edes saat vittua.
Mulla ei ole edes mikään pieni pipuli :D Vituttaa typerät naiset jotka laittaa miehen syyksi kaiken ja pikkumuna on sillä ja tolla. Pieniä munia on ja rumia ja löysiä vittuja. Deal with it.
Mutta ajattele mitä tahdot, käy muuten kiristämässä valtavaa mustaa aukkoasi jossain niin alkaa keskivertokulleillekin sun toosas tuntua joltain.
Vierailija kirjoitti:
Älä hermostu pikkunen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mee sää kuule sinne Kongoon, ja työnnä se pipuloinen vaiks simpanssiin, niin ei tartte narista löysistä vituista. Sunkaltaisen kannattais olla tyytyväinen että yleensä edes saat vittua.Kuulostat ihan joltain loppuun poljetulta teinihuoralta. Monta kyrpää sua on pumpannu sun sperman täytteisessä elämässä?
Mut mites kun sä et vaikuta miehelt ollenkaan? Ei nainen naista noki näissä asioissa, seksiasioista puhutaan naistensaunassakin ja arvostellaan kumppaneiden vehkeet. Ja joo-o, ilman kokemusta olis vähän paha sanoa mitään pikkupipuleista. Kokemuksesta voin kertoa, ettei sunkaltaisten pikkupipuleiden kannata edes lähtee radalle:D
Eräs kerta exäni kanssa. Kertoisin, mutta ahdistaa ja kuvottaa liikaa. Mut minkäs teet ku oot täys tossu