Kerro huonoimmasta seksikokemuksestasi
Kommentit (336)
Mitä mä oikein ajattelin kirjoitti:
Kaveri on kaljavattainen, katkaravulla varustettu inhotus, joka ei saanu katkistaan seisoon. Jotenki säälittävä vanha äijä.
Miks ylipäätään päädyt sänkyyn sellasen kanssa??
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan kauhein kokemus, mutta tämän voisin jakaa. Tinderistä tuli mätsi komean miehen kanssa ja asiat johtivat sitten tietysti seksiin. Olin tosi pettynyt, kun mies tuli hetkessä. Olemattomat lämmittelyt ja sisään. 1-2min itse akti.
No siinä sitten yö nukuttiin ja aamulla uudestaan sama kaava. Paitsi että huusi voi vittu! kun tuli. Eli selvästikin se häntä häiritsi ja hävetti. Ei nähty enää.
No jo oli taas syy "erolle".
Vierailija kirjoitti:
Mies oli todella innokas..tahtoi tavata ja panna oikein tosissaan..sitten panomiehellä ei seisonut lainkaan..
Eikä seuraavallakaan kerralla. Kolmatta kertaa en suostunut tapaamaan. Tosi noloa.
Näit ilmeisesti riittää"Panomiihiä" joist ei sitten tosipaikan tullen edes oo mihinkää. Paineetko liian kovat, vai oikeest vain heppi turtunu liiasta nyrkkikyllikkiin hinkkaamisesta. :0
Vierailija kirjoitti:
Kauhein kokemus oli väljä ja eleetön lahna joka vielä soitteli perään.
Älä syytä naista pienestä vehkeestäsi. Usko mua, tiedän mikä on pieni vehje, ja mikä normaali millä nainen kuin nainen saadaan liekkeihin sängyssä!!!!!!!!!!
Sun oma vika kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä syytä naista pienestä vehkeestäsi. Usko mua, tiedän mikä on pieni vehje, ja mikä normaali millä nainen kuin nainen saadaan liekkeihin sängyssä!!!!!!!!!!
Lol. Vikahan voi olla vain miehessä?
:)
Tiedätkö hyvinkin kaikkien naisten liekehdinnät?
Päädyin ihastukseni kanssa sänkyyn. Runkkasin häntä hetken ja yritin vähän vihjailla että voisi muakin koskettaa. Otin kädestäkin kiinni ja koitin laittaa oikeille paikoille mutta ei, veti kätensä takaisin vaan ja siinä kohtaa mua rupes jo ahdistaa.
sen jälkeen hyppäs yhtäkkii vaan mun päälle ja rupesi rynkyttää. Koitin kietoo jalat ympärille,otti ne pois. Laitoin kädet kaulan ympärille, siirsi nekin pois. Sain siis vaan maata paikoillani :D jos inahdin niin laitto käden suulle ettei naapurit kuule, suudella ei voinut kun häiritsi keskittymistä.. mietin vaan että apua.. kysyi tän jälkeen vielä että sainko!
Vierailija kirjoitti:
Mitä mä oikein ajattelin kirjoitti:
Kaveri on kaljavattainen, katkaravulla varustettu inhotus, joka ei saanu katkistaan seisoon. Jotenki säälittävä vanha äijä.
Miks ylipäätään päädyt sänkyyn sellasen kanssa??
Hillitön kyrvänpuute. No saamati jäi :/
Vierailija kirjoitti:
Sun oma vika kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol. Vikahan voi olla vain miehessä?
:)Tiedätkö hyvinkin kaikkien naisten liekehdinnät?
Nainen nauttii kun saa kunnon kalua sisäänä. Pikkupipuleista ei ole kuin piirongin päälle miniatyyrikoristeeksi. :)
Pari vuotta takaperin yritin iskeä (vaikutti ihan potentiaaliselta seurustelukumppanilta) yhtä kanunista nuorta naista... Juttu luisti ihan hyvin, mutta sitten jossain vaiheessa tämä fiksu mukava ja kaunis nainen vain halusi häippästä (myöhemmin tajusin, että saattoi olla ehkä varattu ja halusi vain testa viehätysvoimaansa, en tiedä....) No jotenkin tästä vittuuntuneena ensin join itseni tolkuttomaan humalaan ja sitten iskin baarista todella lihavan ja varmaan myös aika ruman (kännissä ei näyttänyt yhtään viehättävältä, joten oli varmaan ruma) naisen, jonka vein kotiini... No nussin häntä asenteella, että vittu kun vituttaa... Nylkytin pari minuuttia ja laukesin vaan mahd. nopeeaa, että saan lopettaa... No seksi ei ollut todellakaan hyvää... Loppu hyvin kaikki hyvin... Nainen ymmärsi, etten ole hänestä pätkääkään kiinnostunut ja hän ei tuntunut olevan siitä edes kauhean pahoillaan... Juteltiin muutama hetki ja saattelin hänet ulos.. Ulkona polteltiin tupakat ja naureskeltiin joillekkin tyhmille jutuille... Sitten tuo nainen, jonka nimeä en edes tiennyt katosi yön pimeyteen eikä hänestä sen koommin ole kuulunut...
Kokemus siis ei ollut hyvä, mutta ei siitä mitään morkkistakaan jäänyt... Joskus vain naureskelen tuolle.. Tilanne oli jotenkin koominen...
Pitkä, kivan näköinen mies, jota olin tapaillut jo jonkin aikaa. Viimeisillä treffeillä tiesin jo heti, että tänään viimein päädytään sänkyyn. Aloitimme pussailemalla jo elokuvissa, pientä vaatteiden päältä tapahtuvaa hiplailua oli myös. Siihen mennessä, kun päädyimme miehen luo, hän oli maininnut jo useaan kertaan olevansa iso, ilmeisesti minun oli tarkoitus kihottua tästä. Hänen luonaan hän vain repäisi omat vaatteensa heti eteisessä pois ja minun vaatteeni siinä makkarin kynnyksellä. Ainoa herralle kelpaava seksiasento oli lähetyssaarnaaja ja esileikiksi ilmeisesti riitti se tuntia aiemmin tapahtunut pussailu. Vehje oli oikeasti iso. Se teki kipeää eikä meinannut mahtua sisään, tuntui kyllä ihan ookoolta sitten lopulta. Huonoimman tästä tekee se, että mies oikeasti kuvitteli, että iso muna = loistavaa seksiä, eikä ottanut kuuleviin korviinsa, kun yritin selittää, että iso muna on vain plussa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä paljon ole, mutta kaikki enemmän tai vähemmän huonoja, kun naiseen ei ole ollut mitään tunteita. En ole valitettavasti päässyt kenenkään ihastuksen kanssa sänkyyn.
Surullista :`(
Tiedän. Saapa nähdä koenko ikinä mitään parempaa.
Ajattelin aikasemmin että ei oo yhtäkään, mutta yhdenkanssa sai tosiaan kokoajan miettiä esim. mitä tekis seuraavana päivänä ruuaksi..
Olin tapaillut muutaman viikon ajan todella fiksua, mukavaa ja hyvännäköistä miestä. Välillämme oli kemiaa, ja todellakin odotin sitä, että päädymme sänkyyn yhdessä. Mies teki aloitteen eräänä iltana, mutta hänellä oli vaikeuksia saada seisomaan. Hän pyysi että voinko imeä ja runkata vähän, niin kyllä se vehje siitä innostuu. Tein työtä käskettyä, mutta aina kun lopetin, niin vehje lerpahti saman tien. Lopulta yli tunnin imemisen ja runkkaamisen jälkeen mies tuli mahallensa, ja totesi minulle, että se oli mahtavaa, saitko sinä? No öö, en kyllä pidä suihinottoa ja käsipeliä niin kiihottavana, että tulisin pelkästään niiden takia. Mies ei siis koko "aktin" aikana koskenut minuun kertaakaan.
Ajattelin, että ehkä häntä jännitti niin paljon, että hommasta ei tullut mitään. Mutta kun sama juttu toistui seuraavana päivänä, niin totesin että ei tästä taida tulla mitään.
Eron jälkeen pari kuukautta olin ollut himoissani, parisuhteessa viimeiset vuodet olivat tylsät makuuhuoneessa ja olin yllättynyt mistä kiima oikein kumpusi eron jälkeen, runkkasin varmaan päivittäin ja usein 2-3 kertaa. Matkasin erään naisen luokse. Illan päätteeksi tie vei totta kai sänkyyn. Intohimoista suutelua, suuseksiä molemmin puolin. Tuntui, että munani halkeaa. Kondomi päälle ja työnnyin naisen sisään. Muutama työntö ja nainen oli fiiliksissä, kauhukseni vain huomasin etten minä tunne mitään :/
Täytyy kyllä ihmetellä miten vähän ihmisillä on kärsivällisyyttä kun kahden seksikerran jälkeen "ei tästä tule mitään"
Entisen miesystävän kanssa. Hänellä oli aina muiden seurassa kovat puheet seksistä ja siitä, millainen naisen tulisi olla, mutta sängyssä oli täysi hissukka. Halusi vain yhdessä asennossa eikä osoittanut millään tavoin nauttivansa seksistä, esim. jos annoin hänelle suuseksiä. Ei ollut myöskään kiinnostunut tyydyttämään minua, vaikka yritin osoittaa mistä pitäisin. Ehkä pahinta oli silti, että hän hyppäsi kiireellä pois sängystä heti aktin jälkeen, saattoi alkaa jopa vaihtaa lakanoita, ei siis puhettakaan mistään hellyydestä. Suhde kesti vieläpä useamman kuukauden 😳
Vierailija kirjoitti:
33, ollaankohan tapailtu samaa miestä? :D
Toinen aika onneton tapaus... Baarista mukaan tarttui himpun verran minua nuorempi, kolmekymppinen komistus. Päädyimme harrastamaan seksiä hänen luonaan. Virhe. Tyypillä oli perusanatomia ihan hakusessa: koitti rumputtaa klitorista, mutta kun ei oltu edes siellä päinkään. Esileikkiin kuului myös nännien kovakourainen nipistely. Siis sellainen väännän ja käännän -meininki. Vieläkin nännini vetäytyvät sisäänpäin yötä ajatellessani. Ajattelin touhun parantuvan, mutta sitten itse seksikin oli aivan älytöntä jyskytystä. Kaiken kruunasi miehen karmivan pitkät varpaankynnet, jotka raapivat sääriäni. Hyh.
Nimi alkaa J-kirjaimella joten voisiko olla sama? Ei pk-seudulta. Terkuin 33
Apua oon eronnu ja Tinderissä nyt tullut vastaan pari lupaavaa. Tän ketjun jälkeen ei vaan voi enää ikinä mennä kenenkään uuden ihmisen kans sänkyyn :DD
Vierailija kirjoitti:
Pitkä, kivan näköinen mies, jota olin tapaillut jo jonkin aikaa. Viimeisillä treffeillä tiesin jo heti, että tänään viimein päädytään sänkyyn. Aloitimme pussailemalla jo elokuvissa, pientä vaatteiden päältä tapahtuvaa hiplailua oli myös. Siihen mennessä, kun päädyimme miehen luo, hän oli maininnut jo useaan kertaan olevansa iso, ilmeisesti minun oli tarkoitus kihottua tästä. Hänen luonaan hän vain repäisi omat vaatteensa heti eteisessä pois ja minun vaatteeni siinä makkarin kynnyksellä. Ainoa herralle kelpaava seksiasento oli lähetyssaarnaaja ja esileikiksi ilmeisesti riitti se tuntia aiemmin tapahtunut pussailu. Vehje oli oikeasti iso. Se teki kipeää eikä meinannut mahtua sisään, tuntui kyllä ihan ookoolta sitten lopulta. Huonoimman tästä tekee se, että mies oikeasti kuvitteli, että iso muna = loistavaa seksiä, eikä ottanut kuuleviin korviinsa, kun yritin selittää, että iso muna on vain plussa....
Sait just sitä mitä halusit. "Pitkä kivan näköinen mies"
Joo ei todella ole naisen homma kantaa vastuuta jos äijällä erektiovaikeuksia. Sellasen nahjakkeen kans ei kande alkaa viedä suhdetta yhtään pidemmälle jos huomaat että äijä oottaa sängyssä lahnana että imet posket lommollaan sen löysää nakkia eloon. Jos sänkyhommiin pääsy miehelle on sen takana että nainen tekee kaikki temput ja pukeutuu ihme hepeniin jotta äijä sais katkiksensa hereille, niin ei maksa vaivaa. Kukaan äijä ei ole niin mahtava että tollaseen kandee jäädä kiinni.
Nainen saa loistoseksiä sitten jonkun terveemmän tapauksen kanssa :)