Kerro huonoimmasta seksikokemuksestasi
Kommentit (336)
Vierailija kirjoitti:
Mies rupesi kesken seksin pyytämään rahaa. Kuiski korvaani, että käytän häntä hyväkseni, ja voinko antaa rahaa, voinko voinko. Kyseessä oli ulkomaalainen. Tilanne oli hirveä ja jäi kummittelemaan päähäni pitkiksi ajoiksi.
Miksi käytit miestä hyväksi? Olet irstas vanha rouva joka raiskaa nuoria miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
15 vuotiaana ensimmäisen yhdyntä.. Jätkä oli mua pari vuotta vanhempi kaveri/tuttu. Tuli kännissä kämpälleni (olin juuri muuttanut omilleni) ja asiat johti toiseen.
Alkuun runkkasin jätkää jonka jälkeen hän halusi laittaa jo kortsun (jäin hämmentyneenä miettimään että enkö mä saa mitään lämmittelyä..?) ja pyysi mua laittamaan kortsun paikoilleen suulla - se oli musta inhottavaa ja jotenkin noloa. Melkeinpä kuivana hän tunki munansa sitten mun sisälle ja sehän sattu ihan perkeelesti. Pari minuuttia se siinä mua lykki jonka jälkeen laukesi ja sanoi että "no tää oli ihan ok" ja lähti vessaan. Jäin idioottina makaamaan sängylle.
Vessasta palattuaan alkoi keräämään vaatteitaan, puki päälle ja sanoi että "nyt pitää mennä, jätkät oottaa jo. Palataan!"
No ei palattu. Mä menin sen lähdön jälkeen vessaan ja pyyhin jonkun aikaa verta alapäästäni. Taisin myös vähän itkeä.
Huh. Onneksi ton jälkeen ei oo tullu vastaan ku vaan hyviä kumppaneita.
Ja ton jälkeen manasin itseäni siitä, kun en äidin neuvoa ottanut tosissani - "vasta sitten kun on se oikea, tuttu ja vakituinen kumppani"..
kuka muka muuttaa 15 vuotiaana omilleen?
Minä muutin:D
Olin 18 ja jostain kumman syystä pääsin sänkyyn 20 vuotta itseäni vanhemman miehen kanssa. Minähän en halunnut paljastaa kokemattomuuttani. Kyselin siinä sitten aivan tyhmiä kysymyksiä.
Tämä tapahtui vuosia sitten naapurimme peräkammarissa. Ehkäpä hän tajusi että satuin olemaan neitsyt, mutta hävettää näin jälkikäteen kun minä olin päällä ja mun olis pitäny laittaa se kalu paikoilleen. En saanut pujotettua sitä sitten sisääni. Ja oli muutenkin aikamoista pelleilyä mun osalta se homma. :D Ollaan kyllä harrastettu seksiä senkin jälkeen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies rupesi kesken seksin pyytämään rahaa. Kuiski korvaani, että käytän häntä hyväkseni, ja voinko antaa rahaa, voinko voinko. Kyseessä oli ulkomaalainen. Tilanne oli hirveä ja jäi kummittelemaan päähäni pitkiksi ajoiksi.
Miksi käytit miestä hyväksi? Olet irstas vanha rouva joka raiskaa nuoria miehiä.
Ähh, mies oli minua vähän vanhempi ja itse olen parikymppinen ja ihan nätti. Luulin, että mies oli kiinnostunut minusta, mutta se olikin vain vedätysyritys.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaahan
vauva.fi/seksi. ei irtoa nuorta naista vaikka kuinka aloitan seksikkäitä viestiketjuja...
Vieköhän alkoholi vitusta tunnon? Luulin olevani panomies, yksissä bileissä yks lyyli sanoi että panettaa. Mentiin sen huoneeseen, käski nussimaan takaapäin kun nussin se ei päästänyt ääntäkään, otin akuankan ja lueskelin sitä aikanikuluks, puolentunnin kuluttua tulin eikä lyyli vissii ees huomannut. No tulihan kassit tyhjäks. m43
Vierailija kirjoitti:
Olin päätynyt silloisen miespuolisen työkaverini luokse. Pussailtiin ja näin siinä sohvalla. Käyn makaamaan miehen päälle ja työnnän käteni hänen housuihinsa aikeenani runkata... käsi housuihin ja etsimisen jälkeen ajatus 'missä se on? Onko tää nyt mies vai nainen??'. Pienen pieni muna sieltä sitten löytyi. Siis aivan mini. Mulla on itsellä tosi pienet kädet ja tän herran kalu oli minun peukalon kokoinen 'kovana'. Ei se edes saanut sitä kunnolla kovaksi..
Toisella kerralla (Luoja, miksi tuli edes toinen kerta!) olimme sängyssä ja yritin ottaa mieheltä suihin :D sellanen pieni veltto kalu ja mies hokee 'ime kovempaa'. . Taisi se vähän kovettua ja mies yritti työntää kalua sisääni. Sätki ja ähisi päälläni, luuli varmaan kalun jo olevan sisällä vaikkei ollut edes lähelläkään.
Sama mies nuoli minua ja joka kerta kun alkoi tuntua hyvältä ni tää lakkas nuolemasta siitä kohtaa! Jäin silloin yöksi ja mies kyyläsi mua koko yön. Koita siinä sitten nukkua sellasta koiranunta kun toinen vaanii selän takana.
Jälkeenpäin olen kuullut miehen itkevän perääni ja ihmetelleeni miksei minusta enää kuulunut. Wonder why......
Onkohan meillä on sama urpo ;D niin tutun kuuloista settiä, ettei tosikaan!!!!
Mä en harrasta seksiä enää ikinä.
Mun yksi exä veteli aina hirveitä maratoneja seksissä, kaksi-kolme tuntia jynkytystä niin pitkään, että paikat puutui. Toiselle exälle taas riitti pari työntöä ja tuli heti.
Sinkkuaikoinakin tapasin pari kammottavaa yhdenyön juttua. Ensimmäinen, minua reilusti vanhempi kaljuuntuva mies hoki aina seksin aikana sanaa "beibi". Jostain syystä tuo vähän ällötti, vaikka seksi olikin erittäin hyvää ja huomioivaa.
Toinen mies, lähdettiin baarista hotelliin, käytiin hommiin. Äijällä ei seisonut kunnolla ja koitti jatkuvasti survoa melaa kakkoseen. Taistelin sitten vastaan ja hetken kuluttua huomaan, että mies oli sammunut päälle. Oli oikein mielenkiintoista koittaa räpiköidä noin 90 kiloisen lähes parimetrisen miehen alta pois, itse olin alle 160 senttinen noin 55 kiloinen tyttönen. 😂
Hirvein seksikokemus oli vähän päälle parikymppisenä. Olin tutustunut yhteen itseäni nuorempaan baarimikkoon ja muutaman kerran tapailtuamme päädyttiin mun kämpillä kännissä riisuuntumaan. Tyyppi oli jotenkin koko ajan ollut yli-innokas. Hänestä kuitenkin tuli fiilis tapailujemme perusteella ettei ihan ensikertalainen ollut. Riisuttuaan paitansa huomasin tyypillä alamahassa pahan ihottuman jota oli raaviskellut jo aikaisemmin. Hälytyskellojen olis pitäny soida meikällä tuossa vaiheessa mutta itsekin atoopikkona en ajatellut asiaa kummemmin.
Tyypillä oli pieni kiero muna olin hyvin pettynyt kun itse en koskaan saa pelkässä seksissä orgasmia ja esileikkiä ei tyyppi malttanut / halunnut. Olisin toivonut myöskin pienimunaisen exäni jälkeen edes vähän toisenlaista varustusta. tyyppi halusi kyllä innoissaan panna "erikoisissa" paikoissa, mm. Pesukonetta, keittiönpöytää ja tuoleja vasten. Itse odotin vain homman loppuvan koska en tuntenut mitään. Lopulta tyyppi väsähti ja halusi pitää taukoa.
Nukahdettiin molemmat mutta heräilin jatkuvasti tyypin raapiessa itseään ja välillä unissaan nylkytti minua vasten eikä älynnyt lopettaa vaikka pari kertaa karjaisin. Vitutti.
Aamulla ruikutti kun en halunnut jatkaa hommia. Enkä myöskään tapailla enää. Jutun loputtua kuulin että tyyppi oli levitellyt musta huhuja baarissa, että olen sekopää ym. kivaa.
Muutaman viikon päästä sain itselleni saman kutinataudin, joka osoittautui syyhyksi ja tarttui vuodevaatteista myös vanhempiini vieraillessani kotona. Kuukausien hoidot ja mielenterveys koetuksella. Kuinkahan monta muuta tyyppi oli jo ehtinyt tartuttaa. Siinä yksi ja ainoa ihminen jota voin sydämestäni sanoa vihaavani. Onneksi en ole sen koommin häneen törmännyt missään..
Vierailija kirjoitti:
Mun huonoin tapaus tuli yllättäen sängyssä kun nainen otti tyynyn alta paksut nahkarukkaset ja laittoi ne käteensä
Samanlaisen yllätyksen teki mies.
Halusi työntää rukkas kätensä minuun. Annoin koittaa kun en jaksanut pistää vastaan. Yllättävän hyvälle tuntui karhean käden jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Vieköhän alkoholi vitusta tunnon? Luulin olevani panomies, yksissä bileissä yks lyyli sanoi että panettaa. Mentiin sen huoneeseen, käski nussimaan takaapäin kun nussin se ei päästänyt ääntäkään, otin akuankan ja lueskelin sitä aikanikuluks, puolentunnin kuluttua tulin eikä lyyli vissii ees huomannut. No tulihan kassit tyhjäks. m43
Hyvä meininki. Akalla taisi olla venynyt reppu niin homma oli kuin meisseliä uittaisi saavissa. Osa naisista tarvitsee todellakin kunnon parrua, jota jaksavat elämässä eteenpäin. Mällit rinnoille kruunaa session.
Pyydän mini munaa työntämään nyrkkinsä sisääni .hoitelen miehen kädellä ettei tule paha mieli. Jos ei käy saa lähteä pois
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m48 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle kuuluu puolet kotitöistä, ei mikään "auttaminen".
Seksi ei ole palkinto työstä. Halukas nainen ei jaksa harrastaa seksiä jos työtä on liikaa. Jos mies tekee oman osansa, nainen jaksaa taas. Jos nainen ei alun perinkään välittänyt seksistä töissä pikkuisen auttelevan miehen kanssa, ei se roskapussin vieminen häntä siihen innosta.
Jos mies tekee puolet kotitöistä omin päin niin johan akka jäkättää kun on kaikki tehty väärin. Mies ei ymmärrä sitä miksi asioita ei voi tehdä kahta kertaa samalla lailla. Käytännössä miehen on järkevämpi auttaa naistansa, tulee tehtyä niinkuin halutaan ja mies selviää vähemmällä jäkätyksen kuuntelulla sekä pillunkiristelyllä. Niin se vaan menee.
.
Naiset saa tästä olla ihan mitä mieltä tahansa.
"Akka", "jäkättää" ja muuta törkyä. Se sinun naisesi on typerys, kun pilaa ainoan elämänsä tuollaisen epäkunnioittavan luuserin sukkia pyykkäämällä. Mutta ei voi nainen itsekään olla mikään saalis kun ukko on tuollainen.
Nainen muuttuu akaksi silloin kun alkaa jäkättämään...
Kukaan ei muutu mihinkään. Jokainen on tasan sitä mitä on. Rääväsuu moukka on sitä aina, eikä siihen vaikuta ympäristö mitenkään.
Jäin eilen lukemaan näitä kauhutarinoita, vaikka piti mennä nukkumaan.
Vaikka olen elämässäni nussinut muidenkin edestä, ei ole niin paljon tollaisia kauhutarinoita. siihen on kaksi syytä:
a. en ole koskaan harrastanut kännipanoja, koska en itse juo ja tiedän että alkoholi vaikuttaa voimakkaasti seksuaaliseen kyvykkyyteen. alkoholi lisää halua, mutta heikentää kykyä, myös naisen. känniläiset eivät koskaan ole saaneet multa.
b, olen pääosin harrastanut seksiä ulkomaalaistaustaisten kanssa. ei ole ollut tuollaista epäkunnioittavaa käytöstä ja loukkaavaa puhetta. kunnioittava käytös on a ja o. jos käyttäytyy hyvin, osaa käyttäytyä myös sängyssä. en ole huonokäytöksisten kanssa mennyt koskaan sänkyyn.
mulla olis kyllä muuten tapauksia vaikka kirjaksi:
tapaus: "minä ei halua vain nopea seksi ja sitten pois." ja mies lähtee, kun nainen on jo alasti ja ihan kiimoissaan. mikä urpo, nainen halusi vain nopea seksi ja sitten pois. (tämä on jo lentävä lause mun lähipiirissä.)
tapaus: oudon laiha mies. taas kerran minä olin jo alasti ja miehellä vaatteet päällä. rupean riisumaan. hän näytti normaalikokoiselta kauluspaidassaan. siellä alla oli villapaita ja sitten toinen ja vieläkään ei loppunut. sit mä säikähtäneenä sanoin, onko sinulla joku sairaus, hiv tai jotain? keräsin vaatteeni ja häivyin. jotain outoa oli niin laihassa miehessä. hiv tuli ekana mieleen.
tapaus: väkivaltainen nainen. yksi, hyvin maskuliinisesta kulttuurista tuleva mies piti minua väkivaltaisena, kun halusin naisena tulla päälle. en olisi saanut tehdä mitään. tällä isolla miehellä oli kalu kuin käärme. niin iso, ettei se jaksanut seisoa vaan oli reittä pitkin. aivan järkyttävän iso. en sano miehen rotua, koska heitä ei ole monta koko suomessa. liekö tuo äijä ainoa.
yksi irvisti niin mielettömän rumasti pannessaan, että mun piti sen takia laittaa silmät kiinni.
yhden peniksessaä oli paljon nahkaa päällä ja se kalu siellä nahkojen sisällä tosi pieni. se pani silleen, että heilutti puolelta toiselle emättimen laitoja. (Leijona horoskoopilta, eli ei yllätä, niiden kalut on sellaisia.) Tämä oli ihan suomalainen urpo insinööri, jonka kanssa oli lyhyt seukkaussuhde.ei tuntunut miltään. minä sanoin peniksen suhteen päättymisen syyksi.
yhdellä mun ns. "elämän miehellä" oli ylöspäin käyrä ja se sattuu mulla ihan hemmetisti, kun olen takapillu. sekin suhde loppui penikseen.
en enää harrasta seksiä. mielettömän vapauttavaa. ei enää noita puolivelttoja kaluja, joita pitäisi muka jotenkin saada pimperoon työnnettyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m48 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle kuuluu puolet kotitöistä, ei mikään "auttaminen".
Seksi ei ole palkinto työstä. Halukas nainen ei jaksa harrastaa seksiä jos työtä on liikaa. Jos mies tekee oman osansa, nainen jaksaa taas. Jos nainen ei alun perinkään välittänyt seksistä töissä pikkuisen auttelevan miehen kanssa, ei se roskapussin vieminen häntä siihen innosta.
Jos mies tekee puolet kotitöistä omin päin niin johan akka jäkättää kun on kaikki tehty väärin. Mies ei ymmärrä sitä miksi asioita ei voi tehdä kahta kertaa samalla lailla. Käytännössä miehen on järkevämpi auttaa naistansa, tulee tehtyä niinkuin halutaan ja mies selviää vähemmällä jäkätyksen kuuntelulla sekä pillunkiristelyllä. Niin se vaan menee.
.
Naiset saa tästä olla ihan mitä mieltä tahansa.
"Akka", "jäkättää" ja muuta törkyä. Se sinun naisesi on typerys, kun pilaa ainoan elämänsä tuollaisen epäkunnioittavan luuserin sukkia pyykkäämällä. Mutta ei voi nainen itsekään olla mikään saalis kun ukko on tuollainen.
Nainen muuttuu akaksi silloin kun alkaa jäkättämään...
Kukaan ei muutu mihinkään. Jokainen on tasan sitä mitä on. Rääväsuu moukka on sitä aina, eikä siihen vaikuta ympäristö mitenkään.
Juuri näin. Jäkättävä akka on aina jäkättävä akka.
Huonoin kokemus se kun kumppani haluaa seksiä vaan lisääntymismielessä
Vierailija kirjoitti:
Huonoin kokemus se kun kumppani haluaa seksiä vaan lisääntymismielessä
Tämä.
Muuten ei tee aloitetta mutta ovulaatiotestin näytettyä positiivista hyökkää päälle kuin yleinen syyttäjä.
Ei kannata jäädä sellaiseen suhteeseen
Hyi, minkälaisia likaisia lutkia täällä on. Ei todellakaan vaimoainesta. Suomalainen nainen on tosiaan jo nuorena seksuaalisesti hyvin kokenut. Puhdasta vaimoainesta on turha etsiä mutta kyläpyöriä kyllä löytyy.
Olin päätynyt silloisen miespuolisen työkaverini luokse. Pussailtiin ja näin siinä sohvalla. Käyn makaamaan miehen päälle ja työnnän käteni hänen housuihinsa aikeenani runkata... käsi housuihin ja etsimisen jälkeen ajatus 'missä se on? Onko tää nyt mies vai nainen??'. Pienen pieni muna sieltä sitten löytyi. Siis aivan mini. Mulla on itsellä tosi pienet kädet ja tän herran kalu oli minun peukalon kokoinen 'kovana'. Ei se edes saanut sitä kunnolla kovaksi..
Toisella kerralla (Luoja, miksi tuli edes toinen kerta!) olimme sängyssä ja yritin ottaa mieheltä suihin :D sellanen pieni veltto kalu ja mies hokee 'ime kovempaa'. . Taisi se vähän kovettua ja mies yritti työntää kalua sisääni. Sätki ja ähisi päälläni, luuli varmaan kalun jo olevan sisällä vaikkei ollut edes lähelläkään.
Sama mies nuoli minua ja joka kerta kun alkoi tuntua hyvältä ni tää lakkas nuolemasta siitä kohtaa! Jäin silloin yöksi ja mies kyyläsi mua koko yön. Koita siinä sitten nukkua sellasta koiranunta kun toinen vaanii selän takana.
Jälkeenpäin olen kuullut miehen itkevän perääni ja ihmetelleeni miksei minusta enää kuulunut. Wonder why......