Kerro huonoimmasta seksikokemuksestasi
Kommentit (336)
Vierailija kirjoitti:
Hyi, minkälaisia likaisia lutkia täällä on. Ei todellakaan vaimoainesta. Suomalainen nainen on tosiaan jo nuorena seksuaalisesti hyvin kokenut. Puhdasta vaimoainesta on turha etsiä mutta kyläpyöriä kyllä löytyy.
ja sitten sä käyt thaikussa polkemassa ilman kumia vieläkin enemmän poljettuja kyläpyöriä, kun et kotimaista saa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ees kaikkia kokemuksia muista, mutta Jenkeissä oli naapurissa joku himokas college-poika, ihan ok näkönen ja pitkä, mut paljastu aika höntiksi. No hän riepotti ja heitteli meikää (en ole mikään lyhyt tyttö) ja tikkas ku nahkasaumurin ja paineisen pupujussin risteytys porkkanan mallisella (semmonen pikkupoikien malli, kärkeä kohti oheneva) peniksellään, joka ei tunnu oikeen miltään, ehkä pistävältä...
Siis mun mielestä porkkanan malliset on kauheimpia, ne nimenomaan pistää :D
Älkää pilatko ketjua jankkaamalla epäolennaisista asioista! Lukekaa otsikko ja miettikää onko siihen kommentoitavaa, jos ei ole, älkää kommentoiko!!!
Vierailija kirjoitti:
Ukkolla oli isot, kyhmyiset, karheat ja kylmät sormet joista survaisi kolme kalmaista HK Blåta pilluun ykkösellä. Vatkasi ja runnoi vaikka sanoin että lopeta, sattuu. Hieroi samala puoliseisokkia minuun ikuisuuden. Kömpi sitten yhtäkkiä päälleni, nosti takapuoleni pystyyn ja ryhtyi survomaan puoliseisokkiaan sisälleni. Miehellä oli iso rantapallomaha joka hytkyi pakaroitani vasten ja tihkui kylmää, sipulilta haisevaa hikeä. Ukko pumppasi vartin aivan taukoamatta kunnes spruittasi liejunsa selälleni. Samalla silmänräpäyksellä tämä oksetus kimposi vessaan hakemaan vessapaperia, jolla pyyhki selkäni. Lopuksi rysähti viereeni halailemaan, kysyi tulinko, kehui ihanaksi ja kauniiksi. Mä itkin ihan avoimesti ja mies nukahti tyytyväisesti mumisten.
Kyseessä varmaan käytännössä seksuaaliseen tekoon pakottaminen. Kyseessä työkaveri joka kävi käsiksi. En alun jälkeen uskaltanut panna vastaan enempää (purra ja potkia) koska äijällä oli elopainoa hyvästi yli 100kg ja mulla hädin tuskin 60 ja silmissä sellainen kuollut, psykopaattinen toljottava katse että oikeasti pelkäsin hetken kuolevani.
Siinä mun elämäni paskin seksikokemus.
Kun päätit antaa tälle ateia kädelle, niin oliko hän hoikempi ja tuoksuiko hän silloin paremmalle?
äTurha itkeä, jos rima on noin alhaalla.
Sun oma vika kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhein kokemus oli väljä ja eleetön lahna joka vielä soitteli perään.
Älä syytä naista pienestä vehkeestäsi. Usko mua, tiedän mikä on pieni vehje, ja mikä normaali millä nainen kuin nainen saadaan liekkeihin sängyssä!!!!!!!!!!
Taisi osua ja kovaa?
Vierailija kirjoitti:
Olin tapaillut muutaman viikon ajan todella fiksua, mukavaa ja hyvännäköistä miestä. Välillämme oli kemiaa, ja todellakin odotin sitä, että päädymme sänkyyn yhdessä. Mies teki aloitteen eräänä iltana, mutta hänellä oli vaikeuksia saada seisomaan. Hän pyysi että voinko imeä ja runkata vähän, niin kyllä se vehje siitä innostuu. Tein työtä käskettyä, mutta aina kun lopetin, niin vehje lerpahti saman tien. Lopulta yli tunnin imemisen ja runkkaamisen jälkeen mies tuli mahallensa, ja totesi minulle, että se oli mahtavaa, saitko sinä? No öö, en kyllä pidä suihinottoa ja käsipeliä niin kiihottavana, että tulisin pelkästään niiden takia. Mies ei siis koko "aktin" aikana koskenut minuun kertaakaan.
Ajattelin, että ehkä häntä jännitti niin paljon, että hommasta ei tullut mitään. Mutta kun sama juttu toistui seuraavana päivänä, niin totesin että ei tästä taida tulla mitään.
Näitä vajakkeja on paljon liikenteesseä sinkku statuksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku todella löysävittuinen nainen aukoo päätänsä nyt täällä ketjussa..Hae kuule vaikka kongosta niitä isomunaisia jätkiä ja tunge kolme suklaamunaa yhtäaikaa sisään, niin oot sinäkin vittu hiljaa joskus.
Pikkulerpulla kilahti nyt täysin... 😂😂😂
Niitä Suomessa riittää.
Kovia puheita ja katkarapuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä hermostu pikkunen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku todella löysävittuinen nainen aukoo päätänsä nyt täällä ketjussa..Hae kuule vaikka kongosta niitä isomunaisia jätkiä ja tunge kolme suklaamunaa yhtäaikaa sisään, niin oot sinäkin vittu hiljaa joskus.
:D Nyt ei jonkun pikkupipuloisen kuuppa kestä kun naiset laukoo tuleen asiat niin kuin ne on!! :D
Mee sää kuule sinne Kongoon, ja työnnä se pipuloinen vaiks simpanssiin, niin ei tartte narista löysistä vituista. Sunkaltaisen kannattais olla tyytyväinen että yleensä edes saat vittua.Mulla ei ole edes mikään pieni pipuli :D Vituttaa typerät naiset jotka laittaa miehen syyksi kaiken ja pikkumuna on sillä ja tolla. Pieniä munia on ja rumia ja löysiä vittuja. Deal with it.
Mutta ajattele mitä tahdot, käy muuten kiristämässä valtavaa mustaa aukkoasi jossain niin alkaa keskivertokulleillekin sun toosas tuntua joltain.
Sulle tiedoksi, etten ole perään kuuluttanut mitään muuta kuin että naisellakin on oikeus saada hyvää seksiä. En halua että pikkupipulin omaava esittää hyvää rakastajaa, jos sen värkillä ei sängyssä mitään tee. Hyvänkokoinen kalu on 13-15 cm, mielellään 2,5 -3 cm halkaisijaltaan, eli normaalia kokoa millainen pidempaikaisemmilla kumppaneillani on ollut. Hyvää seksiä heiltä saaneena uskallan vaatia sitä jatkossakin. Totta kai olen pahoillani jos jollain on sairauden tms. vuoksi mitta jäänyt alle toivotun. Syytönhän mies siihen itse on, kai jokainen haluaisi kunnon kolvin :)
Älä syötä noita minimuna mittoja normaaleina.
Väh. 18 cm ja ympärysmitta alk. 14 cm on ok.
Tuota pienemmät on katkarapuja.
Mutta ei naista saa syyllistää siitä, ettei nauti pikkupipeloisen kanssa leikkimisestä.
Lasketaanko kokemukset ittensä kanssa? Muunlaisia ei juurikaan ole, jos muovileluja ei lasketa.
J. Siintonen kirjoitti:
Lasketaanko kokemukset ittensä kanssa? Muunlaisia ei juurikaan ole, jos muovileluja ei lasketa.
Omistatko montaki eri dildoa?
Olin runkkaamassa ja äiti tuli huoneeseen keskeyttäen aktin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaahan
vauva.fi/seksi. ei irtoa nuorta naista vaikka kuinka aloitan seksikkäitä viestiketjuja...
Hitsit, jatka toki vielä yrittämistä vielä tosi reippaasti, eiköhän asiat lopulta lutvaudu :)
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuaikoinakin tapasin pari kammottavaa yhdenyön juttua. Ensimmäinen, minua reilusti vanhempi kaljuuntuva mies hoki aina seksin aikana sanaa "beibi". Jostain syystä tuo vähän ällötti, vaikka seksi olikin erittäin hyvää ja huomioivaa.
Eikö tuossakin voisi miehelle sanoa, että hei, elä kutsu mua beibiks :D Joillakin miehillä ei ole yhtään pelisilmää, eli kaikki pitää opettaa, mutta ei niistä taida kukaan ajatuksia lukea.
Lukiotyttö kirjoitti:
Eilen poikakaverini kanssa. Hänellä on ollut pitkä työviikko 12 tunnin yövuoroineen, joten ymmärrän että virta oli pois päältä ja sänky houkutteli enemmänkin nukkumaan kuin peuhaamaan minun kanssani.
Noh, kuitenkin menimme sinne yhdessä makoilemaan kuten yleensäkin. Tilanne johtaa aina yleensä suuteluun, hyväilyyn ja rakasteluun. Eilen se johti hänen nuokkumiseensa vaikka yritin pitää juttua yllä puhelemalla päivästä ja tulemalla ihan lähelle ja yrittämällä suudella. No ei, herra vaan nukkuu ja melkeinpä tahallaan antaa ymmärtää, etten minä nyt kiinnosta (vaikka kotiinsa halusi kyllä tuoda kuten aina ennenkin).
Vähän ajan päästä sitten, kun huolimatta nukkumisen näyttelystä hänkin varmaan tajusi minun tuntevan kangen jalkovälissään, tämä yksinkertaisesti kierähtää päälleni ja poistaa vaatteeni sekä omansa ja on valmiina työntämään jormansa minuun ilman minkäänlaista koskemista, lämmittelyä tai edes osoitusta siitä että olemme nyt tässä pari joka rakastelee. Minä pöllämystyneenä en pistä vastaan, tunsin vain ärtymystä siitä, ettei herraa ikinä esileikki tunnu kiinnostavan.
Ilman lämmittelyä olin tietenkin kuiva, mikä sattui, ja aloinkin itkemään muutaman kovemman työnnön jälkeen. Jätkäni ihmetteli että mikä nyt on, lisäsi sylkeä haaroväliin ja jatkoi kiihtyvää tahtiaan. Pian hän tulikin (ei sisälleni kuitenkaan) ja kierähti viereeni nukkumaan. Tunteettoman lykkimisen jälkeen hän oli tyytyväinen ja nukahti ja minä jatkoin itkemistäni tuntien itseni vain panoreiäksi.
Hän kyllä jossain vaiheessa huomasi itkuni, suuttui kun en kertonut sille syytä, alkoi kyselemään milloin bussini lähtee ja tunnin itkemisen jälkeen hän kai arveli minun olevan vieläkin puutteessa ja pahoillani edellisestä kerrasta että tulee taas päälleni, nostaa jalkani ja aloittaa lykkimisen uudelleen heränneellä kalullaan. Yritin sanoa jotain, mutta en voi kieltää nauttineeni uudesta kerrasta enemmän. Silti tämä eilinen kokemus jäi mieleeni tunteettomana sähellyksenä, josta oli erotiikka ja tunteet kaukana.
Olisikohan aika jättää pippelileikit aikuisille, kunnes tunnepuolesi on kehittynyt.
Nainen sanoi "ota se sormi pois" vaikka olin pannu koko mitalla sisää. Oli huonoin ehdottomasti, mut ei mitää haittaa. Vedin pikaisesti homman valmiiksi ja sanoin ettei se ollu sormi, vaan kumisaappaat!!
Vierailija kirjoitti:
Kokemusta on tuosta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panotreffit tinderistä. Pitkä ja komea mies. Kaikki sujui hyvin ensimmäiset pari-kolme minuuttia ennen kun mies yht'äkkiä lopetti ja nousi ylös ja sanoi ettei enää seiso. Ne oli sitten siinä ne "pano"treffit. Kyllä vitutti.
Kai katsoit peiliin? Miksi et osannut kiihottaa miestä kovaksi ja halukkaaksi?
Hoida erektio-ongelmasi kuntoon. Lääkäri auttaa, mutta ei palstalla ulina päivästä ja viikosta toiseen.
Joo ei todella ole naisen homma kantaa vastuuta jos äijällä erektiovaikeuksia. Sellasen nahjakkeen kans ei kande alkaa viedä suhdetta yhtään pidemmälle jos huomaat että äijä oottaa sängyssä lahnana että imet posket lommollaan sen löysää nakkia eloon. Jos sänkyhommiin pääsy miehelle on sen takana että nainen tekee kaikki temput ja pukeutuu ihme hepeniin jotta äijä sais katkiksensa hereille, niin ei maksa vaivaa. Kukaan äijä ei ole niin mahtava että tollaseen kandee jäädä kiinni.
Nainen saa loistoseksiä sitten jonkun terveemmän tapauksen kanssa :)Eli sinusta miehen kuuluu saada erektio aikaiseksi pelkästään näkemällä nainen alasti, oli nainen sitte minkä näköinen tahansa? Muussa tapauksessa vika on vaan miehessä jos ei nainen häntä kiihota, ja silloin ei muuta kuin nainen vaan etsimään itselleen parempaa miestä?
Ja sit sä heräsit :)
Tässäpä syy, miksi itse paneskelen vain nuoria 20-25v miehiä. OVat aina muna kovana ja innoissaan, vaikka mä olen tällainen 40-v sotanorsu. Kaikki voittaa ja saa innokasta seksiä. Ei todella tekisi mieli alkaa jotain ikäistäni heikkopotenssista äijää rämpyttämään epätoivoisesti kovaksi, kun sitä ihanaa nuorta ja kovaa saa niin paljon kuin Tinderistä vaan hakee.
Vierailija kirjoitti:
Naiset olettavat että heidän orgasminsa on miesten velvollisuus. Pitkän linjan seksuaaliterapeutti kertoi haastattelussa, että useimmiten ne naiset joilla on ongelmia seksin kanssa, luulevat että miehen kuuluu tehdä työt ja nainen voi vain maata haarat levällään valittamassa, jos toinen ei heti tiedä mistä nainen pitää.
Seksin alkuperäinen tarkoitus on lisääntyminen, miehen seksitekojen tavoite on saavuttaa miehelle orgasmi ja naisen tehtävä on hoitaa oma osuutensa. Naiset muistuttavat aina miehiä esileikistä, mutta en ole tavannut yhtään naista joka osaisi tehdä saman miehelle. On helppo arvostella muita jos itseltä ei odoteta kuin selällään makaamista ja hengittämistä.
No mutta jos nyt biologiaan vedotaan, niin miehen velvollisuus on se esileikki, että pääsee panemaan. Se vaan menee niin tasan eläinmaailmassakin, kyllä se on koirissakin uros, joka yrittää kaikin tavoin miellyttää, että pääsee astumaan.
Ei sillä, itse olen kyllä erittäin seksuaalisesti aktiivinen nainen, ikävä kyllä mun miehet tuntuu aina oppivan liian hyvälle ja muuttuvat lahnoiksi kovin helposti. Onhan se kiva kun mulla on mielikuvitusta, tykkään ottaa suihin jne. Äijät sitten kuvittelee, että en vastavuoroisesti halua mitään itselleni.
Vierailija kirjoitti:
*baarista kännissä miehen luo. Pani takaapäin kunnes keksi survaista kakkoseen mitään kysymättä. Humalatilasta guolimatta sattui niin per***eesti että seksi loppui siihen. Kao tätä voisi jo raiskaukseksi sanoa. Aamulla vielä mies piti huolta että lähden mahd.nopeasti kotiin,,koska "ollaan naispuolisen kämppiksen kanssa sovittu ettei tuoda ketään tänne" (joo niin varmaan, terkut tyttöystävälle vaan...
Apua mulla käyny ihan sama! Helsingissä?
Pokasin kerran baarista brittimiehen joka oli kaikinpuolin kiva ja jees mutta sillä oli juuriharjamaiset viikset jotka raastoivat klitoriksen verille kun mutusteli p*llua ikuisuuden.. Yritin saada sen loppumaan mutta aina kaikkien asentojen jälkeen tai mahdollisuuden saadessaan alkoi kuuraamaan niillä teräsviiksillään.
Tollo.