Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro pienimmästä näkemästäsi peniksestä.

Vierailija
27.06.2016 |

Kertokaahan

Kommentit (68)

Vierailija
1/68 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mukava mies, mutta 2cm erektiossa vei halut. Olen pahoillani kaveri, toivottavasti kelpaat jollekin!

Vierailija
2/68 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt vain yhden ja se on samalla pienin ja suurin mitä olen nähnyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/68 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienin oli mun entisellä fuckbuddyllä. Ei siis mikään super pieni mutta pienin minkä mä oon nähny. Mutta ei se koko vaan miten sitä osaa käyttää ja se kyllä osas, huh. Ja mahtavat suun ja käden taidot kyl paikkas.

Vierailija
4/68 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erektiossa n. peukalon kokoinen. Sinänsä jännä yhdistelmä, kun mies itse oli lähes kaksimetrinen..

Vierailija
5/68 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tosi pieni. Ultrassa näkyi.

Vierailija
6/68 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on osunut kohdalle myös yksi tosi pieni, miehen peukalon kokoinen. Mies oli kyllä muuten hyvä sängyssä ja peniksen koko riitti tyydyttämiseeni, eli en sinänsä valita. Tunnustan kuitenkin, että kun näin hänet ensimmäisen kerran alasti, petyin aika paljon, ja alussa minua vähän inhottikin koskea hänen penikseensä, koska siitä tuli assosiaatioita lapseen. Varsinkin suuseksi tuntui aluksi kiusalliselta. Pääsin kyllä näistä tuntemuksista yli ja tapailimme lopulta puolisen vuotta.

Vierailija
7/68 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysänä vain ruttukasa. Valmiudessa upposi kokonaan kämmenen sisään. Taidotkin vähän sinnepäin . Mies oli tumma, pitkä, komea , kohtelias ,hauska  kaikinpuolin ok. Mutta...

Vierailija
8/68 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pikkurilli oli isompi kuin sen jätkän muna. Tää otti housut pois ja pyys ottaa suihin. Mä katoin sen katkarapua, repesin nauramaan ja lähdin tupakalle. Tää toveri oli yli 2m pitkä.

Vierailija
9/68 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni kertoo pitkästä miehestä täällä. Onkohan sattumaa vai pitääkö vetää johtopäätöksiä ?

Vierailija
10/68 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin hämmästyksestä sanattomaksi kun näin ekaa kertaa erään hetken aikaa tapailemani miehen peniksen. Se oli erektiossa epätodellisen pienen näköinen pystyssä sojottava venkula eikä se tuntunut seksin aikana missään. Tämä on tosi ilkeää mutta mua edelleen huvittaa se näky.

Vierailija
11/68 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri tavalla pienet, toinen oikeasti niin kapea, että muistutti nimetöntäni (ja minulla on pienet kädet). Ei tuntunut kyllä missään, pituuskin sormen luokkaa. Sitten pituusennätys, pieni lyhyt nysä, juhlakunnossa noin 3 cm, kun pienen makkaranpääty. Terhakkaasti jaksoi seisoa pystyssä, mutta superkiusallista.

Vierailija
12/68 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli semmonen reilut viisi senttiä halkaisijaltaan ja pituutta noin 20 cm. 

Vierailija
13/68 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin pienestä riitä edes kerrottavaa.

Vierailija
14/68 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä myös ainoa kokemus todella pienestä oli hyvin pitkällä kantajalla! Niin pieni oli, että valehtelin ettei mulla ole kumeja... Muuten taitava mies sängyssä, mutta tämän osalta ei tullut diiliä.

Vierailija
15/68 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te olette bonganneet 3-senttisiä peniksiä, jos kyse aikuisesta miehestä? Minä luulin nähneeni pienen ja se oli sentään noin 10 sentin luokkaa.

Vierailija
16/68 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari senttiä. Vaikea arvioida tarkasti kun katsoo ylhäältäpäin

Vierailija
17/68 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienin oli erektiossa jtn 8 cm ja oli vielä niin saatanan ohut. Asiaa ei auttanut yhtään että sitä ei kiinnostanut muu kun jyystää hikisenä 1 min lähetyssaarnaajassa koska muut asennot on kuulemma hankalia.

Vierailija
18/68 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni kertoo pitkästä miehestä täällä. Onkohan sattumaa vai pitääkö vetää johtopäätöksiä ?

Liittyyköhän xxy-kromosomihäiriöön mikropenis vai pelkästään pienet kivekset?

Pienin näkemäni oli nimettömän kokoinen.

Vierailija
19/68 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoisella, yli 190 cm miehellä, oli naisen peukalon kokoinen penis. Sen pystyi havaitsemaan, sen pienen hetken aikana, kun se nakki oli pystyssä, hänellä kun oli lisäksi erektio-ongelmia. Mies tiedosti itsekin, että hanellä on pieni ja jaksoi valittaa siitä ja erektiovaikeuksistaan koko ajan. Seksistähän ei tullut loppujen lopuksi yhtään mitään.

Vierailija
20/68 |
27.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkän miehen pituus mainitaan luultavasti herkemmin kuin keskipituisen miehen pituus, koska kontrasti miehen pituuden ja miehen peniksen koon välillä on silmiinpistävä. Korrelaatiota peniksen koon ja miehen koon välillä ei tutkitusti ole.

- logical man