Miksi Brexit aiheuttaa niin suuren paskahalvauksen johtajille?
Monet ns. suuret johtajat aina korostavat organisaation muutosvalmiutta ja muutoksen tärkeyttä kaikessa. Nyt kun tulee EU alueelle muutos, niin yhtäkkiä ns. suuret johtajat saavat paskahalvauksen ja haukotaan henkeä kuin kalat kuivalla maalla, ettei tämän nyt näin pitänyt mennä.
Eikö nyt vaan kannattaisi johtajien itsekin nähdä muutoksessa mahdollisuus eikä panikoida pörssikurssien heilahteluiden mukaan?
Kommentit (47)
No anna kun ma valaisen;
epavarmuus on myrkkya markkinoilla. Aina. Ostan raaka-aineet dollareilla (alan kansainvalinen kaytanto) ja mun kustannukset siis nousivat juuri 10% yhdessa yossa. Myyn tavarat euroissa tai punnissa joten niiden kate myos juuri romahti. En myoskaan tieda milla hinnalla saan myyda tavaroita EUn sisalle kun en yhtaan tieda minkalaiset tullit EU maaraa tavaralle Briteista. Eli sisaanosto kallistui, ulosmyyntihnta romahti enka tieda viela mihin suuntaan se kehittyy. Mun asiakkaat taas ei tykkaa epavarmuudesta vaan alkavat jo katsella muualle joskos saisivat luottettavammasta lahteesta tavaraa.
En myoskaan tieda voinko seuraavan kahden vuoden aikana palkata vakea EUsta ilman etta he joutuvat pakkaamaan kamansa kahden vuoden paasta.
Firman matkustuskulut nousivat juuri ainakin 10% ja jatkossa olen riippuvainen siita saako Englanti neuvoteltua uudestaan lentoliikenteen tariffit EUn kanssa vai jatkavatko matkakustannukset nousua.
Mutta koska kulut nousivat ja kate laski niin kohta ei ehka tarvitse miettia matkakuluja kun ei ole varaa pitaa ihmisia palkkalistoilla.
Eli ihan siksi firman johtajia taalla Englannissa kylmaa. Ma en oikein usko etta nama Leavers ymmartavat mita tekivatkaan.
Tämän stnanan synagogan viimeisten, huojuvien raunoiden pystyssä pitäjät tulevat olemaan Saksa ja Suomi, universumin tuhoutumiseen asti.
Turhan tärkeiltä koreilevilta paskiaisilta häviää rahat ja valta, hui gauheeta!
Norsunluutorni romahtaa, hui gauheeta!
hah hah, fuck you bitches!
Vierailija kirjoitti:
No anna kun ma valaisen;
epavarmuus on myrkkya markkinoilla. Aina. Ostan raaka-aineet dollareilla (alan kansainvalinen kaytanto) ja mun kustannukset siis nousivat juuri 10% yhdessa yossa. Myyn tavarat euroissa tai punnissa joten niiden kate myos juuri romahti. En myoskaan tieda milla hinnalla saan myyda tavaroita EUn sisalle kun en yhtaan tieda minkalaiset tullit EU maaraa tavaralle Briteista. Eli sisaanosto kallistui, ulosmyyntihnta romahti enka tieda viela mihin suuntaan se kehittyy. Mun asiakkaat taas ei tykkaa epavarmuudesta vaan alkavat jo katsella muualle joskos saisivat luottettavammasta lahteesta tavaraa.
En myoskaan tieda voinko seuraavan kahden vuoden aikana palkata vakea EUsta ilman etta he joutuvat pakkaamaan kamansa kahden vuoden paasta.
Firman matkustuskulut nousivat juuri ainakin 10% ja jatkossa olen riippuvainen siita saako Englanti neuvoteltua uudestaan lentoliikenteen tariffit EUn kanssa vai jatkavatko matkakustannukset nousua.
Mutta koska kulut nousivat ja kate laski niin kohta ei ehka tarvitse miettia matkakuluja kun ei ole varaa pitaa ihmisia palkkalistoilla.
Eli ihan siksi firman johtajia taalla Englannissa kylmaa. Ma en oikein usko etta nama Leavers ymmartavat mita tekivatkaan.
Kenkku juttu sinällään. Mutta eikö tähän muutokseen ole varauduttu firmoissa? Olisi ollut syytä. Turha itkeä yhdessä yössä nousseita kustannuksia tai laskenutta katetta. Kuvastaa vain ettei ole varauduttu ja sellainen tuuliviiri bisnes joutaakin kuolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No anna kun ma valaisen;
Kenkku juttu sinällään. Mutta eikö tähän muutokseen ole varauduttu firmoissa? Olisi ollut syytä. Turha itkeä yhdessä yössä nousseita kustannuksia tai laskenutta katetta. Kuvastaa vain ettei ole varauduttu ja sellainen tuuliviiri bisnes joutaakin kuolla.
Siis luuletko etta firmojen johtajilla on jotkut salaperaiset kristallipallot kaytossa jossa tulevaisuus nakyy kirkkaana? Ei kuule kenellakaan ollut mitaan mahdollisuutta ennustaa tata; jos olisi niin olisi multimiljonaari nyt. Vaaliennuste oli viela edellisena paivana 49/42 jaamisen puolesta.
Ja varsinkin teollisuudella jonka tarvitsee investoida 2-3 vuotta etukateen ei ollut viela 2v sitten mitaan tietoa etta kansanaanestysta jarjestetaan ollenkaan.
Joten mene sa vaan sinne hiekkalaatikon reunalle takaisin uhoamaan sun yritysjohtamisen tietamyksellasi.
Poliittinen ja taloudellinen eliitti elää aivan toisessa todellisuudessa kuin kansa. Tämä on yleismalmallinen asia, koskee kaikkia valtiota. Siksi tuollainen kansanäänestys on ennenkaikkea näpäytys eliitille. Onhan tuo varoittava esimerkki muille valtioille ettei passaa päästää kansaa äänestämään. Ne kun voi mokomat äänestää "väärin".
eliitti kansa eu-pakkomamutus aivopesu kurkkudirektiivi mediapeli