14v tytöllä on taas tylsää niin nyt voi kysellä :P
Kommentit (54)
Mitä mieltä olet gooteista? Tarkoitan siis oikeita gootteja, en mitään poser wannabe gootteja. Mitä mieltä yleensä saman ikäiset ovat gooteista?
Ihan mielenkiinnosta kysyn, muutama vuosi sitten ollessani saman ikäinen aika paljon tuli paskaa niskaan.
http://assets.rebelcircus.com/blog/wp-content/uploads/2014/06/deathrock-clothing.jpg
Mitä pervoa siihen aikasempaan ketjuun tuli kun poistettiin?
Vierailija kirjoitti:
-14v tyttö ent. 12v tyttö kelakorttityyppi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka pitkä olet?
Sanon aina kaikille että olen 163 cm. Todellisuudessa olen 159,5 cm.
Haittaako sinua jos poika on lyhyt? Tai haittaako yleensä tyttöjä? Täytin ite 16v tänä vuonna ja oon poika, 166cm mut kasvan vielä pituutta.
T.Poika16
No ei ainakaan minua haittaa. Meidän koulussa (jossa on muuten lukio samassa) on aika paljon sellaisia pareja, joissa poika on tyttöystäväänsä lyhyempi. Meidän luokan halutuimmat pojatkin ovat korkeintaan sinun pituisiasi.
Nosferatu kirjoitti:
Mitä mieltä olet gooteista? Tarkoitan siis oikeita gootteja, en mitään poser wannabe gootteja. Mitä mieltä yleensä saman ikäiset ovat gooteista?
Ihan mielenkiinnosta kysyn, muutama vuosi sitten ollessani saman ikäinen aika paljon tuli paskaa niskaan.
http://assets.rebelcircus.com/blog/wp-content/uploads/2014/06/deathrock-clothing.jpg
Muista en tiedä, mutta omasta mielestäni goottityyli on tosi siisti, jos se on toteutettu hyvin :D Itse kyllä en pukeutuisi niin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä pervoa siihen aikasempaan ketjuun tuli kun poistettiin?
En tiedä, olin juuri avaamassa sitä kun se poistui.
Vierailija kirjoitti:
Miten kesäloma on sujunut?
Ihan ok. Välillä on tosi kivaa kun voi lanittaa koko päivän TAI olla 24/7 kavereiden kanssa ulkona, mutta silloinkun ei ole tekemistä on todella tylsää.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka usein käyt parturissa ?
En ole koskaan käynyt parturissa.
Mitä sosiaalisen median sovelluksia käytät ?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sosiaalisen median sovelluksia käytät ?
Instagram, Facebook, Snapchat (jos lasketaan) ja VKontakte.
Kui aloit palstailee 9-vuotiaana? :D millo aloit kirjottaa tänne?
Haittaako sinua jos poika on lyhyt? Tai haittaako yleensä tyttöjä? Täytin ite 16v tänä vuonna ja oon poika, 166cm mut kasvan vielä pituutta.
T.Poika16