Kävin kuntoradalla lenkillä, ja eiköhän leuanvetotelineelle jäänyt pari neitosta "venyttelemään" juuri silloin, kun minä siinä olin
Toivottavasti saivat räpsittyä hyviä kuvia muskeleistani (tiedän kyllä, että eivät he mitään nettiä niillä puhelimillaan selanneet). Onhan se tietysti kiva, että naisetkin pääsevät nauttimaan kovan treenini ja raudanlujan itsekurini hedelmistä. Hyvää kesää kaikille naisille!
Kommentit (12)
Pidetäänpäs fantasiat fantasioina ;)
Heh, no ei vais, hyvää kesää sullekin :-) Muista kuitenkin pistää se paita päälle jatkossa!
Vierailija kirjoitti:
Uikuttivat hiljaa sun käsittelyn jälkeen, vai kuinka se meni?
Öööö, okei? Ap
*ui ui ui ui iu ui ui ui iu iu ui ui ui ui*
Vierailija kirjoitti:
- Martina Aitolehti, Viidakon tähtöset
Ap
Vierailija kirjoitti:
oliko hyttysiä?
Ei telineillä ainakaan, aurinkoinen paikka. Juostessahan hyttysiä ei edes huomaa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ulin kavereita?
Melkein sama kävi just mulle! Joku mies tuli lenkkipolulle "ulkoiluttamaan koiraa" kun olin tiukoissa minishortseissa ja pikkutopissa juoksemassa.
P.s. Olen siis rintava ja timmi blondinainen
Vierailija kirjoitti:
Melkein sama kävi just mulle! Joku mies tuli lenkkipolulle "ulkoiluttamaan koiraa" kun olin tiukoissa minishortseissa ja pikkutopissa juoksemassa.
P.s. Olen siis rintava ja timmi blondinainen
Mulle kävi sama, olin tiukoissa minishortseissa ja pikkutopissa juoksemassa, ja kun miespuolinen koiranulkoiluttaja tuli, rintani tursusivat pikkutopista ulos ja jouduin ihan yksin hyväilemään isoja rintojani ulkoiluttajan edessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
P.s. Olen siis rintava ja timmi blondinainenMulle kävi sama, olin tiukoissa minishortseissa ja pikkutopissa juoksemassa, ja kun miespuolinen koiranulkoiluttaja tuli, rintani tursusivat pikkutopista ulos ja jouduin ihan yksin hyväilemään isoja rintojani ulkoiluttajan edessä
Mulle kävi samikset, kun olin pieruverkkareissa ja vaimonhakkaajapaidassani ulkoilemassa ja vasta erään kauniin neitosen kohdalla huomasin unohtaneeni vaimonhakkaajapaitani ja pieruverkkarini kotiin. No eihän siinä auttanut kuin tarttua säkkeihini ja tehdä itselleni hyvää. Neitonen oli kiihotuksesta (tai kauhusta) kankeana ja katsoi miespussi-showni märkään loppuun asti. Se oli kaunis päivä.
Uikuttivat hiljaa sun käsittelyn jälkeen, vai kuinka se meni?