Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahin asia minkä olet tehnyt?

Vierailija
26.06.2016 |

Pahin asia minkä olet tehnyt tai vaikka sanonut jollekin, ilman mitään hyvää tai hyväksyttävää tarkoitusta? Itse syyllistyin kerran nuorena rattijuopumukseen. Tiedän (ei tarvitse siis enää saarnata), ja en tekisi niin enää ikinä. Onneksi tie jolla ajoin oli vähän syrjäisempi.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoinpidellyt exäni.

Vierailija
2/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yhden ainoan kerran tukistanut lastani kun tilanne meni aivan mahdottomaksi uhmaikäisen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään kestänyt pettäminen avioliitossa

Vierailija
5/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain niin kamalaa ja väärää, että en pysty edes sanomaan. :(

Vierailija
6/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut osallisena kuolemantuottamukseen. Kukaan, (kuoleman tuottajaksi tuomittua lukuunottamatta) ei tiedä. Tapahtui 1990-luvulla.

Vierailija
7/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kouluaikoina omenavarkaissa käynyt. Rikollinen luonne mitä sille voi

Vierailija
8/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin kaverini säätöä yksissä juhlissa tämän silmien alla. Kaveri ei voinut tehdä mitään, koska hänen kihlattunsa oli samoissa bileissä. Kaverilla oli siis kaksi miestä, itse olin sinkku.

Vierailija
9/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panin kaverini säätöä yksissä juhlissa tämän silmien alla. Kaveri ei voinut tehdä mitään, koska hänen kihlattunsa oli samoissa bileissä. Kaverilla oli siis kaksi miestä, itse olin sinkku.

No et sä kyllä ole tässä tarinassa se pahis.

Vierailija
10/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika huono ihmissuhteissa, en osaa käsitellä ja vatvoa asioita, joten olen aika monta miestä jättänyt kuin nallin kalliolle. Tulee vaan niin kamala ahdistus siitä, että asioita pitäisi vatvoa, että mielummin vaan pistän pisteen koko jutulle. Luultavasti noihin suhteisiin ei olisi pitänyt alunperinkään ryhtyä.

Vierailija
11/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaisin välit äitiini. Mutta hyväksyttävä syy löytyy..

Vierailija
12/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaiset juhlat ne oli jos pantiin toisten nähden?

Vierailija
13/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No et sä kyllä ole tässä tarinassa se pahis.

On. Kaverin kumppaneihin ei kosketa.

Vierailija
14/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se sitten ole mikään paha asia vaan järkiteko.

Vierailija
15/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin miestäni hirveässä jurrissa. Päätin olla kertomatta ja kärsiä yksin omat tekoseni. Hävettää vieläkin vaikka vuosi aikaa.

Vierailija
16/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestin eeuun puolesta.

Vierailija
17/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollut osallisena kuolemantuottamukseen. Kukaan, (kuoleman tuottajaksi tuomittua lukuunottamatta) ei tiedä. Tapahtui 1990-luvulla.

Murhaaja

Vierailija
18/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se sitten ole mikään paha asia vaan järkiteko.

Narsistin lapsena tunnen silti itseni hirveäksi vaikka ymmärränkin että se oli oikein tehty

Vierailija
19/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtelin huonosti kahta lemmikkiäni. Kohtelen muutenkin huonosti kaikkein läheisimpiä ihmisiä kun puran loputonta raivoa. Minun teki mieli heittää seinään toinen näistä lemmikeistä tai puristaa rikki, mutta en tehnyt sitä. Pelkäsin näitä kauheita ajatuksia. Joskus tönäisin lemmikkiäni, ajoin takaa, tökin kepillä jne. kamalaa.

Kadun ihan hirveästi näitä juttuja ja mietin niitä joka päivä. Kadun varmaan lopun ikääni. Pidän itseäni hirveänä ihmisenä. Miten ihminen voi olla näin kahtia jakautunut? Rakastin niitä lemmikkejä yli kaiken ja silti minun teki mieli tuhota ne. Annoin molemmat pois kun en kyennyt huolehtimaan. Hävettää.

Vierailija
20/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hukkasin kirjaston kirjan ja vieritin syyn parhaan kaverini niskoille, joka joutui maksamaan sakot :( Tämä yläasteella, edelleen ollaan parhaita kavereita ja kaikesta muusta voin hänelle puhua paitsi tästä. Hävettää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi