Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kumpi on kauniimpaa: silmät tosi lähekkäin ja tosi kaukana toisistaan?

Vierailija
26.06.2016 |

Minusta tosi lähekkäin olevat silmät ovat kaikkein rumin ulkonäköpiirre.

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n ihanne on alexandra alexis.

Itse asiassa kun näin hänet ensimmäistä kertaa jossain tv-chatissa haastateltava ajattelin että onpa kaunis nainen. Hän ei silloin hymyillyt sitä kauheaa ienhymyä, joten kiinnitin huomiota vain niihin suuriin ja kaukana toisistaan oleviin silmiin. Silmien osalta hän on mielestäni todella kaunis.

Ap

No hyi. Lokinkivittäjän silmät.

Toinen kattoo vittuun, ja toinen kattoo mihin vittuun se toinen kattoo.

Vierailija
42/86 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaukana kauniimpi. 

Normaalit = kaunista. Kaukana tai lähellä = rumaa. Siinä sinulle enemmistön mielipide.

Koitahan nyt päästä yli tästä sairaasta pakkomielteestäsi. Keksi joku uusi järkevä asia, jota voit palstalla jauhaa.

Mikä olisi sellainen järkevä aihe? Entä jos minua ei kiinnosta keskustella mistään järkevistä asioista?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaikka hoitoon. Ei ole kovin tervettä. Sulla heittää pahasti päässä. Muut pitävät näitä juttujasi ihan sairaina, jos et tajua... Eikö yhtään hävetä kirjoitella tällaisia, jokaisen henkilöllisyys on kuitenkin selvitettävissä?

Vierailija
44/86 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on varmaan ihan vitun ruma.

Ad hominemille sarkastinen yläpeukku.

Ap

Totuus sattuu. Kukaan itseensä tyytyväinen ei mieti jatkuvasti tuollaisia juttuja. Ihan selkeää, ei mikään ad hominem.

Ei mun ulkonäöllä ole mitään merkitystä sen kannalta että lähekkäin olevat silmät ovat epämiellyttävän näköiset.

Ap

Onhan. Sulla on 99 % varmuudella rumat silmät tai epätavallinen silmien väli.

Vaikka olisikin, miten se liittyy siihen että lähekkäin olevat silmät ovat minusta epämiellyttävät?

Ap

Se on syy tuolle. Sinussa on jotain rumaa, jota yrität peitellä haukkumalla toisten piirteitä (tai omaasi, voihan sinullakin olla lähellä toisiaan olevat silmät). Näin et tunne itseäsi niin rumaksi, kun muutkin ovat mielestäsi rumia.

Todennäköisesti jollain ihmiselle, jota vihaat, ovat silmät lähekkäin toisiaan.

Tai sitten sulla on silmät lähekkäin kun noin lujille ottaa ap:n mielipide.

Ihan normaalit ovat. Minusta liian lähekkäin ja liian kaukana olevat ovat molemmat äärimmäisen rumia. Kai tässä ketjussa saa kertoa omia mielipiteitään tai olla eri mieltäkin?

No luepas nuo omat kommenttis :D Kait sitä mielipiteensä saa sanoa ja olla eri mieltäkin.

Vierailija
45/86 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kaikki ap:ta haukkuvat taitaa olla niitä silmät lähekkäin -tyyppejä.

Sitten puolustellaan sanomisia, että kai mielipiteensä saa sanoa. Mutta miksei sitten ap saa sanoa....

Vierailija
46/86 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tulet sitten ensin itkemään muiden ilkeistä kommenteista? :D Jokainen saa kirjoittaa täällä ihan mitä haluaa.

Vierailija
47/86 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten puolustellaan sanomisia, että kai mielipiteensä saa sanoa. Mutta miksei sitten ap saa sanoa....

Tilastollisesti epätodennäköistä. Suurimmalla ihmisillä silmät eivät ole kaukana toisistaan eivätkä lähellä toisiaan.

Olen samaa mieltä siitä, että ei ole ihan tervettä olla näin pakkomielteisesti kiinnostunut tällaisesta asiasta, tai kokea suurta tarvetta haukkua ihmisiä rumiksi tietyn ulkonäköpiirteen nojalla. Itse tiedän kauniita ihmisiä, joilla silmät ovat lähekkäin toisiaan, samoin kuin sellaisia kauniita joilla ne ovat kaukana toisistaan. On sairaalloista vihata yksittäistä piirrettä noin paljon ja tosiaan, kuten ketjussa jo arveltiinkin, se todennäköisesti kertoo joko itseen tai sitten johonkuhun tiettyyn henkilöön kohdistuvasta vihasta. Sellaista vihaa ei voi hoitaa lietsomalla vaan mm. terapia voisi olla parempi keino.

t. Sievä nainen, jolla silmät hieman tavallista lähempänä toisiaan

Vierailija
48/86 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te nyt tämän hullun keskusteluun viitsitte osallistua. Enemmän kuin puolet "mielipiteistä" on aloittajan itsensä kirjoittamia. Jos täällä on joku uusi, niin kerron,että tämä on tyypin sadastuhannes aloitus tästä perin mielenkiintoisesta aiheesta.

Vierailija
49/86 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
50/86 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ainakaan ole, edelleen normaalit. Kaukana ja lähellä toisiaan olevat silmät ovat oudot ja rumat. Kuten myös todella pienet silmät ja isot mulkosilmät. Ja ap on täysi sekopää. Siinä sinulle mielipiteitä.

Vierailija
51/86 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaukana kauniimpi. 

Normaalit = kaunista. Kaukana tai lähellä = rumaa. Siinä sinulle enemmistön mielipide.

Koitahan nyt päästä yli tästä sairaasta pakkomielteestäsi. Keksi joku uusi järkevä asia, jota voit palstalla jauhaa.

Mikä olisi sellainen järkevä aihe? Entä jos minua ei kiinnosta keskustella mistään järkevistä asioista?

Ap

Vinkki: ei ainakaan bloggaajat tai laulajat sekä silmien etäisyys tai ihmisten paino, muu ulkonäkö jne. Keskustele vaikka politiikasta.

Vierailija
52/86 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita maanantaina terapeutillesi ja varaa uusi aika.

Vierailija
53/86 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaukana kauniimpi. 

Ap

Vinkki: ei ainakaan bloggaajat tai laulajat sekä silmien etäisyys tai ihmisten paino, muu ulkonäkö jne. Keskustele vaikka politiikasta.

En ole kiinnostunut bloggaajista, laulajista, ihmisten (enkä eläinten) painosta enkä myöskään politiikasta.

Ap

Vierailija
54/86 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käy terapiassa.

Ap

Vierailija
55/86 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap oletko mies vai nainen?

Mikä juttu tää nyt on että olette niin kiinnostuneita minusta? Ideana oli keskustella silmien etäisyyksistä, ei omista henkilökohtaisista asioistani.

Ap

Olisi mielenkiintoista tietää, kumpaa sukupuolta oleva miettii tällaisia. Kerro vaan?

Ei miehet koskaan tollasia mieti.

Vierailija
56/86 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käy terapiassa.

Ap

Tämä selittääkin paljon.

Vierailija
57/86 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

makethejp kirjoitti:

Se on kait vähän niin että miehellä silmä hieman lähempänä toisiaan ja kaareutuvat alaspäin ovat maskuliiset (miehekkäät)

http://static.dnaindia.com/sites/default/files/2015/06/06/343818-chris-…

http://www.famousbirthdays.com/headshots/david-beckham-4.jpg

Femiiniiniset miehet:

http://a3.files.biography.com/image/upload/c_fit,cs_srgb,dpr_1.0,h_1200…

http://static.iltalehti.fi/julkkislista/paavovayrynen_113_SP_jl.jpg

ja matala ääninen nainen:

http://waytofamous.com/images/jill-kelly-05.jpg

Ja halauan painottaa ja korostaa, että henkilökohtaisesti minun silmissäni ihmisen viehättävyys ei ole silmien etäisyydestä kiinni todellakaan. Tämä oli ihan vain yksi huomio (tosin täysin tarpeeton) kyseenomaiseen aiheeseen liittyen. Sielukkaat silmät ovat kauniit. Silmät ovat sielun peili. Etäisyydestä viis. Minä olen aina ihaillut suomalaisten miesten ja naisten kasvonpiirteitä. Itselläni ehkä hieman eksottisemmat, en tiedä. Tulisi oppia pitämään itsestään sellaisen kuin on.

Vierailija
58/86 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaukana kauniimpi. 

Ap

En ole kiinnostunut bloggaajista, laulajista, ihmisten (enkä eläinten) painosta enkä myöskään politiikasta.

Ap

Year right :D Ainoastaan silmien välistä?

Vierailija
59/86 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa mielenterveyspotilaiden hoito on selkeästi huonolla tolalla, jos ap ei muka käy terapiassa. Miten saataisiin mielenterveysongelmiin liitettyä stigmaa vähenemään niin, että sairaat uskaltaisivat hankkia hoitoa itselleen? Vai onko asia todellakin niin, että hulluimmilta puuttuu sairaudentunto kokonaan?

Vierailija
60/86 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaukana kauniimpi. 

Ap

Ap

Year right :D Ainoastaan silmien välistä?

Niin, en ole kiinnostunut ylläolevista asioista. Toki minua kiinnostaa hieman jotkut muutkin asiat kuin vain silmien etäisyydet, mutta silmien etäisyydet kiinnostavat kaikkein eniten. En voi sille mitään enkä ymmärrä miksi vihaatte minua pakkomielteeni takia.

Ap