Kumpi on kauniimpaa: silmät tosi lähekkäin ja tosi kaukana toisistaan?
Minusta tosi lähekkäin olevat silmät ovat kaikkein rumin ulkonäköpiirre.
Kommentit (86)
Mulla on silmät lähekkäin toisiaan. Hei ap, järkytän sua vielä lisää, ne on vieläpä syvällä päässä ja lisäksi pienet! Voi kauheeta sentään, hyppäänkö nyt parvekkeelta ja tapan itsesi, tulisko sulle parempi mieli.
Silti mua sanotaan miesten puolelta kauniiksi, osa on sanonut että kasvojen puolesta voisin hyvin olla mallin töissä. Mulla on helvetin hyvännäkönen mies ja kauniit lapset. Hajottaako?
Oletko sinä niitä ihmisiä jotka potkii kissanpentuja ja haukkuu toisten ihmisten lapsia kaupassa? Varmaan olet ollut myös ikäsi koulukiusaaja ja nautit kun saat toisen itkemään. Runk*aatko myös kun näet eläimen kituvan tai pienen lapsen itkevän? Veikkaisin että kyllä. Olet tyypillinen koulukiusaaja joka vältti terapian olemassa vain ainoastaan pas*a ihminen. Onnea sulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaukana kauniimpi.
Normaalit = kaunista. Kaukana tai lähellä = rumaa. Siinä sinulle enemmistön mielipide.
Koitahan nyt päästä yli tästä sairaasta pakkomielteestäsi. Keksi joku uusi järkevä asia, jota voit palstalla jauhaa.
Mikä olisi sellainen järkevä aihe? Entä jos minua ei kiinnosta keskustella mistään järkevistä asioista?
Ap
Vinkki: ei ainakaan bloggaajat tai laulajat sekä silmien etäisyys tai ihmisten paino, muu ulkonäkö jne. Keskustele vaikka politiikasta.
En ole kiinnostunut bloggaajista, laulajista, ihmisten (enkä eläinten) painosta enkä myöskään politiikasta.
Ap
Year right :D Ainoastaan silmien välistä?
Niin, en ole kiinnostunut ylläolevista asioista. Toki minua kiinnostaa hieman jotkut muutkin asiat kuin vain silmien etäisyydet, mutta silmien etäisyydet kiinnostavat kaikkein eniten. En voi sille mitään enkä ymmärrä miksi vihaatte minua pakkomielteeni takia.
Ap
Etkö muka ymmärrä, että tuosta pakkomielteestäsi tulee olemaan sinulle itsellesikin haittaa, jos et hoidata itseäsi kuntoon? Voit joutua vielä pahoihin ongelmiin, esim. virkavallan kanssa. Tuo käytös vaan pahenee ajan kanssa jos et saa sitä kuriin.
Ja miksihän mä joutuisin vaikeuksiin virkavallan kanssa?
Vai oliko tuo vitsi?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaukana kauniimpi.
Normaalit = kaunista. Kaukana tai lähellä = rumaa. Siinä sinulle enemmistön mielipide.
Koitahan nyt päästä yli tästä sairaasta pakkomielteestäsi. Keksi joku uusi järkevä asia, jota voit palstalla jauhaa.
Mikä olisi sellainen järkevä aihe? Entä jos minua ei kiinnosta keskustella mistään järkevistä asioista?
Ap
Vinkki: ei ainakaan bloggaajat tai laulajat sekä silmien etäisyys tai ihmisten paino, muu ulkonäkö jne. Keskustele vaikka politiikasta.
En ole kiinnostunut bloggaajista, laulajista, ihmisten (enkä eläinten) painosta enkä myöskään politiikasta.
Ap
Niin, en ole kiinnostunut ylläolevista asioista. Toki minua kiinnostaa hieman jotkut muutkin asiat kuin vain silmien etäisyydet, mutta silmien etäisyydet kiinnostavat kaikkein eniten. En voi sille mitään enkä ymmärrä miksi vihaatte minua pakkomielteeni takia.
Ap
Etkö muka ymmärrä, että tuosta pakkomielteestäsi tulee olemaan sinulle itsellesikin haittaa, jos et hoidata itseäsi kuntoon? Voit joutua vielä pahoihin ongelmiin, esim. virkavallan kanssa. Tuo käytös vaan pahenee ajan kanssa jos et saa sitä kuriin.
Vai oliko tuo vitsi?
Ap
Ei ollut. Tiedät kyllä.
Ap on koulukiusaaja kirjoitti:
Mulla on silmät lähekkäin toisiaan. Hei ap, järkytän sua vielä lisää, ne on vieläpä syvällä päässä ja lisäksi pienet! Voi kauheeta sentään, hyppäänkö nyt parvekkeelta ja tapan itsesi, tulisko sulle parempi mieli.
Silti mua sanotaan miesten puolelta kauniiksi, osa on sanonut että kasvojen puolesta voisin hyvin olla mallin töissä. Mulla on helvetin hyvännäkönen mies ja kauniit lapset. Hajottaako?
Oletko sinä niitä ihmisiä jotka potkii kissanpentuja ja haukkuu toisten ihmisten lapsia kaupassa? Varmaan olet ollut myös ikäsi koulukiusaaja ja nautit kun saat toisen itkemään. Runk*aatko myös kun näet eläimen kituvan tai pienen lapsen itkevän? Veikkaisin että kyllä. Olet tyypillinen koulukiusaaja joka vältti terapian olemassa vain ainoastaan pas*a ihminen. Onnea sulle!
Mitä ihmettä? Ei kai tämä pakkomielteeni tee minusta väkivaltaista psykopaattia? Ja minä en ole ollut edes kouluaikoinani mikään kiusaaja. Autan ihmisiä ja eläimiä aina kun näen heidät pulassa. Viimeksi pelastin etanoita kävelytieltä ettei kukaan astuisi tai ajaisi niiden päälle. Olenko minä vieläkin sinun mielestäsi kauhea psykopaatti-sarjamurhaaja?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaukana kauniimpi.
Ap
Ap
Ap
Vai oliko tuo vitsi?
Ap
Ei ollut. Tiedät kyllä.
Kerro miksi minä joutuisin virkavallan kanssa tekemisiin vain koska joidenkin ihmisten silmien väli ei miellytä esteettistä silmääni?
Ap
"Hei juttele sinä vaan
kyllä sinut tunnetaan
ja vaikka sen valheeksi vannotkin,
niin kyllä sua uskotaan!"
Mikään ihan äärimmäinen piirre ei ole yleisillä ulkonäköstandardeilla kauniina pidetty, klassisen kauneuden yksi kulmakivistä on se että piirteet ovat sopusuhtaiset ja säännölliset, klassisen kauniit kasvot ovat siis mahdollisimman virheettömät. Mutta yksi ongelma kuvatunkaltaisissa kasvoissa oman henkilökohtaisen mielipiteeni mukaan on se, etteivät sellaiset kasvot ole millään tavalla mieleenjäävät, ne ovat suoraan sanottuna aivan äärimmäisen tylsät ja persoonattomat. Kaikkein kauneimpia ihmisiä ovat mielestäni ne joilla on jokin "virhe" kasvoissa. Mitä tulee viehättävyyteen noin yleisesti ottaen, monen näköiset ihmiset ovat viehättävinä pidettyjä vaikka eivät klassisen näköisiä olisivatkaan. Jos se piirre on todella äärimmäinen, se saattaa jopa pilata kasvojen kauneuden ja tehdä niistä kummallisen näköiset, mutta sellainen on todella harvinaista. Jos se piirre ei ole silmiinpistävän ruma, silloin se ei haittaa ollenkaan. Kauneutta ei takaa yksi tietty ulkonäköpiirre vaan kyse on kokonaisuudesta, se mikä sopii jonkun kasvoihin, ei taas näytä hyvältä jollakin toisella ihmisellä. Klassiset kaunottaret ovat harvalukuinen joukko mutta monella eri tavalla viehättäviä ihmisiä on paljonkin. En vain ymmärrä aloittajan fiksaatiota tätä asiaa kohtaan, onko häntä esimerkiksi kiusannut joku henkilö jolla on tämä kyseinen, aloittajan niin kovasti inhoama ominaisuus vai mikä tässä asiassa sinua oikein risoo? Itse en edes kiinnitä huomiota moiseen asiaan ellei se ole, kuten jo edellä mainittu, ihan mahdottoman silmiinpistävä.
Tässä näemme aloittajan ihannenaisen:
http://www.rankmyphotos.com/pics/img56a38d275f8e4.jpg
(Kuva ulkomaalaiselta sivustolta ja kuvassa esiintyvän itse julkaisema.)
Miehellä seksuaalisen menestyksen kannalta paras vaihtoehto on hieman lähekkäin, naisilla taas hieman kaukana toisistaan. Äärimmäisyyksiin menevänä molemmat huono vaihtoehto.
Seksuaalinen viehätysvoima ja estetiikka eivät ole aina sama asia, joten standardietäisyydellä olevat silmät ovat kliinisellä tavalla kauneimmat.
http://static4.bornrichimages.com/cdn2/500/500/91/c/wp-content/uploads/…
Luulisi, että tussa hommassa hyvä stereonäkö on eduksi, mutta aika kapealla on silmät.
Vierailija kirjoitti:
http://static4.bornrichimages.com/cdn2/500/500/91/c/wp-content/uploads/…
Luulisi, että tussa hommassa hyvä stereonäkö on eduksi, mutta aika kapealla on silmät.
On kyllä. Enemmän huomio kiinnittyi silti tuohon isoon leveään nenään.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä seksuaalisen menestyksen kannalta paras vaihtoehto on hieman lähekkäin, naisilla taas hieman kaukana toisistaan. Äärimmäisyyksiin menevänä molemmat huono vaihtoehto.
Seksuaalinen viehätysvoima ja estetiikka eivät ole aina sama asia, joten standardietäisyydellä olevat silmät ovat kliinisellä tavalla kauneimmat.
Monet miehet kuolaavat Jennifer Anistonin ja Katy Perryn perään, molemmilla on silmät lähellä toisiaan. Eipä unohdeta meidän omaa Anna Abreuta, joka oli etenkin Idolsin aikaan monien setä-miesten märkä päiväuni :) Ei se silmien etäisyys siihen viehättävyyteen niin paljon vaikuta ellei se piirre ole sellainen että se erottuu negatiivisella tavalla.
Minulle on ylivoimaisesti ihanin kokemus olla sellaisen miehen kanssa, jonka silmät ovat toisistaan samalla etäisyydellä kuin omat silmäni. Tykkään tosi paljon sellaisesta silmiin tuijottelusta, mutta kaikkien kanssa se ei onnistu, vaan pitää katsoa vain jompaan kumpaan silmään tai sitten niiden väliin, ja koko jutusta lähtee fiilis.
Se, miltä miehen naamataulu silmineen näyttää, on aivan toisarvoinen asia tämän seikan rinnalla. Yleensä jos tykkään miehestä, tykkään myös hänen ulkonäöstään. Pätee niissäkin tapauksissa, kun olen ihastunut nettikirjoittelun kautta ja kuvaa näkemättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap oletko mies vai nainen?
Mikä juttu tää nyt on että olette niin kiinnostuneita minusta? Ideana oli keskustella silmien etäisyyksistä, ei omista henkilökohtaisista asioistani.
Ap
Olisi mielenkiintoista tietää, kumpaa sukupuolta oleva miettii tällaisia. Kerro vaan?
Ei miehet koskaan tollasia mieti.
Mies se on. Sama vammainen tyyppi joka on vuosia kirjoittanut tänne ja kiusannut naisia. Lietsoo naisten epävarmuutta aloittamalla ikäketjuja miten miehillä vain nuoret naiset kiinnostaa tai miten pahalle pillu haisee. Tässä vain pari esimerkkiä. Kiusaamisketjut on saman naiseksi tekeytyvän miehen sairasta työtä. Vastailee itse itselleen. Älkää lähtekö näihin mukaan, jääkööt yksin puhumaan aiheesta kun ei todellisessa elämässä ole puhekavereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet miehet kuolaavat Jennifer Anistonin ja Katy Perryn perään, molemmilla on silmät lähellä toisiaan. Eipä unohdeta meidän omaa Anna Abreuta, joka oli etenkin Idolsin aikaan monien setä-miesten märkä päiväuni :) Ei se silmien etäisyys siihen viehättävyyteen niin paljon vaikuta ellei se piirre ole sellainen että se erottuu negatiivisella tavalla.
Mutta Anna Abreullahan on myös päälaki ja kantapäät lähellä toisiaan. Tai niska ja perse.
Totta kai on pahempaa, että silmät ovat tosi kaukana toisistaan. Silmät eivät käytännössä edes voi olla määräänsä lähempänä toisiaan, koska sitten ne alkaisivat jo olla osittain päällekkäin. Kaukana toisistaan olemisella ei ole samanlaista rajaa.
Tsemppii kirjoitti:
Ennemmin kyse on siitä, että mitä syvemmällä silmät on päässä, sitä rumempi ihminen.......... Kattokaa vaikka Puljujärveä. Huh..
Autisteilla on aina syvällä.