Kumpi on kauniimpaa: silmät tosi lähekkäin ja tosi kaukana toisistaan?
Minusta tosi lähekkäin olevat silmät ovat kaikkein rumin ulkonäköpiirre.
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on varmaan ihan vitun ruma.
Ad hominemille sarkastinen yläpeukku.
Ap
Totuus sattuu. Kukaan itseensä tyytyväinen ei mieti jatkuvasti tuollaisia juttuja. Ihan selkeää, ei mikään ad hominem.
Ei mun ulkonäöllä ole mitään merkitystä sen kannalta että lähekkäin olevat silmät ovat epämiellyttävän näköiset.
Ap
Onhan. Sulla on 99 % varmuudella rumat silmät tai epätavallinen silmien väli.
Vierailija kirjoitti:
Ap oletko mies vai nainen?
Mikä juttu tää nyt on että olette niin kiinnostuneita minusta? Ideana oli keskustella silmien etäisyyksistä, ei omista henkilökohtaisista asioistani.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä juttu tää nyt on että olette niin kiinnostuneita minusta? Ideana oli keskustella silmien etäisyyksistä, ei omista henkilökohtaisista asioistani.
Ap
Olisi mielenkiintoista tietää, kumpaa sukupuolta oleva miettii tällaisia. Kerro vaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Totuus sattuu. Kukaan itseensä tyytyväinen ei mieti jatkuvasti tuollaisia juttuja. Ihan selkeää, ei mikään ad hominem.
Ei mun ulkonäöllä ole mitään merkitystä sen kannalta että lähekkäin olevat silmät ovat epämiellyttävän näköiset.
Ap
Vaikka olisikin, miten se liittyy siihen että lähekkäin olevat silmät ovat minusta epämiellyttävät?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Olisi mielenkiintoista tietää, kumpaa sukupuolta oleva miettii tällaisia. Kerro vaan?
Se jääköön mysteeriksi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Vaikka olisikin, miten se liittyy siihen että lähekkäin olevat silmät ovat minusta epämiellyttävät?
Ap
Se on syy tuolle. Sinussa on jotain rumaa, jota yrität peitellä haukkumalla toisten piirteitä (tai omaasi, voihan sinullakin olla lähellä toisiaan olevat silmät). Näin et tunne itseäsi niin rumaksi, kun muutkin ovat mielestäsi rumia.
Todennäköisesti jollain ihmiselle, jota vihaat, ovat silmät lähekkäin toisiaan.
siis olen jo pitempään ajatellut että natalie Dormer on yksi kauneimmista näkemistäni naisista.
Tsemppii kirjoitti:
Ennemmin kyse on siitä, että mitä syvemmällä silmät on päässä, sitä rumempi ihminen.......... Kattokaa vaikka Puljujärveä. Huh..
Olisipa mukavaa nähdä, miltä näyttää tuon kirjoittanut ihminen.
Olen varma, että Jesse on sinua komeampi/kauniimpi ulkoisesti, puhumattakaan sisäisestä puolesta.
Kaukana toisistaan olevat silmät näyttävät todella surkeilta ja surullisilta, tulee vähä-älyinen tai vammainen mieleen. Liian lähellä olevat ovat taas pelottavan ja uhkaavan oloiset. Ei kumpiakaan, kiitos. Onneksi suurimmalla osalla ihmisistä väli on ihan normaali, eli suunnilleen yhden silmän verran.
Silmien koollakin on merkitystä. Pienet siansilmät tai isot pyöreät pallot ovat karseat. Lisäksi myös syvällä päässä olevat ovat tosi rumat. Kiva, että täällä on muitakin silmäfaneja!
Vierailija kirjoitti:
Ap:n ihanne on alexandra alexis.
Itse asiassa kun näin hänet ensimmäistä kertaa jossain tv-chatissa haastateltava ajattelin että onpa kaunis nainen. Hän ei silloin hymyillyt sitä kauheaa ienhymyä, joten kiinnitin huomiota vain niihin suuriin ja kaukana toisistaan oleviin silmiin. Silmien osalta hän on mielestäni todella kaunis.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta jo helvetissä tuo silmien vertailu.
Miksi lopettaisin?
Ap
Se ei tee hyvää sun surkeassa kunnossa olevalle mielenterveydelle. Pakkomielteet ovat aina pahasta. Ei ole normaalia miettiä tällaista joka päivä, ja tehdä siitä jatkuvasti aloituksia nettiin. Olet hullu. Sekopää.
Nuo kaks viimeistä lausetta, oliko nätisti sanottu? Itse en kehtais.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Ap
Se on syy tuolle. Sinussa on jotain rumaa, jota yrität peitellä haukkumalla toisten piirteitä (tai omaasi, voihan sinullakin olla lähellä toisiaan olevat silmät). Näin et tunne itseäsi niin rumaksi, kun muutkin ovat mielestäsi rumia.
Tai sitten sulla on silmät lähekkäin kun noin lujille ottaa ap:n mielipide.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
Ap
Tai sitten sulla on silmät lähekkäin kun noin lujille ottaa ap:n mielipide.
Ihan normaalit ovat. Minusta liian lähekkäin ja liian kaukana olevat ovat molemmat äärimmäisen rumia. Kai tässä ketjussa saa kertoa omia mielipiteitään tai olla eri mieltäkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap:n ihanne on alexandra alexis.
Itse asiassa kun näin hänet ensimmäistä kertaa jossain tv-chatissa haastateltava ajattelin että onpa kaunis nainen. Hän ei silloin hymyillyt sitä kauheaa ienhymyä, joten kiinnitin huomiota vain niihin suuriin ja kaukana toisistaan oleviin silmiin. Silmien osalta hän on mielestäni todella kaunis.
Ap
No hyi. Lokinkivittäjän silmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta jo helvetissä tuo silmien vertailu.
Miksi lopettaisin?
Ap
Se ei tee hyvää sun surkeassa kunnossa olevalle mielenterveydelle. Pakkomielteet ovat aina pahasta. Ei ole normaalia miettiä tällaista joka päivä, ja tehdä siitä jatkuvasti aloituksia nettiin. Olet hullu. Sekopää.
Nuo kaks viimeistä lausetta, oliko nätisti sanottu? Itse en kehtais.
Miten tuo eroaa ap:n kommenteista? Niitäkö kehtaisit sitten sanoa? :D Oletpas tekopyhä.
Vierailija kirjoitti:
Kaukana kauniimpi.
Normaalit = kaunista. Kaukana tai lähellä = rumaa. Siinä sinulle enemmistön mielipide.
Koitahan nyt päästä yli tästä sairaasta pakkomielteestäsi. Keksi joku uusi järkevä asia, jota voit palstalla jauhaa.
Ole hyvä :) Suosittelen silti tutkimuksissa käymistä. Muistat van kertoa rehellisesti näistä ajatuksistasi, niin saat sitten varmasti oikean diagnoosin!