Tällä pärställä ei sitten naista saanut tänäkään juhannuksena
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan hakenut netistä seuraa. Enkä aio hakeakaan. Minua ei kiinnosta yhden yön eikä ns. kokeneitten naisten seura. Haluaisin tutustua tavalliseen, läheisyydestä ja kosketuksesta tykkäävään sekä myös kotona viihtyvään naiseen.
Ap.
Saisko vinkkejä. Olisiko pikkupaikkakuntien lavatansseista mahdollista löytää em. upeita naisia, siis yksi riittäisi? 😉
Jos, niin mistäpäin Suomea? ☺️
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan hakenut netistä seuraa. Enkä aio hakeakaan. Minua ei kiinnosta yhden yön eikä ns. kokeneitten naisten seura. Haluaisin tutustua tavalliseen, läheisyydestä ja kosketuksesta tykkäävään sekä myös kotona viihtyvään naiseen.
Ap.Saisko vinkkejä. Olisiko pikkupaikkakuntien lavatansseista mahdollista löytää em. upeita naisia, siis yksi riittäisi? 😉
Ap.
Niin, että miten sinä sitten yritit niitä naisia sinne mökillesi houkutella? Ja kai tiedät, että lavatanssipaikkoja on kymmeniä, jollei satoja (en ole tilastoa pitänyt)? Kuinka voit olettaa, että joku nyt tietäisi että missä se yksi upea nainen olisi? Perse ylös penkistä ja kiertelemään. Kesä on vielä nuori.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.Saisko vinkkejä. Olisiko pikkupaikkakuntien lavatansseista mahdollista löytää em. upeita naisia, siis yksi riittäisi? 😉
Ap.
Itsestäsi kirjoitat, että "tällä pärställä" (antaa ymmärtää, ettet ole pakan komein) mutta naisen pitäisi olla upea? Niin aina.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole pärstästä kiinni.
Jos olet supliikki ja hauska, saat naisen tuntemaan itsensä viehättäväksi ja kiinnostavaksi, niin saletisti natsaa vaatimattomallakin pärställä.
On se pärstästä kiinni. Homma on selvä jo ennen kuin ehtii suuta avata eikä tilannetta auta vaikka olisi miten supliikki. Tämä on tullut nähtyä komean kaverin kanssa niin monta kertaa
Tarkoitin kyllä 'upealla ' ihan tavallista, kosketuksesta ja läheisyydestä pitävää naista. Nyt ei ollut pärstästä eikä rungon muodosta kysymys lainkaan.
Ap.
Mulle kiitos yksi samanlainen.