Tällä pärställä ei sitten naista saanut tänäkään juhannuksena
Kommentit (26)
Joka pärställä onnistuu.
Olitko puhdas, siisti ja tarpeeksi selvä? Kohtelias?
Juttelitko mukavia?
Uskon että pärstäsi pelasti sinut vielä kauheammalta kohtalolta. Kiitä pärstääsi.
Kaikkeni pistin likoon, muttei se riittänyt.
MISSÄ PÄRSTÄ?! Sitä tulin katsomaan ja naistakin meinasin antaa! Ihmekös kun et saanut.
Ei ole pärstästä kiinni.
Jos olet supliikki ja hauska, saat naisen tuntemaan itsensä viehättäväksi ja kiinnostavaksi, niin saletisti natsaa vaatimattomallakin pärställä.
Pärstä on päässä. Luulisi jo tuossa iässä tietävän.
Mihin olisi nainen pitänyt saada? Ehdotitko kenellekään treffejä ensi viikoksi?
Niin miltä se pärstä sitten näyttää? Harvemmin naiset pelkkää naamaa valkkaa. Itse katson koko olemusta.
Mökille olisi ollut kiva saada seuraa, muttei se näytä kiinnostavan ketään naista nykyisin.
Hyvää yötä kaikille. Hatketaan aamulla. 💖
Vierailija kirjoitti:
Mökille olisi ollut kiva saada seuraa, muttei se näytä kiinnostavan ketään naista nykyisin.
Anna kun arvaan: hait netin kautta ja ehdottelit, että yhdessä mökille juhannuksen viettoon? Ja nyt syytät pärstääsi ja naisten pahuutta siitä, ettei onnistunut?
Minulla on projekti saada pillua ennen kuin seuraava vuosikymmen tulee täyteen.
Olen miettinyt sijoitanko eläkesäästöni hienohkoon autoon vai kauneusleikkaukseen (esim. leuka isommaksi).
Kauneusleikkauksen jälkeen minulle jäisi vielä säästöjä, mutta auto veisi kaikki. Toisaalta auton voisi myydä sitten kun tavoite on toteutunut, mutta leukaa vaikeampi myydä käytettynä.
Ei saanut tälläkään pärställä. Vaikka niin kovasti täällä tietokoneen äärellä odotinkin, että joku nainen tulisi minut hakemaan.
Terveisin Naispelko23
Siis haet pelkkää pillua? Mene seksikauppaan ja osta sieltä pillu niin ei tarvitse mennä kauneusleikkaukseen.
Haet netistä seuraa? Jospa vaan muokkailet sitä pärstääsi/leukaasi isommaksi vaikka Photoshopilla sitten? Siis oikeasti, onko tällaisia nettinyhvääjiä oikeasti olemassa, jotka ehdottelevat tuntemattomille naisille jotain juhannusmökkeilyjä ja odottavat naisten ilmestyvän käskystä? Ei kai kukaan mies voi olla niin tyhmä, että luulee tuollaisen taktiikan purevan? Jospa kävisit vaikka jonkin treffailukurssin, voisit oppia jotain.
En ole koskaan hakenut netistä seuraa. Enkä aio hakeakaan. Minua ei kiinnosta yhden yön eikä ns. kokeneitten naisten seura. Haluaisin tutustua tavalliseen, läheisyydestä ja kosketuksesta tykkäävään sekä myös kotona viihtyvään naiseen.
Ap.
Mitä teit asian eteen