Olen kolmekymppinen mies, ja joku random känninen teini tuli tänään kysymään haluanko pussailla hänen kanssaan
Kieltäydyin kohteliaasti ja palkinnoksi sain kuulla homottelua sekä häneltä että koko siinä ympärillä olleelta teinikööriltä. Eipä siinä auttanut kuin poistua paikalta, vaikka mieli olisi tehnyt antaa "isän kädestä". En oikein aina ymmärrä tätä nykynuorison käytöstä.
Kommentit (24)
Ap... olisit lyönyt umpiot tummiksi koko teinixporukalta. Perkeles sun kanssa. Olet liian höveli.
Jos noin tosiaan tapahtui niin ihmettelen missä oli teinien seksuaalimoraali? Voiko oikeasti typerämpää olla kuin itsensä pilaaminen ja tautien haaliminen jo pienestä pitäen? Tämän takia niin moni suomalainen muija on melko epäkuranttia kamaa isoksi kasvettuaan.
Oisit kysyny ikää 16v oilisit saanut rakastella lain mukaan Aah ajattele sitä Nuotta lihaa on om nyt meni mahdfollisuus
Vierailija kirjoitti:
Jos noin tosiaan tapahtui niin ihmettelen missä oli teinien seksuaalimoraali? Voiko oikeasti typerämpää olla kuin itsensä pilaaminen ja tautien haaliminen jo pienestä pitäen? Tämän takia niin moni suomalainen muija on melko epäkuranttia kamaa isoksi kasvettuaan.
Epäkuranteista miehistä puhumattakaan, koska monilla miehillä on erittäin paljon irtosuhteita ja joillain jopa tapaamisia prostituoitujen kanssa. Yök.
Vierailija kirjoitti:
Kännissä ihmiset pussailevat melkein ketä tahansa.
t. Absolutisti
Niinhän se varmasti on, mutta jäi vain ihmetyttämään koko tapahtumaketjun tarkoitus. En tiedä ottivatko nokkiinsa vanhemman äijän kieltäytymisestä vai odottivatko he niin tapahtuvankin, jotta pääsevät aukomaan päätään, mutta minun nuoruudessani oltaisiin pelätty selkäsaunaa tai vähintään jotain muita seuraamuksia, jos aikuiselle ja selvästi isommalle miehelle oltaisiin päin naamaa alettu vittuilemaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäkuranteista miehistä puhumattakaan, koska monilla miehillä on erittäin paljon irtosuhteita ja joillain jopa tapaamisia prostituoitujen kanssa. Yök.
Mutta eiköäs ne prostituoidut ole naisia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on keskimäärin enemmän seksikumppaneita mitä miehillä, että yök vaan sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on keskimäärin enemmän seksikumppaneita mitä miehillä, että yök vaan sulle.
Näin todellakin on, ja se on mielestäni surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Absolutisti
Niinhän se varmasti on, mutta jäi vain ihmetyttämään koko tapahtumaketjun tarkoitus. En tiedä ottivatko nokkiinsa vanhemman äijän kieltäytymisestä vai odottivatko he niin tapahtuvankin, jotta pääsevät aukomaan päätään, mutta minun nuoruudessani oltaisiin pelätty selkäsaunaa tai vähintään jotain muita seuraamuksia, jos aikuiselle ja selvästi isommalle miehelle oltaisiin päin naamaa alettu vittuilemaan. Ap
Tämän perusteella kuulostaa siltä,että tämä pussailua ehdottanut ei oikein osannut suhtautua fiksusti torjutuksi tulemiseen.Siis:joku vastaantulija ei halua suudella omasta mielestään vastustamatonta känniääliötä,pakkohan siinä tyypissä on olla jotain vikaa.Jep,selvä homo.
Siinä olet kyllä oikeassa,että nykyään monet lapset kasvavat aivan pellossa,itse olen 29 ja olen pienestä asti oppinut kunnioittamaan muita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin todellakin on, ja se on mielestäni surullista.
Mikäs siinä nyt niin surullista on?
Olisit halunnut nähdä paperit ja jos 16v viisarissa munkkeihin kiinni ja kämpille panemaan,olisit ottanut loputkin pirkot mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisit halunnut nähdä paperit ja jos 16v viisarissa munkkeihin kiinni ja kämpille panemaan,olisit ottanut loputkin pirkot mukaan.
Onneksi kaikki miehet eivät ole tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
Niin että olipa ehdottelija millainen tahansa,kunhan on 16 täyttänyt,niin käyt kimppuun kuin sika limppuun?Aika epätoivosta,jos kelpaa kaikki kanoista tikapuihin.
Olen tosin itsekin nuorena kännissä pussaillut vastaantulijoita,mutta jos olisin itse selvinpäin,kyllä joku perseet olalla sönköttävä suutelusession ehdottelija olisi vastenmielinen,iästä ja ulkonäöstä riippumatta :D
Ja tosiaan jutun pointti taisi olla tyttöjen käytöstapojen puute,ei heidän haluttavuutensa.Se,ettei aina saa mitä haluaa,ei ole syy nimitellä tuntemattomia.
Olisit antanut kaikille pusun ja antanut myös leikkiä aarteellasi. Sitten olisivat voineet mennä hyvin mielin kotiin.
Äläkä puhu kuin joku keppipapparainen "nuorisosta" kun olet mies parhaassa iässä.
Vierailija kirjoitti:
Kieltäydyin kohteliaasti ja palkinnoksi sain kuulla homottelua sekä häneltä että koko siinä ympärillä olleelta teinikööriltä. Eipä siinä auttanut kuin poistua paikalta, vaikka mieli olisi tehnyt antaa "isän kädestä". En oikein aina ymmärrä tätä nykynuorison käytöstä.
Homo taidat olla, yleisempää on tämä muualla Itä-Euroopassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Absolutisti
Selvästi isommalle miehelle? Eli pienemmälle olisi ok? Viehätyksesi väkivaltaan tuntuu etovalta.
Vierailija kirjoitti:
Olisit antanut kaikille pusun ja antanut myös leikkiä aarteellasi. Sitten olisivat voineet mennä hyvin mielin kotiin.
Äläkä puhu kuin joku keppipapparainen "nuorisosta" kun olet mies parhaassa iässä.
Ohis, mutta ap:lla ja teineillä on n. 15 vuoden ikäero, joten heidän mielletään olevan eri sukupolvea. Silloin on oikein puhua "nuorisosta", koska ei itse enää mainittuun sukupolveen kuulu. Eikä ihminen toki papparaiseksi muutu nuorisosta pois kasvettuaan, vaan on juuri mainitsemassasi "parhaassa iässä".
t. Absolutisti