Sinkut koolla
Olen eronnut 1,5 vuotta sitten, enkä etsi etsimällä suhdetta mutta edes juttuseura tai vertaistuki kelpaa. Ja huomaan että monessa ketjussa on pyörinyt yksinäisiä viime aikoina.
N36 / 2 lasta / pks
Kommentit (5)
Ja nyt huomasin että itse asiassa joka toinen ketju tuntuu käsittelevän suhteita, lähinnä pieleen menneitä sellaisia joten ehkä tällaiselle yleisketjulle ei lopultakaan ole tarvetta. Mutta katsotaan mitä ketjulle tapahtuu.
Ap
Täällä yksi sinkku lisää, eronnut ja 3 lasta. Hoh, tuntuu että taidan sinkuksi jäädäkin, tuskin on kovaa vientiä varsinkin kun työ- ja elämäntilanne ovat sellaisia, etten helposti uusia ihmisiä tapaa.
Pistin tänään eka viestin varmaan pariin vuoteen naiselle, nyt odottelen torjuntaa jännityksellä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi sinkku lisää, eronnut ja 3 lasta. Hoh, tuntuu että taidan sinkuksi jäädäkin, tuskin on kovaa vientiä varsinkin kun työ- ja elämäntilanne ovat sellaisia, etten helposti uusia ihmisiä tapaa.
Hei, kerro mitä olet etsimässä?
Oletettavissa on että 3:n lapsen kanssa on vaikeata saada pysyvää suhdetta, mutta jos ystävää, niin sit minäkin kiinnostuin. / M
Täällä tuntuu olevan paljon yksinäisiä. Hienoa, että voi halutessaan vaihtaa ajatuksia. Itse olen ikisinkku, olotilaani jo hyvin tottunut. Netti on kyllä muuttanut yksinäisyyden kokemusta. Olin sinkku jo ennen nettiaikaa. Silloin yksinäisyys tuntui syvemmältä.