Olen nainen ja minulla ollut yli 200 seksikumppania. Kysy mitä vaan!
Kommentit (59)
Onko sinulle maksettu seksistä? Mulla herää kysymys, että MIKSI noin paljon...?
Kuinka vanha olet, ja minkä ikäisenä aloitit seksielämän?
Vierailija kirjoitti:
Oletko nauttinut?
Voi kyllä, monta upeaa kokemusta!
Näin aluksi vaan Luettele kaikkien nimet ,osoitteet, sosiaaliturvatunnukset ja puhelinnumerot.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulle maksettu seksistä? Mulla herää kysymys, että MIKSI noin paljon...?
Ei tietenkään, miksi olisi? Niitä on noin paljon kertynyt, sillä olin nuorena kaunis ja asuin kahdessakin isossa kaupungissa ja vientiä oli.
Vierailija kirjoitti:
Oletko yksin tänä iltana?
Olen, muistelen tässä menneitä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanha olet, ja minkä ikäisenä aloitit seksielämän?
Olen 45 v ja neitsyys meni 17-vuotiaana mutta varsinaisen aktiivisen seksielämän aloitin 20-vuotiaana.
Mikset omistanut itseäsi vain yhdelle miehelle. Tarvitsin kunnollisen vaimon, mutta menit pilaamaan itsesi. :(
Tunnetko kohdelleesi miehiä hyvin vai pelkkinä esineinä?
Mika kirjoitti:
Näin aluksi vaan Luettele kaikkien nimet ,osoitteet, sosiaaliturvatunnukset ja puhelinnumerot.
Hah hah :)
Oletko ylpeä tästä "saavutuksestasi"?
Mistä tiedät määrän? Piditkö kirjaa?
Vierailija kirjoitti:
Mikset omistanut itseäsi vain yhdelle miehelle. Tarvitsin kunnollisen vaimon, mutta menit pilaamaan itsesi. :(
Olen liian utelias ja kokeilunhaluinen, vähän kuin miehet halusin paljon kokemuksia. Harmi ettet salli sitä vaimollesi.
Onko kaikki kumppanit olleet miehiä?
Vierailija kirjoitti:
Tunnetko kohdelleesi miehiä hyvin vai pelkkinä esineinä?
Kohtelin mielestäni kaikkia iahn hyvin, mutta ehkä joitain hieman esineellistin kun en ollut heistä henkisesti kiinnostunut. Varmasti ne jotka ihastuivat minuun tunsivat tulleensa huonosti kohdelluiksi jos emme tavanneetkaan enää uudestaan. Mutta sain itsekin paljon sydänsuruja seikkaillessani.
Vierailija kirjoitti:
Oletko ylpeä tästä "saavutuksestasi"?
Tavallaan olen. Olen nähnyt ja kokenut paljon ja seksin lisäksi ihmistuntemukseni on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät määrän? Piditkö kirjaa?
Pidin päässäni kirjaa ja osan olen merkannut kalenteriin. Kun alkoi laskea kokemuksia, siitä tuli pian tapa.
En kysy kahden metrin kepilläkään.