Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Netistä ei voi löytää miellyttävää miestä, mistä ihmeestä sitten!?

Vierailija
25.06.2016 |

Netin kuvagallerioissa ja seuranhakupalstoilla pyörii kahdenlaisia miehiä: Liian nuoria, angstisia parikymppisiä tai sitten keski-ikää lähestyviä naisvihamielisiä ja katkeria aikamiespoikia, joilla on naama norsunvitulla eivätkä anna naiselle edes mahdollisuutta näyttää, ettei ole lompakkoloinen.

Minä en tykkää ryypätä enkä välitä baareissa perseenketkuttamisestakaan, en myöskään välitä katsella kännisiä ihmisiä, koska he käyttäväytyvät pääosin ääliömäisesti.

Minä en ole harrastusihmisiä, joten sekin vaihtoehto olisi poissuljettu, että harrastuksen parista voisin samanhenkisen miehen löytää.

Työpaikkaromanssi ei tule kuulonkaan, se on jo koettu ja kaikkein huonoimmaksi vaihtoehdoksi todettu.

Mistä p*rkeleestä minä voisin löytää n. 30-40-vuotiaan miehen, jonka kanssa voisin matkustella, joka osaisi pitää minusta huolta (vaadin huolenpitoa, joten haluan miehen olevan vähän niin kuin isähahmo) ja joka olisi sellainen perusmies, ei mikään pintaliitäjä. Olutta saa ottaa, tupakkaa saa polttaa, baarissa saa käydä, viettää aikaa kavereiden kanssa, en siis ole mikään pirttihirmu joka haluaa pallon miehensä jalkaan. En halua naimisiin enkä lapsia ja toivoisin, ettei miehelläkään olisi lapsia.

Ai niin ja minä pidän lyhyistä miehistä, joten 165-175 cm mies miellyttäisi.

Onko tämä liikaa vaadittu? Ja jos ei, kertokaa, mistä voisin löytää yllämainitunlaisen miehen.

N29, 170 cm/73 kg

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro vähän enemmän mitä tämä huolenpito on?

No siihen sisältyisi se, että mies osaisi laittaa ruokaa ja laittaisi sitä mielellään, tykkäisi siivota ja auttaisi minua muutenkin kaikissa aikuisten asioissa.

Ap

Auttaisi kaikissa aikuisten asioissa? Mutta sinähän olet itse aikuinen etkä tarvitse mitään huoltajaa. Tai sitten etsit suoraan jotain noin 50-vuotiasta miestä, ne eivät yleensä halua enää lapsia. Harva 30-40-vuotias vielä viihtyy kotona siivoamassa ja ruokaa laittamassa... tai ehkä pienemmissä maakunnissa?

En minä haluakaan että me olisimme koko ajan vaan kotona.

Ja kyllä, olen melkein 30 mutta ikuinen pikkutyttö.

Ap

Vierailija
22/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, itse en varsinaisesti halua, enkä etsi miestä, koska olen tullut siihen tulokseen, että viihdyn yksin ja lapsieni kanssa. Silti harrastan deittipalveluiden tutkimista, vähän samalla tavalla kuin joskus selailen kodittomia kissoja löytöeläinkotien sivuilta ilman varsinaista tarkoitusta edes ottaa kissaa/miestä. No joo, mutta siis asiaan, kyllä monesti selaillessani näitä kodit..siis parisuhdetta etsiviä miehiä, niin on siellä paljonkin satunnaisesti ihan mukavan oloisia miehiä. Ehkä sinun pitää vain jatkaa selailua, eikä mennä sillä mielellä katsomaan, että heti ja nyt sopiva deitti ja jos siitä ei tule mitään niin ei sitten ikinä koskaan milloinkaan mistään.

Vierailija
24/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmekymppisiä fiksuja (ainakin koulutuksen perusteella) miehiä on valtavasti vapaana. Joku näissä silti mättää, koska eivät itselleen kumppania löydä. Itsekin tunnen useita kuvaukseen sopivia.

Vierailija
25/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole liikaa vaadittu, mutta tiputa ensin 10kg pois.

Vai olisiko tämä osa huolenpitoa, että auttaa sinua liikkumaan ja syömään paremmin?

Tiedän, että minun olisi hyvä pudottaa painoa 10 kg. Tottakai saisin motivaatiota painonpudotukseen, jos minulla olisi vierellä ihminen, josta pidän ja joka toivoo minun pudottavan painoa, koska välittää minusta niin paljon.

Ap

Näinhän se on joillekin, että tämä on semmoinen catch-22: Saadaksesi sopivan kumppanin sinun pitää nähdä vaivaa (miehen pitää nostaa sosiaalista statusta, tärkein komponentti tulot, naisen pitää huolehtia ulkonäöstään, tärkein komponentti läskitön kroppa), mutta siihen ei löydy motivaatiota ilman sitä kumppania. 

Sanot että mies tekisi ruuat, siivoisi ja huolehtisi asioista. Perinteinen mallihan on että nainen hoitaa nämä asiat ja mies tienaa rahat talouteen, meinasitko sinä tienata rahat jos miehesi hoitaa mainitsemasi asiat?

Vierailija
26/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on juuri sellainen lapsinainen jota kelpo miehet karttavat.

Vierailija
27/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai olisiko tämä osa huolenpitoa, että auttaa sinua liikkumaan ja syömään paremmin?

Tiedän, että minun olisi hyvä pudottaa painoa 10 kg. Tottakai saisin motivaatiota painonpudotukseen, jos minulla olisi vierellä ihminen, josta pidän ja joka toivoo minun pudottavan painoa, koska välittää minusta niin paljon.

Ap

Näinhän se on joillekin, että tämä on semmoinen catch-22: Saadaksesi sopivan kumppanin sinun pitää nähdä vaivaa (miehen pitää nostaa sosiaalista statusta, tärkein komponentti tulot, naisen pitää huolehtia ulkonäöstään, tärkein komponentti läskitön kroppa), mutta siihen ei löydy motivaatiota ilman sitä kumppania. 

Sanot että mies tekisi ruuat, siivoisi ja huolehtisi asioista. Perinteinen mallihan on että nainen hoitaa nämä asiat ja mies tienaa rahat talouteen, meinasitko sinä tienata rahat jos miehesi hoitaa mainitsemasi asiat?

Jos et meinannut, niin mitä tuot suhteeseen? Muotoilen uudestaan: Miten meinaat panostaa suhteeseen?

Vierailija
28/32 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on juuri sellainen lapsinainen jota kelpo miehet karttavat.

Kiitos kannustavista sanoista.

Ap

Vierailija
29/32 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ei vastausta tullut, on pakko vetää johtopäätös ettei AP meinannut panostaa mitenkään. Olla vaan oma, laiska itsensä, ja miehen pitäisi palvella...

Vierailija
30/32 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tulinpa kommentoimaan ja ap, tämä vastauksesi sai minut kirjoittamaan.

Etsit sellaista mitä ei voi ansaitsematta saada. Ihastua voi ja pitää toisesta, mutta tuollainen syvä välittäminen toisesta ja toisen terveydestä, elämästä ja hyvinvoinnista saavutetaan vasta tuntemisen myötä. Ansaitseman kunnioituksen ja luottamuksen sekä välittämisen (sinä välität yhtälailla miehestä) myötä.

Sun vaan pitää aloittaa jostain ensin. Ensin se miellyttävä persoona ketä piirittää ja kuka ihastuu sinuun. Ennakkoluuloja ja pelkoja rikotaan ja poistetaan roskakoriin ajan kanssa. Sun vaan pitää sietää se, ettei mies välttämättä heti luota suhun 100% sillä onhan heilläkin menneisyys ja kipeitäkin kokemuksia yhtälailla eivätkä välttämättä uskalla päästää sinua heti sisimpäänsä.

Jotenkin tekstistäsi saa mielikuvan, että haluaisit parisuhteen alkavan heti siitä mihin normaalisti päästään vasta ajan kanssa, vähintään kuukausien tapaamisen jälkeen, joskus menee pidempäänkin.

Olisitko sinä valmis tekemään asioita mitkä on miehelle tärkeitä, vaikka ei sinulle olisikaan?

Kuten lähteä seuraksi baariin? Harrastukseen? Tmv.

Etenkin jos mies tekisi niin sinulle?

Kannattaa jo nyt punnita mihin on valmis ja mihin ei ja onko niillä eväillä realistista aloittaa suhdetta? Ihastua sinuun kun ei tunne vielä sinun sisimpääsi (mitä ehkä pidät itse hyvänä, muttei näy uudelle tuttavalle)?

Haluaisitko itse tutustua itseesi? Missä voisit joustaa, jotta tutustuminen houkuttaisi täysin tuntematonta miestä?

Vierailija
31/32 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ylipainoinen. En kiinnostu sellaisista.

Vierailija
32/32 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikuttaa siltä, että hänellä ei ole kaikki inkkarit kanootissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme seitsemän