Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka korkealle vasemmisto aikoo nostaa työssäkäyvän keskiluokan verot?

Vierailija
01.05.2026 |

Jääkö työmiehelle enää palkkaa itselleen?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nosteta. Etkö trolli parempaa keksi? Sun oikeistohallitushan on nyt nostanut kokonaisverotuksen korkeimmilleen koko 2000 luvulla.

Vierailija
2/12 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan ne on nostaa pilviin kun muuten ei ole rahaa törsätä valeturviksiin ja niiden järjestöihin. Ei edes lainaraha riitä siihen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä maksan mielelläni veroja, jotta julkinen hyvinvointiyhteiskunta pysyy. Ei missään nimessä mitään jenkkimallia. Ja kyllä, minä työssäkäyvänä veronmaksajana olen oikein kiitollinen kouluista, päiväkodeista, terveydenhuollosta jne.

Vierailija
4/12 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei nosteta. Etkö trolli parempaa keksi? Sun oikeistohallitushan on nyt nostanut kokonaisverotuksen korkeimmilleen koko 2000 luvulla.

Mistä ne sen kahdeksan miljardia kerää lisää ? Kyllä vasemmisto ja demarit inhoaa työssäkäyviä ihmisiä. 

Vierailija
5/12 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä maksan mielelläni veroja, jotta julkinen hyvinvointiyhteiskunta pysyy. Ei missään nimessä mitään jenkkimallia. Ja kyllä, minä työssäkäyvänä veronmaksajana olen oikein kiitollinen kouluista, päiväkodeista, terveydenhuollosta jne.

Paljonko on sinun veroprosenttisi?

Vierailija
6/12 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20 %. Mitä sitten? Progressiivinen verotus on hyvä asia. 

Vierailija
7/12 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkohan ne on nostaa pilviin kun muuten ei ole rahaa törsätä valeturviksiin ja niiden järjestöihin. Ei edes lainaraha riitä siihen.

Täällaiset saa sitten äänestää. Ei ihmekään että asiat on päin vittua suomessa. 

Vierailija
8/12 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmoinen veronmaksaja, joka elää kelan tuilla.  Tule puhumaan sitten, kun oikeasti tienaat palkkaa ja maksat siitä veroja. 

Vierailija
9/12 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

110 % se on tavoitteena. 

T:Antti ja Milja

Vierailija
10/12 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas en maksa mielelläni veroa. Kaikki viime vuonna työstä saamani palkat meni vain verojen maksuun 

Vierailija
11/12 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmoinen veronmaksaja, joka elää kelan tuilla.  Tule puhumaan sitten, kun oikeasti tienaat palkkaa ja maksat siitä veroja. 

Anteeksi mitä? Minä käyn kokopäivätyössä. Bruttopalkkani on n. 2800€/kk.

Vierailija
12/12 |
01.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasemmistolaiset nostavat töissä käyvien verotusta koska eivät itse töitä tee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi