onko vaarallista? klitoriksesta
Oon masturboinnut eilen ja tänään todella paljon ja nyt on klitoris kipeä.
Kommentit (18)
Ei varmaan, mutta pidä nyt parin päivän tauko. Suihkuttele alapäätä vessassakäynnin yhteydessä, jos on jotenkin tulehtunut.
Voi voi, kyllä se nyt menee kuolioon ja siihen ei muu auta kuin leikata pois koko klitoris.
On. Se tippuu irti. Dg on liikasormetus latinalaisittain runkkumusmaksimusklittamos.
Kuinka moni aikoo tulla vielä kertomaan saman vitsin?
L aita rasvaista voidetta, laastari äläkä koske 3 päivään siihen.
Laita rasvaa ja pyörittele, jos tuntuu hyvälle niin hoidat samalla rasvauksen ja orkun.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä laittais mitään laastaria, kuumalla ilmalla alapää hautuu. Mun vinkki on on olla mahdollisimman paljon ilman housuja, niin ei hierrä tai hankaa. Esim. yöllä voi ihan hyvin nukkua alasti. Bebanthenia voit kokeilla ja anna paikkojen parannella rauhassa. Älä ap liikaa innostu.
Todennäköisesti tulet menettäämään kuulosi ainakin toisesta korvasta.
Ja toiseenkin korvaan tulee merkittävä kuulonalenema.
Ei mitään vaaraa joka ei olisi hoidettavissa tilapäisellä käden amputaatiolla.
Kiitos asiallisista vastauksista! Aion nyt antaa klitoriksen olla rauhassa ja jättää nämä ilot hetkeksi aikaa. Meni vähän överiksi, mutta minkäs teet :X
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni aikoo tulla vielä kertomaan saman vitsin?
Ja kiintiö tosikkokin tuli bongattua.
Mitä sä olet klitallesi oikein tehnyt???? Itse voin runkata seitsemänkin kertaa päivässä ja klitta vaan tykkää kun pidetään hyvänä <3
Joko kasvaa karvoja sormenpäissä?
Vierailija kirjoitti:
Klitorikseen laastari 😂 Sen kun näkis
Vierailija kirjoitti:
Hahhaha mikä mielikuva kun mietin, että laittais laastarin sinne! Auttaa varmaan paljon...
Pyydä että joku sitoo kätesi joksikin aikaa. Ainakin yöksi. Näin toimitaan ihan yleisesti muualla maailmassa vastaavien tapausten kanssa. Klitorikseen on voinut syntyä jo pysyvä vamma ja gynekologit toisinaan törmäävät näihin klitraajiin. Elimen väri on tuolloin hyvin tumma, jopa kokonaan musta (kuolio).
On vaarallista, jos vielä masturboit niin klitoris lähtee irti.