Voinko löytää miehen näillä vaatimuksilla?
Haluan että mies on luonteeltaan hyvä ja ihana. Hänen täytyy olla sydämellinen, oikeudenmukainen ja mahdollisimman hyvä isä lapsille, joita haluan tulevaisuudessa. Miehen tulee olla tasapainoinen ja vahva.
Haluan että mies on minua vähintään muutaman sentin pidempi (Olen 162cm) ja vähintään keskiverto komea/ok ulkonäkö. Käsitykseni komeudesta vastaa aikalailla yleistä ihannetta. Olen valmis joustamaan mm miehen koulutustasosta, jos hän vastaa persoonaltaan etsimääni ja on kultainen, sekä myös komeusvaatimuksesta, jos hän on erityisen ihana. Ihana ja komea olisi tietenkin silti parempi vaihtoehto kuin ihana ja ulkonäöltään ok. Mielestäni ulkomuoto voi kuitenkin kertoa jotain elintavoista ja itseään kunnioittava ihminen pitää itsestään huolta myös ulkoisesti, ellei sitten ole vaikka sairaus sitä estämässä. Onko kuvaukseni kaltaisia miehiä olemassa? Olen deittaillut jo neljä vuotta ja vieläkään ei ole tärpännyt..
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en ole mies, joka joutuu lukemaan tuollaisia höttöntöttö-määritelmiä halutusta kumppanista 😝 .
Jos aloittelijan luettelemat vaatimukset kumppanista kuulostavat hötöntötöltä niin olet varmaan sitten juuri sellainen nainen joka tyytyy vaikka naistenhakkaajamieheensä. :D Kyllä vaatimuksia saa ja pitää olla, aloittajan ovat ihan realistiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on antaa miehelle kaikki mitä vaadin häneltäkin. Siksi juuri tein keskustelun kun neljä vuotta tuntuu jo pitkältä ajalta. Olen sitten yksin jos en löydä etsimääni. Ap
Joskus tämä on se parhain vaihtoehto.
Milloin? Neljä vuotta ei ole vielä mikään aika, ellei ole tottunut tyytymään paskaan.
Niin? Joskus on parasta olla yksin, vuosista viis. Vaikka koko ikä.
Kertoisitko tilanteita milloin esimerkiksi? Itselleni tulee nimittäin mieleen että vain silloin jos haluaa. Aloittaja ei halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on antaa miehelle kaikki mitä vaadin häneltäkin. Siksi juuri tein keskustelun kun neljä vuotta tuntuu jo pitkältä ajalta. Olen sitten yksin jos en löydä etsimääni. Ap
Joskus tämä on se parhain vaihtoehto.
Milloin? Neljä vuotta ei ole vielä mikään aika, ellei ole tottunut tyytymään paskaan.
Niin? Joskus on parasta olla yksin, vuosista viis. Vaikka koko ikä.
Kertoisitko tilanteita milloin esimerkiksi? Itselleni tulee nimittäin mieleen että vain silloin jos haluaa. Aloittaja ei halua.
No se on voi voi. Parempi olla yksin jos tasoistaan seuraa ei ole. Ei siinä haluaminen silloin auta. Kyllä minäkin haluan kaikenlaista samalla tiedostaen että ei taida onnistua. Olen mieluummin yksin kuin tasottoman naisen kanssa. Vaikka siihen menisi koko ikä. Nyt ei ole mennyt kuin 40 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en ole mies, joka joutuu lukemaan tuollaisia höttöntöttö-määritelmiä halutusta kumppanista 😝 .
Jos aloittelijan luettelemat vaatimukset kumppanista kuulostavat hötöntötöltä niin olet varmaan sitten juuri sellainen nainen joka tyytyy vaikka naistenhakkaajamieheensä. :D Kyllä vaatimuksia saa ja pitää olla, aloittajan ovat ihan realistiset.
Jos osaa määritellä ihmisen persoonallisuudenpiirteet sanoilla, jotka ovat spesifejä määritelmiä, tyytyy naistenhakkaajiin?
Ihan tavalliselta kuulostaa nuo sun kriteerit :-)
-m27
Olen ihana, kultainen, kiltti ja mukava mies. Tavataanko, ap?
Miten suhtaudut jos miehellä on suunnattoman suuri peenis? Otatko sen suuhun, nieletkö lastin ja onnistuuko myös anaaliin kuukausittain?
Täytyy lisätä että minulla on varmaan vain ollut huono tuuri. Olen kyllä tapaillut miehiä pidemmänkin aikaa, mutta lopettanut mm seuraavista syistä koskien eri tapailuja: mies pyöritti useaa naista yhtäaikaisesti väittäen muuta, mies alkoi näyttämään kontrolloinnin ja alistamisen merkkejä alun ihanuuden jälkeen, yksi mies halusi lopettaa koska tulevaisuuden suunnitelmamme oli täysin erilaiset ja hän olisi muuten ollut sopiva.. Ehkä mä vaan jatkan vielä etsimistä. :) Ap