Naispariskunnat, jotka asutte yhdessä: Miten lähinaapurit suhtautuu teihin?
Oletteko kuin tavallinen heteropariskunta vai onko tiettyä etäisyyttä teihin?
Kommentit (10)
En ole enää naissuhteessa, mutta silloinkun olin, niin en huomannut mitään erityistä suhtautumisessa meihin, eikä kukaan koskaan kysellyt. Aika vähän naapureiden kanssa koskaan olen ollutkaan tekemisissä. Yksi vanhempi nainen kysyi meitä aina välillä kylään ja käytiinkin, mutta ei me koskaan puhuttu minun ja exäni välisestä suhteesta ja siis ihan hänkin näki meidät monesti ulkona käsi kädessä :D
Ei mua ainakaan kiinnosta kuka naapurissa asuu. En suhtaudu keneenkään millään tavalla. En edes tunnistaisi naapureita jos tulisivat kadulla vastaan. Paras naapuri ei näy eikä moikkaa.
Naapurit kyyläävät, ihan sama mistä tulen ja milloin tulen. Uskon myös ulkonäön vaikuttavan tähän ja eräs naapurin "ylempään luokkaan" kuuluva rouva kommentoikin ulkonäköäni tyttöystävälleni tämän mennessä ohi rapussa. Ihmetteli miten otti tälläisen kummallisen ihmisen kun itse on niin kaunis ja luonnollinen. Olemme kyllä hyvin erinäköisiä ja varmasti huomiota herättävä pari, mutta haluan silti elää omaa elämääni rauhassa ilman kyyläystä.
Mistä voi tietää jonkun olevan naispari? Asun isossa kerrostalossa, enkä tiedä ketä muissa kerroksissa asuu. Oman kerroksen ihmiset ehkä just tunnistan.
Ollaan naispari. Naapurissa asuu 2kpl yksinhuoltajia jotka soittelee vaimoani avuksi kodin askareissa ja remonteissa. Naapurin keski-ikäinen pariskunta juttelee meille joka päivä ja hoidetaan heidän kämppää kun ovat poissa. Muille nuorille moikataan ja jutellaan. Kaikille muille moikkaillaan ja jutellaan. Mummotkin ollut mukavia. Parhaan ystävä löysin myös naapurista.
Vierailija kirjoitti:
Isoäitini naapurissa asuu keski-ikäinen naispari. Isoäiti ajattelee sitkeästi, että kyseessä onkin äiti ja tytär ja puhuu sen mukaisesti, sama se kuinka monta kertaa asian hänelle korjaan.
XD
En ole koskaan ollut parisuhteessa naisen kanssa. Lapsuuden ystäväni muutti samaan kaupunkiin kanssani ja asui ensin minun ja lasteni luona ennen kuin löysi oman asunnon. Naapurusto repesi aivan liitoksistaan kun kaikki luulivat meidän olevan pari. Lapsiltakin oltiin pihalla udeltu esim. meidän nukkumisjärjestelyistä!! En kylläkään koskaan korjannut harhaluuloja koska ihmisten pitäisi mielestäni huolehtia omista asioista ja lopettaa toisten kyytääminen.
Isoäitini naapurissa asuu keski-ikäinen naispari. Isoäiti ajattelee sitkeästi, että kyseessä onkin äiti ja tytär ja puhuu sen mukaisesti, sama se kuinka monta kertaa asian hänelle korjaan.