Minä käyn tänään lenkillä, mites muut?
Vai onko krapula? Taitaa olla suurimmalla osalla suomalaisista tänään.
Noh, minä kirpaisen tuosta lenkkipolulle kohta, ihanaa!
Kommentit (21)
Mä kävin jo aamupäivällä. Aika hiljaista oli lenkkipoluilla... 😁
Ei ole krapulaa, salille lähden kohta.
Täälläkään ei krapulaa, lenkille pian koirien kanssa. Myöhemmin ajattelin mennä toisen koiran kanssa uimaan, toinen ei veteen mene.
Olen kyllä huomannut että minä olen harvinainen lajissani, naispuolinen yksinäinen kävelijä. Suurimmalla osalla on koira mukana. Myönnettäköön että ei kovin turvallista mutta minulla ei ole mitään ryöstettävää enkä ole enää hemaiseva nuorikko.
En käy tänään lenkillä, tosin ei ole krapuulaakaan.
Pidän vain viikossa yhden lepopäivän urheilusta ja se on tänään. Eilen kävin salilla ja siellä oli kyllä hiljaista. Menen salille huomenaamullakin ja veikkaan, että edelleennsaa melko rauhassa treenailla :).
Nyt vasta? Aika laiskaa! Kävin jo aamulla salilla.
Vierailija kirjoitti:
Nyt vasta? Aika laiskaa! Kävin jo aamulla salilla.
Minä nukuin pitkään ja tänään on lepopäivä muutenkin. :)
Ei krapulaa ja pitkällä lenkillä käytiinkin. Mahtava kesäsää!
Kahdesti + aamukuudelta kalassam yhdeksältä lopetettiin. Ei ollut kala syönnilään, mutta silti saimme viisi mukavankokoista, ei tosin mitenkään hirveän isoa, ahventa, eilisten lisäksi ihan mukava satsi. Meitä oli vain kolme syöjää.
Ei kannata, oon niin kännissä, että vähintään hommaisin mustan silmän. Lenkkeilen joku toinen päivä, nyt keskityn elostelemaan. :)
Ei krapulaa. Kävelylenkin tein minäkin jo aiemmin. Pyöräilemään lähden kohtapuoliin ja iltamyöhällä veivaan vielä tunnin joogan. Hiljaiset on lähitienoot kun kaikki on jossain jumalanseläntakana mökeillä. Ihanan rauhallista.
Vamma estää lenkkeilyn.
Eikä vamma ole tässä tapauksessa krapula.
Kävin juoksemassa päivällä 6,5 km ja illalla kävelin 6km
Olin töissä, nyt rentoudun, aamulla taas töihin! Ei krapulaa :)
Minä menen huomenna juoksemaan ja uimaan. Tänään olen vain levännyt, krapula ja yleinen väsymys vaivaavat.
Ei ole krapulaa koskaan kun ei käytä alkoa.Eilen vedin kovan juoksulenkin, tänään pidän viikottaisen lepopäivän.Huomenna taas kunnon mäkilenkki.T.nainen 55v.
Kylläpä täällä onkin näitä lenkkeilijöitä. Mutta ei se mitään, sehän on terveellistä. Itse en voi mennä lenkille kun kantapäät hiertyneet edellisestä, mutta eipä ole krapulaakaan :)