Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten selvitä ihastumisen tunteiden kanssa, kun olen ihastunut mieheen jota en voi saada?

Vierailija
25.06.2016 |

Realistisesti kun ajattelen, tiedän etten ikinä ole tämän miehen kanssa tekemisissä. Tiedän hänet koska hän on ns. puolijulkkis, en kuitenkaan sanoisi julkkikseksi koska todennäköisesti saa kulkea kaduilla aika rauhassa. Mutta sitä kautta siis olen hänet nähnyt.

Nyt olen pari päivää haaveillut että hän olisi mieheni, ja häiritsee kun samalla tiedän että eihän se toteudu ikinä. Tuntuu ettei hänen kaltaisiaan ole olemassa muita.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm

Vierailija
2/17 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolijulkkis? Kävelee rauhassa kadulla? No mikset vaan mene samoille huudeille kävelemään? Tyyppi siis on suomalainen? Mä en näe tässä mitään mahdotonta koittaa tutustua. Yritä.837

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuuden ja aikuisuuden ero: lapsena pystyy haaveilemaan mahdottomista vaikka tietää että se ei ole mahdollista. Miksi ihmeessä näin kätevä ominaisuus katoaakaan ajan myötä ;c

Vierailija
4/17 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolijulkkis? Kävelee rauhassa kadulla? No mikset vaan mene samoille huudeille kävelemään? Tyyppi siis on suomalainen? Mä en näe tässä mitään mahdotonta koittaa tutustua. Yritä.837

Me asutaan ihan eri kaupungeissa :) vaikka ei se toki ole siinä suurimpana esteenä, mutta mitä hyötyä siitä on jos kävelen samalla seudulla hänen kanssaan?

Vierailija
5/17 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ihastunut ulkonäköön ja kehittämääsi kuvitelmaan?

Vierailija
6/17 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se silti ihminen vaikka on puolijulkkis.

Vierailija
7/17 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ihastunut ulkonäköön ja kehittämääsi kuvitelmaan?

No joo, mutta vaikka tiedostankin tuon, en tiedosta tarpeeksi vahvasti. Että helpottaisi. Enhän mä todella tiedä millainen se on. En mä pelkään ulkonäköön ihastunut, myönnän kyllä toki että luonne yms. on vähän pimennossa

Vierailija
8/17 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

[äskeinen siis todella AP, unohdin muuttaa nim.merkin]

Pahinta on tunne siitä, että luulen että ns. reaalielämässä (julkkiskuvioiden ulkopuolella) ei ole yhtä ihania miehiä ja yksi puoli minusta haluaisi omistaa koko elämäni tälle miehelle, toinen puoli minusta haluaisi unohtaa. Mutta sitte iskee se ettei oo uskallusta luottaa siihen, että hyviä tyyppejä tulee vastaan ihan omalla painollaan. Kuulostaa sekavalta ehkä.

Vierailija
9/17 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja, onko tämä mies josta olet kiinnostunut sattumoisin suomalainen vai onko hän muualta kotoisin? Yritäpä kuvitella itsellesi seuraava skenaario: Olet päättömän ihastunut ulkomaalaiseen julkkikseen, joka asuu tuhansien kilometrien päässä sinusta, työskentelee Hollywoodissa (joo tiedän, menee koko ajan siirappisemmaksi), on sinua 19 vuotta vanhempi ja kirsikkana kakun päälle vieläpä varattu. Voi juma sentään, tämä on tilanne mikä minulla on nyt käsissäni ja voit vaan uskoa millaista henkistä kidutusta se on, en tiedä mitä tekisin tämän tilanteen kanssa.

Vierailija
10/17 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä ihan suomalainen mies, en mä maan rajojen ulkopuolelle sentään pysty ihastumaan :D mutta sinulla 9 on käynyt niin, voi hitsi

Vierailija
11/17 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja minä 68-vuotta ja rakastunut 59-vuotiaaseen. Mulla on oma samanikäinen 68-vuotias puoliso ja paneskelen tämän 59-vuotiaan kanssa salassa. Tyttäreni 40v auttaa ettei aviomies saa selville.

Vierailija
12/17 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kirjoitti:

Niin ja minä 68-vuotta ja rakastunut 59-vuotiaaseen. Mulla on oma samanikäinen 68-vuotias puoliso ja paneskelen tämän 59-vuotiaan kanssa salassa. Tyttäreni 40v auttaa ettei aviomies saa selville.

Anteeksi ku hermostun mutta miten tää liittyy mihinkää?

Vierailija
13/17 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja, onko tämä mies josta olet kiinnostunut sattumoisin suomalainen vai onko hän muualta kotoisin? Yritäpä kuvitella itsellesi seuraava skenaario: Olet päättömän ihastunut ulkomaalaiseen julkkikseen, joka asuu tuhansien kilometrien päässä sinusta, työskentelee Hollywoodissa (joo tiedän, menee koko ajan siirappisemmaksi), on sinua 19 vuotta vanhempi ja kirsikkana kakun päälle vieläpä varattu. Voi juma sentään, tämä on tilanne mikä minulla on nyt käsissäni ja voit vaan uskoa millaista henkistä kidutusta se on, en tiedä mitä tekisin tämän tilanteen kanssa.

Ai niin onhan mulla yks ihastus Briteissä, mutta se nyt ei silleen pyöri päässä. No okei, pyörii mut ei niin pahasti

Vierailija
14/17 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun ajattelen salarakastani. Hän jopa käyttää sormusta minun takiani. Nainen 68 vuotta. Onhan tää väärin kun aviomies vielä elossa mutta sama se.

Vierailija
15/17 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tuntuu siltä että ihastuin ehkä ulkonäköäkin tulisemmin hänen ihaniin puheisiinsa.

Vierailija
16/17 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kiva haaveilla...

Vierailija
17/17 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mies on ihana! En saa pois mielestäni, en tiedä miten pystyn ajattelemaan mitään tai ketään muuta