Huhhuh! Jouduinpa sitten näkemään aivan järkyttävän jutun!
Kokkoa mentiin ihastelemaan, siinä sitten n. 36-40 vuotias naikkonen käveli lasten rattaitten kanssa, muksu varmaa oli 1,5 vuotias.... No kuiteskin, muija oli aivan änkyrä kännissä ja työnteli vaunuja. No nehän tuli sitten ihan meijän viereen ja muija vaan yrittää humalassa kiskoa lasta pois rattaista ja naureskelee vaan kun ei saa lasta pois vaunuista ja lapsi parkuu kurkku suoraa. Pisti niin vihaiseksi koko muija, toivottavasti joku teki lastensuojeluilmoituksen edes! Olihan siellä poliisitkin tarkkailemassa välillä. Mutta joo, en ymmärrä tuollaista käytöstä ollenkaan, jos kerran haluaa vetää väkisin pään täyteen, niin silloin lapsi laitetaan lapsi hoitoon!!! Luulisi vittu, JO KESKI-IKÄISEN TÄMÄN TIETÄVÄN!!!!
Ps. No onpahan yksi todiste ainakin, että ei ne välttämättä ne paljon vanhemmatkaan ihmiset ole sen parempia äitejä kuin esim. 20 vuotiaat!
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Se oli varmaan joku joka oli pakotettu hankkimaan lapsi, vaikka ei oikeasti olisi halunnut. Sitä pakottamista ja taivuttelua harrastaa niin moni, palstallakin..
Vaikka olisi kuinka pakotettu, ei se oikeuta kaltoinkohtelemaan lasta. Minä en halua lapsia, mutta jos nyt jostain syystä joku väkipakolla minulle sellaisen hommaisi, hoitaisin sen kyllä mahdollisimman hyvin enkä kostaisi lapselle toisen tekoa.
Vierailija kirjoitti:
Suututtaa kirjoitti:
Pisti niin vihaiseksi koko muija, toivottavasti joku teki lastensuojeluilmoituksen edes!
Ja sinä vaan seisoit tumput suorina etkä soittanut hätänumeroon tai hakenut niitä poliiseja paikalle.
Jatkossa sen sijaan, että valitat asiasta täällä, toimi hyvä ihminen paikan päällä!
Tämä.
Kuka on niin TYHMÄ että hankkii lapsia vain koska jonkun muun mielestä niin kuuluu tehdä (varsinkin jossain palstalla)? Ei kukaan tule sinne makuuhuoneeseen aseen kanssa uhaten pistämään nakkia sämpylään, ihan itse kuule päätät. :D