Tapailemani mies ei kertonut ammattiaan, mutta se selvisi viime yönä...
Olin viime yönä autolla liikenteessä ja jouduin puhallusratsiaan. Minut puhallutti tämä tapailemani mies, eli on siis poliisi ammatiltaan. Mulla ei ole poliiseja mitään vastaan, mutta tämä "salailu" ihmetyttää. Olimme molemmat hämmentyneitä siinä tilanteessa. Miksi ei voi reilusti kertoa, mitä tekee työkseen?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Se on salapoliisi ;)
Oikea vastaus on, että on useita mielisairaita naisia jotka etsivät poliisia poikaystäväkseen.
Tyypillinen kommentoija täällä eli luit vain otsikon, kuulut myös niihin jotka ei ikinä lue niitä alkuperäisiä juttuja joihin on linkki. Asiaa teillä kuitenkin on yleensä enemmän kuin kellään ja jankutattekin koko ketjun täyteen jotain sekopäistä spammianne kun joku osoittaa teidän olevan väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä provo. Ajan joka päivä autoa ja viimeksi puhalsin 15 vuotta sitten. Todella harvinaisia nuo ratsiat ja sitten siinä muka oni ap:n poikkis.
Minä ehdin autoilla yli 20 vuotta ennen kuin minut puhallutettiin. Seuraava olikin sitten kaksi viikoa myöhemmin.
Kyllä muakin hävettäisi, jos olisin poliisi.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä provo. Ajan joka päivä autoa ja viimeksi puhalsin 15 vuotta sitten. Todella harvinaisia nuo ratsiat ja sitten siinä muka oni ap:n poikkis.
Minä puhalsin viimeksi keskiviikkona. Poliisi pitää puhallusratsioita, jos sattuu hiljainen hetki, eikä muuta tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ehdin autoilla yli 20 vuotta ennen kuin minut puhallutettiin. Seuraava olikin sitten kaksi viikoa myöhemmin.
Käyppä joskus jollain festarilla tai isossa tapahtumassa, tule pois sieltä kun ne loppuu autolla. Takaan, että sinut puhallutetaan, riittää joku pikkupaikan keikka kautta whatever niin poliisit laittaa puhallutuksen pystyyn monta kertaa. Tämän tietää jokainen joka vähänkin kesällä liikkuu tapahtumissa autolla. Laivalta tulleena ulos autolla mut on puhallutettu melkein aina.
Ei omakaan mies kertonut aikoinaan, monet treffit käytiin kunnes lopulta vastasi uteluuni näyttämällä poliisikorttinsa. Selitys oli että ammatti vain on sellainen ettei siitä huudella kaikille, toisille se on punainen vaate ja toisia kiinnostaa sitten liikaakin. Ennen naimisiinmenoa mies selitti että esim tietomme tulevat olemaan turvallisuussyistä salaisia, osoitetietojamme saati puhelinnumeroitamme ei löydy julkisista hauista. Mutta onnea sulle, toivottavasti saat yhtä ihanan miehen kuin minä.
Yrittäkää nyt vittu tajuta joskus jotain. TAPAILU on TAPAILUA, SEURUSTELU on SEURUSTELUA. Nais- ja miesystäviksi muututaan sitten, kun SEURUSTELLAAN. Ja TAPAILU ei ole synonyymi SEURUSTELULLE. Täällä kun välillä vouhkataan olevansa parisuhteessa, mutta on TAPAILTU vasta vähän aikaa jne. Aina kun minäkin olen kysynyt jotain neuvoa miestilanteisiini TAPAILUvaiheessa, on minulle alettu selittämään että "ap:n mies sitä, ap:n mies tätä." Vittu se ole mikään MINUN MIEHENI, jos vasta tapaillaan. Huoh
T: EI AP
Vierailija kirjoitti:
Yrittäkää nyt vittu tajuta joskus jotain. TAPAILU on TAPAILUA, SEURUSTELU on SEURUSTELUA. Nais- ja miesystäviksi muututaan sitten, kun SEURUSTELLAAN. Ja TAPAILU ei ole synonyymi SEURUSTELULLE. Täällä kun välillä vouhkataan olevansa parisuhteessa, mutta on TAPAILTU vasta vähän aikaa jne. Aina kun minäkin olen kysynyt jotain neuvoa miestilanteisiini TAPAILUvaiheessa, on minulle alettu selittämään että "ap:n mies sitä, ap:n mies tätä." Vittu se ole mikään MINUN MIEHENI, jos vasta tapaillaan. Huoh
T: EI AP
Jotkut luulee myös, että on joku velvollisuus kertoa kaikki syvimmät salaisuudet ja koko elämäntarina vaikka ei edes tunne ihmistä. Loukkaannutaan kun jättää vastaamatta henk.kohtaisiin uteluihin. En minä ainakaan avaude ventovieraille ihmisille joihin olen hetki sitten tutustunut, luottamus pitää ansaita.
-mies
Se on salapoliisi ;)
Oikea vastaus on, että on useita mielisairaita naisia jotka etsivät poliisia poikaystäväkseen.