Tapailemani mies ei kertonut ammattiaan, mutta se selvisi viime yönä...
Olin viime yönä autolla liikenteessä ja jouduin puhallusratsiaan. Minut puhallutti tämä tapailemani mies, eli on siis poliisi ammatiltaan. Mulla ei ole poliiseja mitään vastaan, mutta tämä "salailu" ihmetyttää. Olimme molemmat hämmentyneitä siinä tilanteessa. Miksi ei voi reilusti kertoa, mitä tekee työkseen?
Kommentit (30)
Mitä jos kysyisit sitä tältä mieheltä. Ei me voida tietää hänen ajatuksiaan.
Siis eikö kertonut kysyttäessä vai eikö asia tullut vaan puheeksi?
Odota niin haen kristallipallon ja luen miehesi ajatukset.
No mitäs tuosta. Minä olisin ollut huvittunut tilanteessa. Vinkannut silmää miehelle... "ok, now i kno'"
Koska ei halua, että rakastut tai ihastut ammattiin etkä itse ihmiseen tai luot jotain ennakkoluuloja jne. On luultavasti jo tylsää raavaalle miehelle nähdä sitä pikkutyttömäistä kikattelua tuossa ammatissa. Aluksi se on voinut imarrella.
Minä en kerro ammattiani treffikumppanille usein vielä monienkaan treffien jälkeen, koska harmittavan moni kiinnostuu minusta vain ammatin takia. Tai jos ei pelkästään, niin liian suureksi osaksi kuitenkin. Viimeisin parisuhde kun päättyi, selvisi että mies oli vain halunnut seurustella tämän ammattikunnan edustajan kanssa (no ei se nyt ihan noin mennyt, mutta ammattini oli vaikuttanut selkeästi ihan liikaa siihen että hän halusi sitoutua minuun).
Haluan parisuhteeseen, jossa toinen on minun itseni takia eikä siksi, että voi kavereilleen leveillä ammatillani. Ja ei, en kerro sitä ammattia täälläkään! :D
Ts. ihmisillä voi olla kaikenlaisia syitä olla kertomatta, ja niitä ei voi aina kuvitella ellei itse ole ollut samassa tilanteessa. Ei siitä välttämättä ole mitään syytä vetää pultteja kuitenkaan.
En halua seurustella ammatin kanssa, vaan ihmisen kanssa. Mies on mukava ja rauhallinen, näemme huomenna seuraavan kerran. Ap
Vierailija kirjoitti:
En halua seurustella ammatin kanssa, vaan ihmisen kanssa. Mies on mukava ja rauhallinen, näemme huomenna seuraavan kerran. Ap
Osa ammateista nyt vain on sellaisia, että ihmiset luo ihan älyttömiä streotypioita ja ennakkoluuloja. Se on lähinnä rasite minkäänlaisen kunnon suhteen luomiseen.
Vierailija kirjoitti:
Minä en kerro ammattiani treffikumppanille usein vielä monienkaan treffien jälkeen, koska harmittavan moni kiinnostuu minusta vain ammatin takia.
Mikä se ammattisi on? Olen utelias :)
Poliisi on sellainen ammatti, josta monella on vankat mielipiteet. Eräs ystäväni on seurustellut kolmen poliisin kanssa, toiset ei halua missään tapauksessa. Ehkä sinun tapaamallasi miehellä on sellaisia kokemuksia, ettei viitsi heti kertoa.
En edes valehtele, minun mieheni oli tapaamishetkellämme prostituoitu (emme tosin tavanneet tämän merkeissä, suurin osa kun hänen asiakkaistaan oli toisia miehiä).
Onko tämä provo. Ajan joka päivä autoa ja viimeksi puhalsin 15 vuotta sitten. Todella harvinaisia nuo ratsiat ja sitten siinä muka oni ap:n poikkis.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä provo. Ajan joka päivä autoa ja viimeksi puhalsin 15 vuotta sitten. Todella harvinaisia nuo ratsiat ja sitten siinä muka oni ap:n poikkis.
Olen joutunut yhtenä jussina 3 puhallutukseen, revi siitä :)
Vierailija kirjoitti:
No missä se vastaus viipyy?
Seuraavalla kerralla voit sitten puhaltaa jotain muuta ;)
(joo tiedän oli huono)
Vierailija kirjoitti:
Minä en kerro ammattiani treffikumppanille usein vielä monienkaan treffien jälkeen, koska harmittavan moni kiinnostuu minusta vain ammatin takia. Tai jos ei pelkästään, niin liian suureksi osaksi kuitenkin. Viimeisin parisuhde kun päättyi, selvisi että mies oli vain halunnut seurustella tämän ammattikunnan edustajan kanssa (no ei se nyt ihan noin mennyt, mutta ammattini oli vaikuttanut selkeästi ihan liikaa siihen että hän halusi sitoutua minuun).
Haluan parisuhteeseen, jossa toinen on minun itseni takia eikä siksi, että voi kavereilleen leveillä ammatillani. Ja ei, en kerro sitä ammattia täälläkään! :D
Ts. ihmisillä voi olla kaikenlaisia syitä olla kertomatta, ja niitä ei voi aina kuvitella ellei itse ole ollut samassa tilanteessa. Ei siitä välttämättä ole mitään syytä vetää pultteja kuitenkaan.
Nyt oli kyse poliisista, eikä mistään Hollywoodin tähtinäyttelijästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No missä se vastaus viipyy?
Kristallipallosta näkyi, että tänne palstalle kirjoittaa parasta aikaa Teuvo Hakkaraisen tyttöystävä.
Juodun ajamaan usein lauantai ja sunnuntai aamuisin, ja minut puhallutetaan n. 5-10 kertaa vuodessa. Noina aamuina ratsiat on erittäin yleisiä kaupungeissa, kun krapulaisia tarkkailevat.
Vierailija kirjoitti:
#19 vastaus oli siis tähän, lainaus unohtui siitä kommentista.
Varmaan joo sattuma se puhallutus. Poliisit eivät mainosta ammattiaan.