Juhannus yksin. Kohtalotovereita?
Mies jätti minut toissavuonna ja on nyt viettämässä juhannusta lasten kanssa. Kaikki ystävät myös omien perheidensä kanssa. Surullinen olo. Löytyykö täältä kohtalotovereita?
Kommentit (383)
Vierailija kirjoitti:
Yksin täälläkin... tosin on mulla mieskin, mutta jäi just kiinni pettämisestä joten kaikki suunnitelmat meni vituiks.
Istun parvekkeella ja juon viiniä. Mies istuu kai sohvalla tai on makkarissa. Toivottavasti ei tänään törmätä. Laitoin jo itelleni punkan vierashuoneeseen. Ehkä lähden kohta käymään yksin katsomassa kokkoa.
Helvetti mikä sika. Tyrkkää se kokkoon.
87: "Uudet potut on nyt tulilla. Muistin ostaa tilliäkin. Ja sitä oluttakin on kaapissa, joskin ei huvita juopotella yksin. Koko kerrostalo kuulostaa täysin hiljaiselle, onkohan tänne ketään edes jäänyt.
N31 (se ikisinkku joka kommentoi jo aiemmin ketjuun)"
>> Mä kans just syöpöttelin. Perunaa ja jotain muuta pientä. Tilliä en kyllä muistanu, se olis sopinu perunoiden ja voin kanssa hyvin. Täällä rapussa kuulu jotain melua päivällä ja naapurista kantautu lasten ääniä, mutta nyt on hiljentyny. Mulla ei löydy olutta jääkaapista :D en kyl tykkää edes juopotella yksinäni että sinänsä.
----------------
88: "M30, mokkapalat on yliarvostettuja, tee brownieita! Sokeria ja munia ei tartte vatkata sähkövatkaimella vaahdoksi - sopii tämmöselle mukavuudenhaluiselle, malttamattomalle ja yksinkertaiselle kokille - vaan sekoitat hyvin keskenään, sit lisäät jauhot, kaakaon, vaniljasokerin ja sulatetun rasvan. Hyvää tulee, voin kertoo.
N26 "
>> Pakko tunnustaa etten o koskaan tehny brownieita. Pitää seuraavalla kerralla vaikka kokeilla. Hei, jos sekottaa noita aineita mitä luettelit niin ei kai voi tulla huonoa ;) Sokerin ja voin pyhää liittoa harva aines voi mennä pilaamaan! Meinasitko koko illan pärjätä tuolla vai onko jotain muutakin luvassa?
- m30
Olen yksin ja täyttänyt päivääni ulkoilemalla pariin kertaan ja sitten lorvin tässä netissä. Lapset isoja ja omilla menoillaan. Olen ensimmäistä juhannusta ilman miestä. Erosin viime kesänä, mies oli pettänyt jo jonkin aikaa. Rakastuin entiseen naapuriin, hän ei minuun.Toivun nyt sitten tuosta tuoreesta menetyksestä entisen ohessa. Onneksi on tämä netti!!!
Parempi yksin, kuin huonossa seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Parikkala ja yksin. Ulkoilemassa kävin ja söpö pyöräilijämies hymyili.
Hei Parikkala on tuttu paikka! :)
N25 ja lpr
Mä lähen viikon päästä vasta mökkeilee..raskas viikko takana. Ei vaan jaksanu lähtee.Eipähän nuo kelitkään hirveän suotuisia ole..Lasten kanssa menen..Tällä hetkellä yksin himassa
Vierailija kirjoitti:
Puumalanmieskin on oikeasti lappeenrannasta.
Minkä ikäinen olet Puumalanmies? :)
N25 ja lpr
Yksin. Kavereita ei ole, ystävistä tai parisuhteesta puhumattakaan. Exä on lasten kanssa ja minä yksin ja vakavasti masentuneena. Helsinki.
Vierailija kirjoitti:
Hei haloo nyt, ei ole säälittävää mennä yksin kauppaan oli sitten juhannus tai joulu. Säälittävää on olla menemättä jos tarvitsee jotain, koska pelkää mitä joku random nobody ajattelee siitä että hui, joku on yksin kaupassa!
Kävin itse äsken siellä kaupassa, ja en kyllä ollut ainut yksin shoppaava pariskuntien ja perheiden joukossa. Ei tullut mieleenkään jäädä kotiin kärvistelemään noin naurettavasta syystä kuin tuolla yhdellä.
Tämä. Kävin kaupassa, eikä siellä tänäänkään ollut käsikädessä käveleviä pariskuntia ja onnellisia lapsia. Ihan normi meininki, ihmiset ostivat vaan enemmän ruokaa ja herkkuja.
Vaikka ois kuinka surkea olo, niin kannattaa muistaa ettei sitä teidän surkeutta kukaan kaupassa ehdi edes huomata. Pää pois perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kaverin mökillä tavallaan yksin ei ole edes juhannusheilaa.
Parisuhde tiensäpäänsä, olisin voinut lähteä jonkun yksinäisen naisen seuraksi?
Ois voitu syödä, käydä terassilla, tai ihan mitä vaan.
T.m40vMissäpäin se mökki on?
Puumala.
Harmi että jossain nikn kaukana( en tiedä edes missä puumala on mutta tuskin lähellä minua).
Juva, mikkeli, imatra lähellä.
Juu ei ole lähellä. Rauma on.[/quot
Oletko lähdössä alastarolle nitronationalseja katsomaan?
Meen isojoelta sinne ja kyrönsahalle töihinEn ole kyllä menossa katsomaan.
Puuh. Tajusin vasta jälkikäteen, että ois voinut kauppareissuakin "nolostella" ;) . Ostin nimittäin kunnon terveyseväät: kasviksia, hedelmiä, marjoja, rahkaa, raejuustoa...Huutaa kyllä kauas, etten mitään jussia vietä :D En siis ole millään dieetillä tms. , ostin ihan tavallisia arkiruokiani, kun ajattelin, etten ala kurjuuttani maksimoimaan millään mässyllä... Mulla ero myös vastikään ja ei ihan vielä jaksa juhlatuulella olla. Mitä muita syitä teillä on olla yksin juhannuksena?
En ole koskaan mennyt massan mukana joten olen tänäkin juhannuksena omasta tahdosta jättäytynyt pois juhlinnasta..Katson elokuvia ja nautin..mulle tulee aikoja jolloin en kaipaa nähdä ketään..toimivaa parisuhdetta voisin harkita pitkän yksinelon jälkeen kyllä
M30, tässä brownieohje:
2 kananmunaa
2,5 dl sokeria
3 rkl kaakaojauhetta (esim. 70% Organic Black Cocoa)
2 dl vehnäjauhoja (ite käytän karkeita jauhoja)
150 g sulatettua rasvaa
1 tl vaniljasokeria
Riko kananmunat kulhoon ja sekoita sokeri huolellisesti joukkoon. Lisää jauhot, kaakaojauhe ja vaniljasokeri, sekoita hyvin. Lisää lopuksi sulatettu rasva ja sekoita jälleen huolellisesti. Voitele esim. suorakaiteenmuotoinen lasivuoka ja kaada taikina vuokaan. Paista 200 asteessa uunin keskitasolla 15-20 minuuttia.
Vierailija kirjoitti:
Yksin. Kavereita ei ole, ystävistä tai parisuhteesta puhumattakaan. Exä on lasten kanssa ja minä yksin ja vakavasti masentuneena. Helsinki.
Juhannushalaus toiselta yksinäiseltä. Minulla ei ole lapsiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla ero siinä, että onko itse valinnut olla yksin vai ei. Musta olisi tavallisesti ihanaa olla yksin, rauhassa, lukea vaikka, ja salillakin olisi tyhjää. Mutta kun nyt se mies jätti, niin tuntuu vaan aika paljon pahemmalta :(
(Olen siis se, jonka mies jätti jokunen tunti sitten...)
Juuri näin, hyvin tiivistetty. Tsemppiä sulle!
Mun tilanne on se, että lapseni ovat isänsä kanssa meidän yhteisen ystäväperheen kanssa ja minun tilallani on miehen uusi vaimo. Siinä on jonkin verran sulateltavaa.
ap
Minä en anna ex-miehen naisystävien tavata meidän lapsia ollenkaan enkä tulevan vaimon. Mieluummin olen yksinhuoltaja 24/7. Ja tulevaisuudessa haluaisin toki parisuhteen mutta mikään perheenrikkoja ei minun lapsia tapaa vaikka vapaailtoja silloin saisin. Onneksi ei ole ihan pienistä lapsista kyse vaan se 12 v lähenee että ei tarvitsekaan mennä sinne. Kurja sinun tilanne, olisin hajalla sijassasi. Tsemppiä!
Vaikka lasteni isä on toiminut törkeästi; pettänyt ja jättänyt yms, en voi silti kieltää lapsiltani läheistä kiintymyssuhdetta heidän isänsä kanssa. Koen, että jos lasten isä on halukas yhteishuoltajuuteen, on minulla lasten äitinä velvollisuus lasteni hyvinvoinnin kannalta hyväksyä se. En haluaisi lasteni olevan tekemisissä uuden vaimon kanssa mutta eihän minulla ole valtaa päättää asiasta.
Mitä enemmän yritän kontrolloida lasteni elämää heidän isänsä kanssaan, sitä suurempi vaara on, että itse katkeroidun elämässäni. Koen tärkeämmäksi ja rakentavammaksi toipua erosta ja rakentaa omasta ja lasteni elämästäni onnellinen.
Toivon kaikkea hyvää sinullekin uudessa elämänvaiheessasi!!
ap
M30, tein äsken pizzan brownieiden kylkeen.
N26
Ostin perunalastuja, dippiä, mansikoita, viiniä, hedelmiä, karkkeja. Näistä se juhannus tulee tälle yksinäiselle. Normaaliarjessa olen aika tarkka syömisistäni, liikun paljon. Nyt mättää tämä nainen. Ja haaveilen kyllä rakkaudesta , kunhan toivun erosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parikkala ja yksin. Ulkoilemassa kävin ja söpö pyöräilijämies hymyili.
Hei Parikkala on tuttu paikka! :)
N25 ja lpr
Kiva!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhannushalaus toiselta yksinäiseltä. Minulla ei ole lapsiakaan.
Kiitos! Halaus samoin.
Voi harmi. Pettäminen on kurjaa. Toivottavasti voitte puhua asiasta avoimesti, jos ei nyt juhannuksena niin hieman myöhemmin.