Juhannus yksin. Kohtalotovereita?
Mies jätti minut toissavuonna ja on nyt viettämässä juhannusta lasten kanssa. Kaikki ystävät myös omien perheidensä kanssa. Surullinen olo. Löytyykö täältä kohtalotovereita?
Kommentit (383)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen yksin ja nälissäni myös. En kehtaa mennä kauppaan yksin tällaisena päivänä :(
Mä kävin kaupassa ja kehtasin tehdä vähän lisä täydennystä. Se kannattaa! Mun mielestä tällainen päivä on PARAS kauppapäivä, kun ei ole paljon väkeä eikä jonoja kassalla: TÄYDELLINEN KAUPPAPÄIVÄ! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kaverin mökillä tavallaan yksin ei ole edes juhannusheilaa.
Parisuhde tiensäpäänsä, olisin voinut lähteä jonkun yksinäisen naisen seuraksi?
Ois voitu syödä, käydä terassilla, tai ihan mitä vaan.
T.m40vMissäpäin se mökki on?
Puumala.
Harmi että jossain nikn kaukana( en tiedä edes missä puumala on mutta tuskin lähellä minua).
Juva, mikkeli, imatra lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puumala.
Harmi että jossain nikn kaukana( en tiedä edes missä puumala on mutta tuskin lähellä minua).
Juu ei ole lähellä. Rauma on.
Savonlinna ja yksin oon :) Söin pottuja ja silliä.
Vierailija kirjoitti:
Puumalan mökkimies. Ajat huomenna Mikkeliin ja viet N26 ulos terassille. Voitte nähdä siinä nuorisoalan oppilaitoksen pihassa klo 16 ;)
N40
N40, Jos tulen Mikkeliin, niin tartutko mun....käteen ja viet mut jonnekin hyvään ravintolaan?
mies
Uudet potut on nyt tulilla. Muistin ostaa tilliäkin. Ja sitä oluttakin on kaapissa, joskin ei huvita juopotella yksin. Koko kerrostalo kuulostaa täysin hiljaiselle, onkohan tänne ketään edes jäänyt.
N31 (se ikisinkku joka kommentoi jo aiemmin ketjuun)
M30, mokkapalat on yliarvostettuja, tee brownieita! Sokeria ja munia ei tartte vatkata sähkövatkaimella vaahdoksi - sopii tämmöselle mukavuudenhaluiselle, malttamattomalle ja yksinkertaiselle kokille - vaan sekoitat hyvin keskenään, sit lisäät jauhot, kaakaon, vaniljasokerin ja sulatetun rasvan. Hyvää tulee, voin kertoo.
N26
Heeei siistii tääl on muitaki etelä-savosta! Hei menkää jonnekin juhannustansseihin? :) tai kokko katsomaan? Ja voisitte kerätään porukkaa kasaan täältä ja nyt niitä paikkakuntia ja ikä ja sukupuoli :) ai ku ois ihanaa jos ihmiset löytäis täältä seuraa toisistaan! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puumalan mökkimies. Ajat huomenna Mikkeliin ja viet N26 ulos terassille. Voitte nähdä siinä nuorisoalan oppilaitoksen pihassa klo 16 ;)
N40N40, Jos tulen Mikkeliin, niin tartutko mun....käteen ja viet mut jonnekin hyvään ravintolaan?
mies
Oivaa flirttiä, mut N40 on siis Espoossa. Yritin järkätä sokkotreffejä Mikkeliin puumalan miehelle ja N26lle :D
N40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puumala.
Juu ei ole lähellä. Rauma on.[/quot
Oletko lähdössä alastarolle nitronationalseja katsomaan?
Meen isojoelta sinne ja kyrönsahalle töihin
Täällä yksinäinen Lappeenrannasta! Kuka mökkeili Puumalassa?
N25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N40N40, Jos tulen Mikkeliin, niin tartutko mun....käteen ja viet mut jonnekin hyvään ravintolaan?
mies
Oivaa flirttiä, mut N40 on siis Espoossa. Yritin järkätä sokkotreffejä Mikkeliin puumalan miehelle ja N26lle :D
N40
Sehän vain parantaa tilannetta, sillä olen itsekin pääkaupunkiseudulta.
mies (ilman Mikkeliä)
Puumalanmieskin on oikeasti lappeenrannasta.
Yksin täälläkin... tosin on mulla mieskin, mutta jäi just kiinni pettämisestä joten kaikki suunnitelmat meni vituiks.
Istun parvekkeella ja juon viiniä. Mies istuu kai sohvalla tai on makkarissa. Toivottavasti ei tänään törmätä. Laitoin jo itelleni punkan vierashuoneeseen. Ehkä lähden kohta käymään yksin katsomassa kokkoa.
Parikkala ja yksin. Ulkoilemassa kävin ja söpö pyöräilijämies hymyili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla ero siinä, että onko itse valinnut olla yksin vai ei. Musta olisi tavallisesti ihanaa olla yksin, rauhassa, lukea vaikka, ja salillakin olisi tyhjää. Mutta kun nyt se mies jätti, niin tuntuu vaan aika paljon pahemmalta :(
(Olen siis se, jonka mies jätti jokunen tunti sitten...)
Juuri näin, hyvin tiivistetty. Tsemppiä sulle!
Mun tilanne on se, että lapseni ovat isänsä kanssa meidän yhteisen ystäväperheen kanssa ja minun tilallani on miehen uusi vaimo. Siinä on jonkin verran sulateltavaa.
ap
Minä en anna ex-miehen naisystävien tavata meidän lapsia ollenkaan enkä tulevan vaimon. Mieluummin olen yksinhuoltaja 24/7. Ja tulevaisuudessa haluaisin toki parisuhteen mutta mikään perheenrikkoja ei minun lapsia tapaa vaikka vapaailtoja silloin saisin. Onneksi ei ole ihan pienistä lapsista kyse vaan se 12 v lähenee että ei tarvitsekaan mennä sinne. Kurja sinun tilanne, olisin hajalla sijassasi. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Yksin myös täällä. Ajattelin leipoa vähäsen. "Onneksi" mediassa voi seurata tuota Brexittiä ettei kaikki uutiset ole pelkkää yhdessäoloa ja elämä on niin ihanaa hehkutusta. Ei siis mitään keneltäkään pois, hyvä vaan et suurin osa onnellisia :)
Mietin tosiaan, jos tekis vaikka mokkapaloja ja sen kanssa jäätelöä, pitäis vaan se jäätelö käydä ostaa :/
-m30
Tänään parempi päivä jäätelöostoksille kuin eilen. Oli niin iso kaupparyysis ja pitkät jonot kassalle. Minäkin ostin jäätelön tänään töiden jälkeen. Koko juhannus töitä.
Aviomies ja työkaverit juhannusseurana :)
Tsemppiä yksin juhannusta viettäville 😄
Toivottavasti voitte myös nauttia :)
Yksin, vaikka piti viettää perheen kanssa. Päivystyksessä, umppari päätti alkaa kiukutella, viheliäiset kivut. Siellä ne kotona grillaa...
Vierailija kirjoitti:
Täälläkin yksin. Erottu 5v sitten.
Lapset teinejä ja nuorin heistä isänsä kanssa mökillä, muut omissa riennoissaan.
Juhannus on ollut mulle jo vuosikaudet tietyllä tavalla ahdistava juhla. En ole koskaan pitänyt mökkeilystä, joka kuuluu olennaisesti juhannukseen.
Kiva, että on tämä palsta, niin voi käyttää aikaansa täällä ja huomata että meitä on muitakin:)
Kuitenkin on tosi paljon niitä, jotka eivät mene mökille juhannuksena eivätkä muutenkaan. Se vain tuntuu siltä, kun juhannusruuhkista kohkataan joka vuosi.
Olen yksin, eikä tässä mitään ongelmaa ole. Kuitenkin romanttisena luonteena toivon vielä joskus voivani viettää juuri juhannuksen jonkin mukavan miehen kanssa jossain kauniissa paikassa.
Yksin vietetty juhlapyhä voi tuntua yksinäiseltä yhdelle ja vapauttavalta omalta ajalta toiselle - tai ihan tavalliselta perjantailta kolmannelle.
Itse en ole yksin, mutta koen usein juhlapyhinä itseni yksinäiseksi, koska puolisoni kotikulttuurissa ei juhlita samoja juhlia (itse asiassa hänellä on ollut vain kaksi vuotuista juhlaa, joista välittää, molemmat suomalaisista poikkeavia). Ihan ansiokkaasti yrittää kiinnostua suomalaisista pyhistä, joulun onkin adoptoinut, mutta itselle juhannus yhdessäolona kesäisesti pihalla syöden ja juoden, yöttömän yön saunomisella ja uinnilla höystettynä, on upea juhla. Mutta taas kerran tämä on miehen ensimmäinen lomapäivä pitkän kevään jälkeen eikä häntä saa innostumaan sellaisesta, mikä normaalioloissakaan ei säväytä.
Toisinaan juhlin juhlani yksin kavereiden kanssa, mikä onkin tosi kiva, vaikka tärkeiden päivien jakaminen puolison kanssa olisikin arvokasta. Tänään meillä on ollut yhdessä ihan kiva päivä, mutta harmittaa kieltäytyä kutsuista ihanan kuuloisiin juhannusjuhlintoihin, kun toista ei lainkaan kiinnosta.
Sori, tämä meni ohi aiheen. :P
Hyvä, että olet, AP, koettanut ottaa omasta ajasta kaiken irti. Kohtahan se on taas maanantai!